מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ישראל
ציון כללי:
9.92
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.98
זמנים 9.94
מחיר 9.89
איכות 9.90
דירוג כללי 9.92
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
קמיל משולם, תל אביב.
אשרור: 03/04/2020
משוב: 03/12/2019
תיאור השירות:
תיקון רדיאטור ברכב מסוג פוקוס 2005.
חוות דעת:
היה אחלה. הוא נתן אחלה שירות, היה אדיב ומקצועי, עמד בזמנים, לקח מחיר הוגן לדעתי והייתי מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
לי בן עמי, תל אביב.
משוב: 02/04/2020
תיאור השירות:
טיפול תקופתי והחלפת בלמים ומנורה ברכב סקודה אוקטביה שנת 2016.
חוות דעת:
ישראל היה מעולה ואם הייתי יכול הייתי מדרג אותו יותר מעשר! הוא הגיע אלי הביתה, לקח את הרכב ועשה טיפול מסור, מקצועי, נתן טיפים והמחיר נמוך ביחס למה שעשה. אני ממליץ עליו בחום וללא ספק אפנה אליו שוב!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עומר כהן, תל אביב.
משוב: 01/04/2020
תיאור השירות:
טיפול תקופתי לרכב מסוג טויוטה קורולה ראנקס שנת 2004.
חוות דעת:
הכל היה סבבה. ביצע עבורי טיפול שנתי שגרתי והיה מצוין. בחור עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דניאל אצ'אני, תל אביב.
משוב: 29/03/2020
תיאור השירות:
חיזוק הנדברקס.
חוות דעת:
בן אדם צדיק, נתן לי להרגיש הכי נוח בעולם, לא לקח תשלום בכלל כי הבעיה דרשה רק חיזוק של ההנדברקס וגם כשביקשתי ממנו לבדוק לי עוד כמה דברים ברכב בדק בשמחה, באמת פשוט מדהים, ממליץ לכולם ללכת אליו ומעכשיו כל תקלה שתהיה לי אני הולך רק אליו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ענת מרקור, תל אביב.
משוב: 22/03/2020
תיאור השירות:
תיקון ברכב מסוג דודג'.
חוות דעת:
השירות לו היה מצוין והמחיר היה סביר מאוד, הוא מהיר ואדיב, הייתי מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ארטיום מ. תל אביב.
אשרור: 20/03/2020
משוב: 20/12/2019
תיאור השירות:
תיקון רכב מסוג מאזדה 3.
חוות דעת:
ישראל היה מושלם, תוך שעתיים התפנה אליי ותוך חצי שעה סיים את העבודה, לקח מחיר מאוד הוגן לדעתי ובהשוואה למה שבדקתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיא סידיס, תל אביב.
אשרור: 18/03/2020
משוב: 04/12/2019
תיאור השירות:
התקנת בלמים והחלפת צלחות ברכב פולו psi.
חוות דעת:
הוא היה מאוד נעים, מקצועי והוגן, עמד בזמנים והייתי מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסף ב. תל אביב.
משוב: 17/03/2020
תיאור השירות:
החלפת שמן מנוע ברכב מסוג שברולט ספארק 2018.
חוות דעת:
אמליץ עם יד על הלב!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ערן ג. תל אביב.
משוב: 15/03/2020
תיאור השירות:
טיפול שנתי לרכב מסוג טויוטא ראב ארבע.
חוות דעת:
ישראל היה מאוד נחמד, שירותי, התאמץ, היה נעים להגיע אליו, אדיב, ממש אחלה ואני מרוצה.
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נטשה נ. תל אביב.
אשרור: 11/03/2020
משוב: 01/12/2019
חוות דעת:
הייתה לי תקלה קטנה באוטו, הוא בדק ובשניה פתר הכל ולא לקח שקל. בחור מאוד נחמד, אמין, מקצועי. אני מאוד מרוצה מהשירות שלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 110 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק