מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
רנן
ציון כללי:
9.59
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.72
זמנים 9.75
מחיר 9.62
איכות 9.58
דירוג כללי 9.59
התפלגות

מחושב על 71 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
שרית נחמיה ירדני, תעוז.
משוב: 14/07/2019
תיאור השירות:
תיקון צנרת בבית, החלפת ברז, תיקון סיפון ותיקוני נזילה בניאגרה.
חוות דעת:
היה נהדר ומקצועי, השקיע ושם לב לפרטים הקטנים. הסביר בפירוט לגבי כל פעולה, נתן הצעת מחיר מפורטת והיה הוגן בתמחור הסופי. ולא פחות חשוב, אדם נעים ואדיב מאין כמותו. נפנה שוב אליו בשמחה ובהערכה רבה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור

אינסטלטורים נוספים באזור בית שמש והסביבה

מתן אליעזר, בית שמש.
משוב: 27/05/2019
תיאור השירות:
תיקון ברז ניאגרה.
חוות דעת:
היה בסדר, הגיע בזמן ולקח מחיר סביר. אני מבסוט ממנו.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ענת מלכה , בית שמש.
משוב: 17/06/2018
תיאור השירות:
החלפת ברז באמבטיה.
חוות דעת:
הוא מצוין, אני מרוצה ממנו מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוד רובנוביץ', בית שמש.
משוב: 27/05/2018
תיאור השירות:
תיקון של צינור גמיש, של הברז בחדר השירותים, שהתפוצץ. התיקון כלל החלפה של כל הברז, כולל הצינורות.
חוות דעת:
היה בסדר. הוא הסביר לי מה הבעיה והגענו למסקנה שצריך לבצע החלפה של חלק. הוא אמר זמנים ועמד בהם, עשה עבודה כמו שצריך וביצע אבחנה נכונה. הוא נחמד ומקצועי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טלי גלעד, בית שמש.
משוב: 24/05/2018
תיאור השירות:
בדיקה של רטיבות בקיר.
חוות דעת:
איש נעים מאד, היה מאד רציני, בדק את הרטיבות מכל הכיוונים והזוויות אבל לא הצליח למצוא את מקור הרטיבות. הוא המליץ שנחכה עד לפני החורף נראה מה מצב הקיר. ואז נוכל לשלול או להבין שהרטיבות היא תוצאה של כניסת מי גשמים לחלל של צינור הביוב.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הלימה בן נריה, אביעזר.
אשרור: 27/09/2016
משוב: 27/07/2016
תיאור השירות:
תיקון והחלפת חלקים במערכת השקיה.
חוות דעת:
קיבלתי שירות מעולה, הכל היה בו טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ארי שרון, בית שמש.
משוב: 06/05/2016
תיאור השירות:
תיקון נזילה בחדר אמבטיה.
חוות דעת:
הוא הגון ומקצוען אמיתי. עשה עבודה טובה ונקיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נועם ברקאי, כפר הריף.
משוב: 06/05/2016
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בבריכת ביוב.
חוות דעת:
הוא אלוף העולם! הגעתי אליו לאחר שבררתי אצל בעלי עסק אחרים והוא הציע לי מחיר הוגן. הוא הגיע בזמן, הוא היה עשר בכל המובנים, פשוט מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סיוון פ. מודיעין.
משוב: 14/08/2019
תיאור השירות:
התקנה של אסלות וברזים בכל הבית.
חוות דעת:
מקצוען, הגיע לפני הזמן, התקשר ביום לפני, הסביר ובירר דברים אחרונים והתרשמנו מאוד לטובה. הוא שירותי, מקצועי וחביב, בטוח שנמליץ וניצור איתו קשר אם נצטרך בעתיד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חגי לוי, גן יבנה.
משוב: 14/08/2019
תיאור השירות:
ייעוץ בנוגע לצנרת במכונת כביסה, אינטרפוץ ובנייה עתידית של שירותים.
חוות דעת:
דייק בזמנים, היה זמין, באותו רגע יכל להגיע, מבחינת מקצועיות נתן ייעוץ מקצועי מאוד, והראה לי דברים שלא חשבתי עליהם.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 71 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

אינסטלטורים נוספים באזור בית שמש והסביבה

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק