מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ישראל
ציון כללי:
9.92
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.97
זמנים 9.94
מחיר 9.89
איכות 9.90
דירוג כללי 9.92
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
סבי דקפה, תל אביב.
משוב: 01/03/2020
תיאור השירות:
טיפול תקופתי 15 אלף בהונדה סיוויק שנת 2014.
חוות דעת:
היה אחלה! הוא היה מקצועי, חייכן ומסביר פנים. ממש על הכיפאק, רואים שהוא יודע מה הוא עושה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
ויקטוריה בורחנוב, תל אביב.
משוב: 26/02/2020
תיאור השירות:
תיקון צינור מים ברכב מסוג הונדה סיוויק שנת 2001.
חוות דעת:
הגעתי אליו לגבי תיקון צינור מים קטן ברכב, לא רצה לקבל תשלום כי אמר שזו עבודה קטנה, פתר את הבעיה, זה עובד ונתן שירות מעולה! מעכשיו אני אגיע רק אליו, הוא אדם טוב וחברותי.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורה אויזרץ, תל אביב.
אשרור: 09/02/2020
משוב: 10/11/2019
תיאור השירות:
טיפול 10 אלף ברכב הונדה סיוויק.
חוות דעת:
מקסים! עשר באמת, אני שמחה מאוד שהגעתי אליו. הוא קיבל אותי יפה, עשה עבודה מצוינת והיה מאוד אדיב ונחמד. באמת חמד של בחור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יצחק סעדיה, תל אביב.
משוב: 23/07/2019
תיאור השירות:
החלפת חלק במזגן ברכב מסוג הונדה CR-V שנת 2008 ותיקון ברכב מסוג קיה.
חוות דעת:
הוא מעולה! ישר עולה על התקלות בלי בעיות, מתקן בדיוק מה שצריך, לקח לו 5 דקות לתקן את התקלה, מישהו אחר כמעט הרס לי את הרכב אבל הוא עשה את זה בלי בעיות, לקח מחיר ממש סביר ועוד לא מצאתי אדם כזה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קרן טודרס, חולון.
משוב: 23/09/2019
תיאור השירות:
הכנה לטסט וטסט לרכב מסוג הונדה סיוויק 2004.
חוות דעת:
השירות מעולה, הוא מדויק ומגיע בזמן. מעדכן ישר על כל דבר ואני ממליצה בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ענת מרקור, תל אביב.
משוב: 22/03/2020
תיאור השירות:
תיקון ברכב מסוג דודג'.
חוות דעת:
השירות לו היה מצוין והמחיר היה סביר מאוד, הוא מהיר ואדיב, הייתי מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ארטיום מ. תל אביב.
אשרור: 20/03/2020
משוב: 20/12/2019
תיאור השירות:
תיקון רכב מסוג מאזדה 3.
חוות דעת:
ישראל היה מושלם, תוך שעתיים התפנה אליי ותוך חצי שעה סיים את העבודה, לקח מחיר מאוד הוגן לדעתי ובהשוואה למה שבדקתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיא סידיס, תל אביב.
אשרור: 18/03/2020
משוב: 04/12/2019
תיאור השירות:
התקנת בלמים והחלפת צלחות ברכב פולו psi.
חוות דעת:
הוא היה מאוד נעים, מקצועי והוגן, עמד בזמנים והייתי מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסף ב. תל אביב.
משוב: 17/03/2020
תיאור השירות:
החלפת שמן מנוע ברכב מסוג שברולט ספארק 2018.
חוות דעת:
אמליץ עם יד על הלב!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ערן ג. תל אביב.
משוב: 15/03/2020
תיאור השירות:
טיפול שנתי לרכב מסוג טויוטא ראב ארבע.
חוות דעת:
ישראל היה מאוד נחמד, שירותי, התאמץ, היה נעים להגיע אליו, אדיב, ממש אחלה ואני מרוצה.
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 107 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק