מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
משה
ציון כללי:
9.50
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.51
זמנים 9.71
מחיר 9.36
איכות 9.56
דירוג כללי 9.50
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
גיא עזרא, רמת גן.
משוב: 27/01/2020
תיאור השירות:
תיקון מייבש כביסה AEG שהפסיק לפעול
חוות דעת:
היה מקצועי ואדיב מאוד. הזמין את החלק ולמחרת חזר ותיקן, עלות בערך כמו שחשבנו מראש
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
רן גפני, רמת גן.
אשרור: 27/01/2020
משוב: 26/11/2019
תיאור השירות:
החלפת רצועה במייבש כביסה.
חוות דעת:
משה היה ממש בסדר, עשה עבודה טובה במחיר הוגן, השירות באמת היה מעולה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
הילה רק, רמת גן.
משוב: 16/12/2019
תיאור השירות:
יעוץ טלפוני על תיקון מייבש כביסה מחברת AEG.
חוות דעת:
הוא עזר לנו בטלפון, הסביר מה לעשות וזה נפתר.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אשר לוי, רמת גן.
משוב: 11/12/2019
תיאור השירות:
תיקון בעיית רעש במייבש כביסה בלומברג.
חוות דעת:
המייבש עשה רעשים בפעולה. תיאמנו שעה הגיע בזמן פחות או יותר זיהה את תקלה אך נדרש לצאת ולהביא גלגלי תמיכה פלסטיים ולכן זמן הטיפול התארך מעט. בסך הכל היה בסדר והתקלה טופלה במחיר סביר.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
עינב כהן, רמת גן.
משוב: 04/11/2019
תיאור השירות:
החלפת סטארטר במייבש כביסה של חברת סיבוס.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה. הוא היה זמין, מהיר, והמחיר היה שפוי לגמרי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נטע רונן הראל, רמת גן.
משוב: 22/10/2019
תיאור השירות:
ניקוי משאבה במייבש כביסה של חברת סמסונג.
חוות דעת:
התקשרתי למשה הבוקר והוא אמר שהוא נמצא באזור והוא יתקשר אליי כשהוא יכול להגיע, הוא הגיע אליי מהר יחסית וזה היה מעולה. הוא הוריד את מייבש הכביסה מעל למכונה כי לא יכולתי להרים אותה בעצמי, הוא פתח את המכונה, הוציא גופים זרים מהמשאבה ותיקן את התקלה. אני ממליצה עליו בחום, השירות שלו אדיב, מקצועי ומהיר :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ירון בראון, גבעתיים.
משוב: 13/03/2019
תיאור השירות:
תיקון מייבש כביסה של חברת אלקטרולוקס.
חוות דעת:
הוא היה על הכיפאק, יופי של טכנאי. היה ממש אחלה גם מבחינת השירות, גם מבחינת ההגעה בזמן וגם מבחינת הטיפול בתקלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עטרה מואטי, רמת גן.
אשרור: 24/02/2019
משוב: 25/12/2018
תיאור השירות:
בדיקת מייבש כביסה מחברת נסקה.
חוות דעת:
לדעתי משה מקצועי. הוא פירק את המכונה בדק אותה ואיתר מדוע היא לא מייבשת את הבגדים. הוא אבחן את התקלה ומצא שיש בעיה עם החיישנים. הוא אמר לי את עלות התיקון והחלטתי שאני קונה מכונה חדשה. לדעתי הוא היה יכול לקחת מחיר מעט נמוך ממה שנגבה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איריס א. רמת גן.
משוב: 15/01/2019
תיאור השירות:
ניסיון לתיקון מייבש כביסה של חברת AEG.
חוות דעת:
הוא הגיע, תיקן את זה ולמחרת זה שוב לא עבד. התקשרתי אליו, הוא היה מאוד נחמד, אדיב וישר בטלפון, הסביר לי הכל, אמר שהוא יכול להגיע לתקן אבל זה יעלה הרבה כסף וכבר עדיך לקנות חדש. היה מאוד מאכזב לשמוע את זה, לדעתי הוא היה צריך להגיד מלכתחילה. התחושה שזה מסודר והכל בסדר ואחר כך זה לא עובד- זה מאכזב. הוא הסביר לי וענה לי כבר ב7 בבוקר, אבל את האמירה הזאת הוא היה צריך להגיד ביום הראשון לדעתי.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
מורן ע. גבעתיים.
משוב: 04/12/2018
תיאור השירות:
החלפת רצועה קרועה במייבש.
חוות דעת:
אני מרוצה מהשירות.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 437 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק