מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ברי
ציון כללי:
9.46
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.76
זמנים 9.67
מחיר 9.63
איכות 9.43
דירוג כללי 9.46
התפלגות

מחושב על 63 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
יחיאל שפירא, עמנואל.
אשרור: 14/11/2019
משוב: 15/09/2019
תיאור השירות:
התקנת שני מזגנים עיליים של חברות תדיראן וטורנדו בעלי 2.5 ו- 1.5 כ"ס.
חוות דעת:
ברי היה בסדר גמור! דיברתי איתו והגיע למחרת עם עוד שני עובדים, התקינו מזגן אחד בסלון ומזגן נוסף בחדר, עשו עבודה מקצועית, הייתה בעיה בלוח פיקוד במזגן בסלון, הצליחו להתגבר עליה ולא ביקשו תשלום נוסף, המחיר זול וטוב לדעתי, שירות מצוין והייתי מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
נחום הדר, ראש העין.
אשרור: 02/09/2019
משוב: 02/07/2019
תיאור השירות:
התקנת שני מזגנים חדשים של חברת טורנדו ופירוק והרכבה של מזגן עילי של חברת תדיראן.
חוות דעת:
ברי נחמד מאוד והמחיר נורמלי. התאכזבתי מהרמה המקצועית והופתעתי כשהתעלם מהלכלוך שנוצר בזמן העבודה.
איכות
6
מחיר
9
זמנים
8
יחס
8
7
כללי
גירסאות
בן ב. גבעת שמואל.
משוב: 08/07/2019
תיאור השירות:
פירוק מזגן רצפה והתקנת מזגן עילי.
חוות דעת:
הגיע בהתראה קצרה, עבד מהר ומסודר, הביא בעצמו את המזגן מהספק אחרי שהמליץ על מזגן מתאים לגודל הסלון. ממליץ בחום!
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
א. פ. רעננה.
משוב: 15/08/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי של חברת Haier בעל 2 כ"ס.
חוות דעת:
פחות אהבתי, הרגיש שהוא חיפש יותר לעשות מה שנוח לו בעבודה במקום מה שנוח לנו.
איכות
8
מחיר
7
זמנים
6
יחס
8
6
כללי
גירסאות
א. א. אלפי מנשה.
משוב: 27/01/2020
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי בסלון.
חוות דעת:
היה אחלה בחור. יחס אישי טוב, עמד בזמנים ולקח מחיר הוגן. בן אדם טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריה שמואלי, כפר סבא.
אשרור: 07/12/2019
משוב: 25/07/2019
תיאור השירות:
ניקוי 3 מזגנים עיליים של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא ניקה לי שלושה מזגנים. באחד המזגנים הוא פתח כדי להסתכל ועשה לי נזק אחר. נגרמה נזילה ונהיתה רטיבות. אני מקווה שבשאר המזגנים זה בסדר. אני חושב שהוא לא מקצועי. הוא הגיע בזמן והוא אדם חביב אבל חשוב לי המקצועיות והוא לא עזר לי. אני אצטרך להזמין שוב טכנאי מזגנים לטפל בנזילה ובנוסף אני צריך להזמין שיפוצניק שיתקן את הנזק שנגרם.
איכות
4
מחיר
8
זמנים
9
יחס
8
3
כללי
גירסאות
דוברת סגל, רעננה.
משוב: 31/10/2019
תיאור השירות:
פירוק שני מנועי מזגנים בבית באמצע שיפוץ והכנת נקזים של מזגנים לפני הכנסה לקירות.
חוות דעת:
היה מצוין! מקצועי, אמין, נחמד. פעל בשיתוף עם הקבלן בדירה. הוא יחזור בהמשך לבצע התקנה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אהוד רם, רעננה.
אשרור: 16/10/2019
משוב: 14/08/2019
תיאור השירות:
פירוק והתקנה מחדש של מזגן.
חוות דעת:
טוב מאד! מדובר היה בקיר מאד דק, הם עשו מאמצים אדירים לבצע את העבודה כי מסתבר שחצי מהקיר הוא בטון מזוין. הם עמדו בלוחות זמנים, טיפלו כמו שצריך וכמו שהובטח. בנוסף עמדו במחיר שסיכמנו למרות שהעבודה הייתה מורכבת בהרבה ממה שהם חשבו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורי מורני, כפר סבא.
אשרור: 06/09/2019
משוב: 08/07/2019
תיאור השירות:
ניקוי מזגן עילי רגיל של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
ברי היה מעולה! הוא הגיע בזמן ובמהירות וביקש סכום שהיה מאוד סביר בעיני. הוא מקצועי, שירותי ונחמד והעבודה שלו הייתה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיל שרון, כפר סבא.
משוב: 03/09/2019
תיאור השירות:
ניקוי מזגן רגיל.
חוות דעת:
היה בסדר. הוא הגיע בזמן, עשה עבודה בסדר גמור והיה הוגן במחיר לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 63 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק