מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
משה
ציון כללי:
9.59
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.72
זמנים 9.79
מחיר 9.32
איכות 9.57
דירוג כללי 9.59
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אלי לקר, מודיעין.
משוב: 16/10/2019
תיאור השירות:
בדיקה של מדיח כלים שהתקלקל. איבחן את התקלה וקבע מחיר לתיקון. היה מקצועי ואדיב.
חוות דעת:
היה בסדר, הייתי מרוצה!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סגור
איתי ק. מודיעין.
משוב: 16/08/2019
תיאור השירות:
תיקון כרטיס אלקטרוני של מדיח כלים של חברת אלקטרולוקס.
חוות דעת:
בסך הכל השירות היה טוב, יחסית מהיר ונראה שגם אמין. נכון לעכשיו הכל עובד ותקין.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוד זיו, מודיעין.
משוב: 26/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים.
חוות דעת:
משה הטכנאי משכמו ומעלה, מקצועי, נעים הליכות, משדר רוגע ומקצועיות. המחיר אותו שילמתי נראה לי הגון. משה זמין ועונה מיד לשיחות הטלפון, הגיע בזמן ניקה אחריו, דבר שאינו מקבול במחוזותינו. בקיצור אחלה טכנאי שבעולם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נאוה רגב, מודיעין.
משוב: 08/04/2019
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים של חברת Bauknecht.
חוות דעת:
הוא בא ואיבחן תקלה במנוע ואמר שאי אפשר לתקן, הוא היה בסדר גמור, נחמד ושירותי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נתן מלמד, מודיעין.
משוב: 18/03/2019
תיאור השירות:
יעוץ טלפוני בנוגע לתקלה במדיח כלים.
חוות דעת:
שירות מעולה. התקשרתי אליו כי דלקה נורית שמתריעה שאין זרימת מים והמדיח הפסיק לעבוד. שאלתי אותו אם יש לזה פתרון לפני שנזמין אותו, אם יש משהו שאפשר לנסות לבד קודם. הוא הסביר לי שזה דבר שקורה, הייתי צריך לנתק את החשמל, להוציא את המדיח ולשים אותו בזוית של 45 מעלות כדי שיצאו המים. ביצעתי את מה שאמר וזה הסתדר לי. הוא נתן מענה בטלפון שחסך לי את ההגעה שלו. היה נחמד וסבלני, הודיתי לו גם אחר כך.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעל וליאור גרינסטון, מודיעין.
אשרור: 14/01/2019
משוב: 09/11/2017
תיאור השירות:
בדיקה של היתכנות קצר ממדיח כלים.
חוות דעת:
הוא היה ממש בסדר גמור. הגיע לבדוק את העניין והסתבר שלא הייתה בעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל שפניר, מודיעין.
אשרור: 11/01/2019
משוב: 22/11/2018
תיאור השירות:
אבחון תקלה במדיח כלים סימנס.
חוות דעת:
הוא היה מאוד מאוד מאוד נחמד. לצערי הוא לא תיקן את התקלה כי כנראה הלך הכרטיס והוא נתן לנו לחשוב אם שווה לנו בכלל להשקיע בכרטיס או לקנות כרטיס חדש. אם נחליט לתקן אז נזמין אותו. הוא נתן שירות טוב וניסה כל מה שיכל כדי למצוא את הבעיה ולתקן והיינו מרוצים מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לילך צור, מודיעין.
משוב: 24/12/2018
תיאור השירות:
בדיקת מדיח כלים של חברת בלומברג.
חוות דעת:
הוא היה בסדר, עלה על התקלה במהירות אבל החלטתי לקנות מדיח חדש.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אלה אורן, מודיעין.
אשרור: 24/12/2018
משוב: 05/09/2018
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים של בוש.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן, היה מעט יקר לדעתי אבל עשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
רחמים שגית, מודיעין.
אשרור: 28/08/2018
משוב: 26/06/2018
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים של סימנס שכלל החלפת משאבת מים ותיקון מכונת כביסה של סימנס, 6 ק"ג שכלל החלפת גומי קרוע.
חוות דעת:
איש נעים וחביב, מצא את התקלות במהירות, לקח על הזמנת שירות לשני מכשירים כמו על מכשיר אחד והיה מקצועי! מומלץ!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 381 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק