מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
משה
ציון כללי:
9.55
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.53
זמנים 9.71
מחיר 9.44
איכות 9.58
דירוג כללי 9.55
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
סטיב שטיין, חשמונאים.
משוב: 07/04/2020
תיאור השירות:
בדיקת מדיח כלים של חברת AEG.
חוות דעת:
הוא היה בסדר, לא משהו מיוחד. הוא הגיע אליי, פתח את המכשיר ותוך 4-5 דקות אמר לי שהוא לא בר תיקון כי הכרטיס האלקטרוני נשרף.
איכות
9
זמנים
10
יחס
8
9
כללי
גירסאות
סגור

טכנאי מוצרי חשמל נוספים באזור מודיעין והסביבה

צבי פרופיס, מודיעין.
משוב: 02/04/2020
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים של חברת סאוטר.
חוות דעת:
מדיח כלים סאוטר הפסיק לפעול. משה איתר את התקלה במהירות, מדובר בפילטרים שלא היו נקיים. הוא ניקה ביסודיות, בדק את פעילות המדיח כמה פעמים, עד שווידא שהכל תקין. המחיר עבור השירות היה הוגן לגמרי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הינס ברזובסקי, מודיעין.
אשרור: 01/03/2020
משוב: 01/01/2020
תיאור השירות:
תיקון כרטיס לוח בקרה במדיח כלים של בוש.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! הגיע מהר, בדק את המדיח וראה שהבעיה בכרטיס. לקח את זה למעבדה ואחרי כמה ימים החזיר והכל עובד כרגע, אני מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליבי גולדברג, מודיעין.
משוב: 21/01/2020
תיאור השירות:
החלפת מנוע וכרטיס אלקטרוני במדיח כלים חברת בוש.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, מאוד נחמד, הגיע החליף ועשה עבודה טובה. המחיר היה סביר.
מחיר
9
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
גירסאות
סילבי ברנרד, מודיעין.
אשרור: 07/01/2020
משוב: 06/10/2019
תיאור השירות:
חילוץ מטבע מצינור ניקוז במכונת כביסה מחברת BOSCH.
חוות דעת:
השירות היה מצוין, משה דאג להיות איתי בקשר טלפוני, הגיע כבר למחרת, היה מנומס, אדיב ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלי לקר, מודיעין.
אשרור: 07/01/2020
משוב: 16/10/2019
תיאור השירות:
בדיקה למדיח כלים שהתקלקל.
חוות דעת:
הוא היה בסדר, הייתי מרוצה! היה מקצועי ואדיב.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
נתן מלמד, מודיעין.
אשרור: 02/01/2020
משוב: 18/03/2019
תיאור השירות:
יעוץ טלפוני בנוגע לתקלה במדיח כלים.
חוות דעת:
שירות מעולה. התקשרתי אליו כי דלקה נורית שמתריעה שאין זרימת מים והמדיח הפסיק לעבוד. שאלתי אותו אם יש לזה פתרון לפני שנזמין אותו, אם יש משהו שאפשר לנסות לבד קודם. הוא הסביר לי שזה דבר שקורה, הייתי צריך לנתק את החשמל, להוציא את המדיח ולשים אותו בזוית של 45 מעלות כדי שיצאו המים. ביצעתי את מה שאמר וזה הסתדר לי. הוא נתן מענה בטלפון שחסך לי את ההגעה שלו. היה נחמד וסבלני, הודיתי לו גם אחר כך.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכאלה מעוז, מודיעין.
אשרור: 02/12/2019
משוב: 02/07/2019
חוות דעת:
הכל היה מאה אחוז! משה מקצועי, אדיב וחייכן. תיאום הזמנים היה פשוט ומהיר. עדכן אותי בתהליך ובעלויות אפשריות בצורה עניינית ונעימה. השאיר מרחב נקי. כיף!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אינה שומר, מודיעין.
משוב: 06/11/2019
תיאור השירות:
הוצאת גוף זר מפרופלור משאבה ממדיח כלים של חברת בוש.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, בא בזמן, זמין. טיפל והסביר מה הייתה בעיה, המחיר קצת יקר אבל חוץ מזה הכל היה מצוין.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל גלאון, מודיעין.
משוב: 10/10/2019
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 470 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק