מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ישראל
ציון כללי:
9.97
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.94
זמנים 9.97
מחיר 9.89
איכות 9.97
דירוג כללי 9.97
התפלגות

מחושב על 36 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
שי אטדגי, תל אביב.
משוב: 07/10/2019
תיאור השירות:
תיקון קטן ברכב פרטי מסוג מיצובישי.
חוות דעת:
ישראל היה מעולה, מקצועי מאוד ובהכול ממש עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אבי יוספי, תל אביב.
משוב: 06/10/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי שכלל החלפת שמנים ומסננים ברכב מסוג מאזדה.
חוות דעת:
השירות מעולה! חבל על הזמן! יחס אישי ומקצועי. הכל עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רפאל כהן יסמאילוב, תל אביב.
משוב: 06/10/2019
תיאור השירות:
טיפול 10,000 ב- NISSAN QASHQUAI.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! הוא נתן שירות טוב והיה אדיב ולא יקר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דניאל לוי, תל אביב.
משוב: 23/09/2019
תיאור השירות:
טיפול 10,000 ברכב מסוג מזדה 3.
חוות דעת:
השירות מעולה, מסביר את כל מה שהוא עושה ומחירים הוגנים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דן תורן, תל אביב.
משוב: 18/09/2019
תיאור השירות:
החלפת קלץ ברכב מסוג סוזוקי.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, עשה עבודה טובה עשה עבודה מהירה ומקצועית. לדעתי הוא מעט יקר אך אני מאוד מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גלני ארומין, תל אביב.
משוב: 11/09/2019
תיאור השירות:
טיפול 10 אלף ברכס מסוג פיאט איביזה, שנת 2016.
חוות דעת:
הם היו מעולים דווקא. נכנסתי לחפש מוסכים מורשים אצלכם באתר כי רציתי לעשות טיפול וראיתי משוב של חבר שעובד איתי, אז דיברתי איתו לגביהם והוא אמר לי שהם אחלה ושהוא ממליץ ולכן הלכתי והם היו בסדר גמור, באמת מעולים. נתנו שירות אדיב ולדעתי הם אמינים כמו שכתוב עליהם. מה שמשך אותי זה ההגינות והעבודה הזריזה וכמובן המחיר, שהיה סביר לדעתי בשביל הטיפול הקטן, ביחס למה שהציעו לי במוסך אחר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רפי מנשירוב, תל אביב.
משוב: 05/09/2019
תיאור השירות:
טיפול 10,000 לרכב מסוג יונדאי איי 30 שכלל החלפת פילטרים ושמנים.
חוות דעת:
היה מעולה! הוא מקצוען ובן אדם נעים. הוא נתן שירות מקצועי, עמד בזמנים ועשה עבודה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יהודה חכם, תל אביב.
משוב: 23/08/2019
תיאור השירות:
החלפת ציריה ברכב מסוג יונדאי i20 שנת 2016.
חוות דעת:
לפני שהלכתי למוסך אמרתי לעצמי שלא יכול להיות שיש בנאדם שמקבל ציון 10, אני רוצה לראות את זה בעצמי, והאמת שהופתעתי לטובה. הבנאדם מאוד מקצועי, מבין הרבה יותר מהרבה אנשים אחרים שהתייעצתי איתם בקשר לנושא הזה. כל מה שאנשים אחרים ידעו הוא ידע, פלוס משהו נוסף שהם לא ידעו. הוא מאוד חביב, מאוד מקצועי ומחיר ממש ממש טוב, אני לא חושב שיכולתי למצוא מישהו במחיר נמוך יותר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ענת כהן, תל אביב.
משוב: 21/08/2019
תיאור השירות:
החלפת מכסה שסתומים, חוטים ופלגים ברכב מסוג יונדאי של שנת 2005.
חוות דעת:
הוא היה מעולה וכבר מההתחלה היה מאד זמין ושירותי, הגעתי אליו והוא קיבל אותי ישר. הוא פתר את הבעיה והסביר על כל דבר שעשה. הוא היה סבלני מאד והמחיר שגבה היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בר בוהדנה, תל אביב.
משוב: 21/08/2019
תיאור השירות:
בדיקת רכב מסוג ג'יפ של חברת ניסאן.
חוות דעת:
החליף שמנים, היה מחיר מצוין, יחס טוב ושירות מהיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 36 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק