מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
רנן
ציון כללי:
9.59
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.72
זמנים 9.75
מחיר 9.62
איכות 9.58
דירוג כללי 9.59
התפלגות

מחושב על 71 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
לבנה בו ארי, רחובות.
משוב: 14/07/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז באמבטיה.
חוות דעת:
רנן היה מצויין, היה נעים לעבוד איתו. הגיע אלי עם עובד שלו והתקשורת בניהם הייתה טובה וזה ממש תפס לי את העין. עשה עבודה נקייה ואני מרוצה!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
גירסאות
סגור
אילי פלג, גיבתון.
אשרור: 25/09/2018
משוב: 21/06/2018
חוות דעת:
אינסטלטור מעולה, אמין, יעיל. פתר את הבעיה. ראוי לשבח !!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שולי ב. רחובות.
אשרור: 21/08/2018
משוב: 23/05/2018
תיאור השירות:
בדיקת מקור רטיבות במקלחת.
חוות דעת:
היה מצוין! הגיע בדיוק בזמן שקבענו, בדק ומצא את הבעיה. לא ניסה להגדיל את היקף הבעיה. תיקן במיומנות והשאיר אחריו את המקום נקי. המחיר היה הוגן לחלוטין. אדם נעים. ממליצה בחום רב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דניאל ש. רחובות.
אשרור: 03/07/2018
משוב: 30/04/2018
תיאור השירות:
החלפת צינור ביוב לבניין.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה טובה ומקצועית, במחיר הוגן. אנחנו מאוד מרוצים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאת ויינטל, רחובות.
משוב: 13/06/2018
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ישראל ו. רחובות.
משוב: 06/05/2018
תיאור השירות:
תיקון פיצוץ בצינור חיצוני.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא היה נחמד, הגיע באותו יום, אמר מראש את העבודה והמחיר ובאמת עשה כמו שאמר. היה מצוין.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אביבה הרבתר, רחובות.
משוב: 25/04/2018
תיאור השירות:
תיקון סיפון של כיור מטבח.
חוות דעת:
מרוצה ממנו, היה נחמד וגבה מחיר הוגן.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
מירב ר. רחובות.
משוב: 24/04/2018
תיאור השירות:
אבחון בעיית נזילה.
חוות דעת:
בגדול היה בסדר ויצאתי מרוצה בסופו של דבר. ניסיון מקצועי לזיהוי מקור הנזילה, אבחון והפעלת שיקול דעת מקצועי להמשך טיפול והמלצות. מאחר והבעיה שנוצרה מקורה בדירת השכנים ( קומה מעלי). מה שמצריך המשך טיפול. איש נעים הליכות, מקצועי, הגיע בזמן, נתן לי תחושה שאפשר לסמוך עליו. מניחה שאשוב ואשתמש בשרותיו.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
10
8
כללי
גירסאות
סיוון פ. מודיעין.
משוב: 14/08/2019
תיאור השירות:
התקנה של אסלות וברזים בכל הבית.
חוות דעת:
מקצוען, הגיע לפני הזמן, התקשר ביום לפני, הסביר ובירר דברים אחרונים והתרשמנו מאוד לטובה. הוא שירותי, מקצועי וחביב, בטוח שנמליץ וניצור איתו קשר אם נצטרך בעתיד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חגי לוי, גן יבנה.
משוב: 14/08/2019
תיאור השירות:
ייעוץ בנוגע לצנרת במכונת כביסה, אינטרפוץ ובנייה עתידית של שירותים.
חוות דעת:
דייק בזמנים, היה זמין, באותו רגע יכל להגיע, מבחינת מקצועיות נתן ייעוץ מקצועי מאוד, והראה לי דברים שלא חשבתי עליהם.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 71 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק