מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
רנן
ציון כללי:
9.83
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.85
זמנים 9.84
מחיר 9.71
איכות 9.83
דירוג כללי 9.83
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 07/01/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בבית קרקע כולל שירותי ביובית.
חוות דעת:
קיבלתי רושם של מקצועיות! אני מרוצה. היה זמין להתייעצות בהמשך. פתח את פתחי הביוב סביב לבית וגילה שהסתימה יותר מורכבת למרות שניסה לפתוח בעצמו שעה ארוכה. בסוף המליץ להזמין ביובית והזמין עבורנו את שלום שחזר פעמיים על מנת לסיים את העבודה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סגור
טובה ג. ירושלים.
משוב: 12/01/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה בברז מטבח.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
רנן הגיע תוך עשרים דקות, זיהה את מקור הנזילה והסביר שהלמד של הברז נסדק ולכן נוצרה נזילה. החליף אותו ווידא שהכל תקין. אמר שאם התקלה חוזרת שניצור איתו קשר. עברו חמישה ימים ועדיין הכל טוב. הוא היה מהיר, יסודי ונחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמיר הס, ירושלים.
משוב: 08/01/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה.
חוות דעת:
המחיר שגבה נראה לי יקר.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
יצחק דנון, ירושלים.
משוב: 30/12/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצינור מים חמים.
חוות דעת:
יצחק טוב מאד, הוא איתר את הבעיה ופתר אותה. המחיר שלו סביר. הדבר היחיד שקצת הפריע לי זה שהוא לא נתן לי אחריות אם הבעיה תחזור.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אסף חדד, ירושלים.
אשרור: 18/12/2019
משוב: 07/10/2019
תיאור השירות:
התקנת פיצול ברז למדיח.
חוות דעת:
היה מעולה, הגיע מהר ועשה עבודה טובה. מומלץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יניב סני, ירושלים.
אשרור: 06/12/2019
משוב: 25/09/2019
תיאור השירות:
החלפת מצוף בניאגרה.
חוות דעת:
הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש! בחור מדהים שאיבחן את התקלה במהירות ולקח מחיר הוגן. איש מקצוע אדיב ומדהים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ארז ארבל, ירושלים.
אשרור: 17/11/2019
משוב: 17/09/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בצינור הדוד.
חוות דעת:
היה מצויין. הגיע מהר ובזמן שהבטיח. ביקשתי ממנו שלא רק יחבר את הצינור אלא יאריך אותו כדי שלא ייתקלו בו. הוא בדק וראה שאין לו צינור כזה אז נסע להביא. המחיר היה סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלמה פרוש, ירושלים.
משוב: 17/10/2019
תיאור השירות:
החלפת שני מכסי ביוב ברחוב.
חוות דעת:
בגדול היה בסדר, היו דברים טובים יותר והיו דברים טובים פחות. הוא היה מאוד יעיל, זמין והשירות מצוין, אבל המחיר נראה לי גבוה.
איכות
9
מחיר
7
זמנים
10
יחס
8
9
כללי
גירסאות
ליאת ל. בית זית.
אשרור: 10/10/2019
משוב: 11/08/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בניאגרה.
חוות דעת:
שירות מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלי-חן אמיתי, ירושלים.
משוב: 24/09/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצנרת ביניין.
חוות דעת:
הוא היה נשמע ממש טוב ומקצועי. הוא עשה את העבודה אז אנחנו מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 151 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק