מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ברי
ציון כללי:
9.38
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.64
זמנים 9.67
מחיר 9.56
איכות 9.39
דירוג כללי 9.38
התפלגות

מחושב על 42 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
נעם מירום, הוד השרון.
משוב: 15/08/2019
תיאור השירות:
פירוק והתקנת מזגן עילי של חברת טורנדו 3 כוח סוס.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן והיה בסדר גמור. מחיר הוגן,עבדו מהר והיה זמין לכל שאלה .החסרון היחיד היה שהם השאירו הרבה לכלוך אחריהם בגלל פירוק המזגן הישן. בסופו של דבר התיקון לא הצליח, הזמנו טכנאים של טורנדו שיתקנו, והוא הבטיח שיחזור אלי ויעזור אך לא עונה ולא זמין.
איכות
7
מחיר
10
זמנים
10
יחס
8
8
כללי
גירסאות
בן ב. גבעת שמואל.
משוב: 08/07/2019
תיאור השירות:
פירוק מזגן רצפה והתקנת מזגן עילי.
חוות דעת:
הגיע בהתראה קצרה, עבד מהר ומסודר, הביא בעצמו את המזגן מהספק אחרי שהמליץ על מזגן מתאים לגודל הסלון. ממליץ בחום!
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נחום הדר, ראש העין.
משוב: 02/07/2019
תיאור השירות:
התקנת שני מזגנים חדשים של חברת טורנדו ופירוק והרכבה של מזגן עילי של חברת תדיראן.
חוות דעת:
ברי נחמד מאוד והמחיר נורמלי. התאכזבתי מהרמה המקצועית והופתעתי כשהתעלם מהלכלוך שנוצר בזמן העבודה.
איכות
6
מחיר
9
זמנים
8
יחס
8
7
כללי
גירסאות
א. פ. רעננה.
משוב: 15/08/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי של חברת Haier בעל 2 כ"ס.
חוות דעת:
פחות אהבתי, הרגיש שהוא חיפש יותר לעשות מה שנוח לו בעבודה במקום מה שנוח לנו.
איכות
8
מחיר
7
זמנים
6
יחס
8
6
כללי
גירסאות
ליאב מ. אריאל.
משוב: 22/05/2019
תיאור השירות:
התקנה של מזגן מיני מרכזי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא מעולה. מקצועי, עובד מהר ובצורה נעימה, והעבודה שהוא עושה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מירה באומקקר, אריאל.
משוב: 22/05/2019
תיאור השירות:
החלפת קבל במזגן רגיל של LG.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה מהשירות, הוא מגיע מהרגע להרגע ועושה עבודה ממש מקצועית. אני ממליצה בחום ונותנת לו ציון של 10 :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ישראל ה, אריאל.
משוב: 20/02/2019
תיאור השירות:
התקנת 2 מזגנים של תדיראן.
חוות דעת:
היה שירות אחלה! יצאתי מבסוט מהכל, הוא גם אדם מאוד נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוד נתנאל משיח, פתח תקווה.
משוב: 19/08/2019
תיאור השירות:
החלפת קבל במזגן מרכזי של חברת תדיראן.
חוות דעת:
השירות היה טוב מאוד. הוא הגיע בזמן, היה נחמד ושירותי מאוד. המחיר היה טיפה גבוה בעיניי אבל הוא פיצה על זה בשירות מצוין.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
חיים זנה, ראש העין.
משוב: 18/08/2019
תיאור השירות:
בדיקה למזגן עילי אלקו.
חוות דעת:
ברי הגיע לבצע בדיקה למזגן, אמר שההחלפה של החלק שמקולקל לא תהיה שווה את זה ועדיף לשקול לקנות מזגן חדש. גבה מחיר הוגן מאוד על הבדיקה ואנחנו מרוצים ממנו.
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אהוד רם, רעננה.
משוב: 14/08/2019
תיאור השירות:
פירוק והתקנה מחדש של מזגן.
חוות דעת:
טוב מאד! מדובר היה בקיר מאד דק, הם עשו מאמצים אדירים לבצע את העבודה כי מסתבר שחצי מהקיר הוא בטון מזוין. הם עמדו בלוחות זמנים, טיפלו כמו שצריך וכמו שהובטח. בנוסף עמדו במחיר שסיכמנו למרות שהעבודה הייתה מורכבת בהרבה ממה שהם חשבו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 42 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק