מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
רנן
ציון כללי:
9.69
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.77
זמנים 9.84
מחיר 9.65
איכות 9.64
דירוג כללי 9.69
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
מיכל נדב, בית שמש.
אשרור: 06/12/2019
משוב: 03/09/2019
תיאור השירות:
התקנת כיור חפיפה במספרה.
חוות דעת:
רנן היה נחמד וסמכתי עליו כשעבד אצלי בעסק. אפילו השארתי אותו לבד והוא נעל אחריו. העבודה הצריכה הרבה זמן ומאמץ ורנן עשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור

אינסטלטורים נוספים באזור בית שמש והסביבה

ליאור ישעיהו, מסילת ציון.
משוב: 24/10/2019
תיאור השירות:
הדבקת אסלה שהשתחררה והחלפת ברז ניל וגומייה.
חוות דעת:
היה מעולה, על הכיפאק. הוא היה מקצועי ועשה עבודה יפה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מרים ר. בית שמש.
משוב: 07/10/2019
תיאור השירות:
החלפת ברזים במטבח.
חוות דעת:
היה מעולה, הייתי מאוד מרוצה! ענה מיידית והגיע תוך כמה שעות, ביצע עבודה נפלאה וניקה אחריו את כל הבלגן במחיר סביר ביותר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דב ל, שורש.
משוב: 06/10/2019
תיאור השירות:
תיקון ואיתור נזילה בכיור + פתיחת סתימה באמבטיה, בכיור מטבח ובביוב המרכזי של הבית.
חוות דעת:
הוא מצוין! היה נחמד ויעיל מאד. הגדיל ראש, בדק כל דבר ומאד עזר. הגיע בול בזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בני יניב, כפר מנחם.
משוב: 10/09/2019
תיאור השירות:
תיקון צינור שהתפוצץ בגינה.
חוות דעת:
היה שירות מעולה! רנן היה מאוד חביב, זמין, ועשה את העבודה מהר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרית נחמיה ירדני, תעוז.
משוב: 14/07/2019
תיאור השירות:
תיקון צנרת בבית, החלפת ברז, תיקון סיפון ותיקוני נזילה בניאגרה.
חוות דעת:
היה נהדר ומקצועי, השקיע ושם לב לפרטים הקטנים. הסביר בפירוט לגבי כל פעולה, נתן הצעת מחיר מפורטת והיה הוגן בתמחור הסופי. ולא פחות חשוב, אדם נעים ואדיב מאין כמותו. נפנה שוב אליו בשמחה ובהערכה רבה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מתן אליעזר, בית שמש.
משוב: 27/05/2019
תיאור השירות:
תיקון ברז ניאגרה.
חוות דעת:
היה בסדר, הגיע בזמן ולקח מחיר סביר. אני מבסוט ממנו.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ענת מלכה , בית שמש.
משוב: 17/06/2018
תיאור השירות:
החלפת ברז באמבטיה.
חוות דעת:
הוא מצוין, אני מרוצה ממנו מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוד רובנוביץ', בית שמש.
משוב: 27/05/2018
תיאור השירות:
תיקון של צינור גמיש, של הברז בחדר השירותים, שהתפוצץ. התיקון כלל החלפה של כל הברז, כולל הצינורות.
חוות דעת:
היה בסדר. הוא הסביר לי מה הבעיה והגענו למסקנה שצריך לבצע החלפה של חלק. הוא אמר זמנים ועמד בהם, עשה עבודה כמו שצריך וביצע אבחנה נכונה. הוא נחמד ומקצועי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טלי גלעד, בית שמש.
משוב: 24/05/2018
תיאור השירות:
בדיקה של רטיבות בקיר.
חוות דעת:
איש נעים מאד, היה מאד רציני, בדק את הרטיבות מכל הכיוונים והזוויות אבל לא הצליח למצוא את מקור הרטיבות. הוא המליץ שנחכה עד לפני החורף נראה מה מצב הקיר. ואז נוכל לשלול או להבין שהרטיבות היא תוצאה של כניסת מי גשמים לחלל של צינור הביוב.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 124 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק