מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ירון
ציון כללי:
9.54
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.58
זמנים 9.63
מחיר 9.54
איכות 9.75
דירוג כללי 9.54
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אביה ר. מעלה אדומים.
משוב: 22/10/2017
תיאור השירות:
התקנה של כיריים + החלפה של שקע.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל גרוס, ירושלים.
משוב: 22/01/2020
תיאור השירות:
תיקון תקלה בכיריים גז.
חוות דעת:
הוא היה ממש אחלה, הגיע מהר ועשה עבודה מעולה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
מיכל חסיד , ירושלים.
משוב: 20/01/2020
תיאור השירות:
החלפת ראש גז.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, הוא היה נחמד מאוד ושירותי, עמד בזמנים שקבענו, ביצע עבודה טובה ואני מרוצה ממנו ומהעבודה השלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרון מ. ירושלים.
אשרור: 29/12/2019
משוב: 26/11/2019
תיאור השירות:
החלפת דיזות.
חוות דעת:
התקשרתי בצהריים, אמר שיכול רק מאוחר אבל שיתקשר כשיגמור ונראה. התקשר, הגיע צ'יק צ'ק. לא לקחתי הצעת מחיר בטלפון כי לא היה ברור מה לא בסדר, אבל המחיר נראה לי סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עירית מרחב ליבוביץ, צור הדסה.
אשרור: 28/12/2019
משוב: 25/11/2019
תיאור השירות:
החלפת חיישן ודיזות גז לכיריים.
חוות דעת:
ירון היה פשוט מעולה! עבד ביסודיות ונתן שירות נהדר, ממש מרוצה מהתוצאות. מומלץ לכולם!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נועה בן מנשה, מודיעין.
משוב: 25/12/2019
תיאור השירות:
החלפת כיריים גז.
חוות דעת:
הוא היה אחלה! נחמד, אדיב וסבלני. והגיע בהתראה קצרה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
מיכל אלפרסון, בית שמש.
משוב: 25/12/2019
תיאור השירות:
תיקון כיריים גז.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, היה אחלה של בחור, יחס אישי מצוין, עמד בזמנים ועשה עבודה טובה. הוא נתן לי מספר אופציות לתיקון והמחירים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל עולמי אביטל, ירושלים.
משוב: 22/12/2019
תיאור השירות:
תיקון כיריים גז שהפסיקו לעבוד.
חוות דעת:
חשבנו שהגז נגמר אבל אחרי החלפת בלונים הבעיה לא נפתרה ופנינו לירון. מה הוא לא בדק, את הכיריים עצמן, את צינור הגז, את החיבורים, את הווסת. הוא ניסה הכול! בסופו של דבר היה נראה שצריך להחליף את צינור הגז על הבניין, עבודה לא זולה כלל. אבל ירון החליט לנסות דבר אחרון והצליח לתקן את הכיריים! אחרי כל הבדיקות האלה הוא עוד לקח מחיר ממש מצחיק על התיקון. אין עליו, טכנאי הגז שלנו מעתה ולתמיד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איה לבקוביץ, ירושלים.
משוב: 17/12/2019
תיאור השירות:
החלפת כיריים גז.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, היה מאוד זמין ונחמד.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זהבה לאלון, ירושלים.
אשרור: 06/12/2019
משוב: 26/09/2019
תיאור השירות:
תיקון כפתור בכיריים גז.
חוות דעת:
הוא מותק של בחור. בא צ'יק צ'ק ועשה לי באמת עבודה טובה ולקח רק מחיר של ביקור כי זו לא הייתה תקלה רצינית. חשבתי שאצטרך לשלם הרבה יותר והוא הפתיע אותי, היה חמוד חמוד וזה כיף. בא מהר ועשה עבודה נהדרת אחרי שהכפתורים של הגז נתקעו ולא יכולתי לסובב את הכפתור. קראתי לו ובעדינות שלו ובסבלנות שלו הוא שחרר את זה וסידר לי את הבעיה, ככה שהוא לגמרי 10. הוגן, באמת מאה אחוז. הציע לי הצעות מה לעשות ונתן לי לבחור מה נראה לי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 567 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי גז רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני גז. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק