מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ירון
ציון כללי:
9.82
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.87
זמנים 9.76
מחיר 9.68
איכות 9.85
דירוג כללי 9.82
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
בטי שרון, מעלה אדומים.
משוב: 13/08/2020
תיאור השירות:
תיקון מספר תקלות בכיריים.
חוות דעת:
היה פשוט מעולה! הוא בן אדם מקסים, נעים ומקצועי. הוא עשה את מה שהיה צריך לעשות וגבה מחיר על הביקור. המחיר היה הוגן מאד. אני ממליצה עליו מכל הלב, שמרתי את המספר שלו ואמליץ עליו לאנשים. מגיע לו הציון שיש לו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שירה אדלר, מעלה אדומים.
משוב: 26/07/2020
תיאור השירות:
החלפת דיזה.
חוות דעת:
הוא היה מקסים, הוגן ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אביה ר. מעלה אדומים.
משוב: 22/10/2017
תיאור השירות:
התקנה של כיריים + החלפה של שקע.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תאה בולטה, ירושלים.
משוב: 12/08/2020
תיאור השירות:
תיקון להבה בכיריים גז.
חוות דעת:
ירון היה בסדר גמור, בא בזמן והמחיר נראה לי קצת גבוה. הוא אמר לי שזה מסובך אז לקח את הכיריים לתיקון אצלו והחזיר מתי שהבטיח, עכשיו הכל עובד.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
רענן בם, בת ים.
אשרור: 12/08/2020
משוב: 10/06/2020
תיאור השירות:
החלפה והתקנה של כיריים חשמליות.
חוות דעת:
אין מילים, ירון עשה את העבודה, הסביר הכל ותוך יום יומיים הכל נבנה כמו שצריך. לא ניתן היה לתקן את אחת מכירות הגז ולכן החלפנו הכל לכיריים חשמליות, בא בזמן ולקח מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צביקה גרשון, הרצליה.
משוב: 04/08/2020
תיאור השירות:
סידור להבות חלשות בכיריים.
חוות דעת:
היה יעיל מאד! בהחלט אמליץ בהמשך!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נורית ק. מכבים-רעות.
אשרור: 03/08/2020
משוב: 03/07/2020
תיאור השירות:
התקנת כיריים גז, בדיקת נקודה נוספת של יציאת גז והחלפת צינור.
חוות דעת:
שירות ומקצועיות מעולים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אביגיל ג., ירושלים.
אשרור: 02/08/2020
משוב: 29/06/2020
תיאור השירות:
התקנה של כיריים משולבות עם תנור של חברת בקו והחלפה של צינור גז.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. שלחתי לו הודעה וקבענו ליום אחר ואמר שבמידה ויהיה פנוי יגיע באותו היום וכך היה. הגיע והתנהל לפי ההנחיות ועשה את העבודה ישר ולעניין. לקח את המחיר שאמר לי מראש חוץ מעלות נוספת של הצינור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ראובן עזר, מבשרת ציון.
משוב: 02/08/2020
תיאור השירות:
תיקון כיריים גז.
חוות דעת:
היה מצוין. הוא עשה מה שצריך. אפילו שזה היה משהו קטן הוא הגיע בכל זאת ובזמן. הכל היה בסדר. אני ממליץ עליו
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גבי מזוזסקי, מבשרת ציון.
אשרור: 02/08/2020
משוב: 02/07/2020
תיאור השירות:
החלפת דיזה בלהבה אחת בכיריים.
חוות דעת:
עשה את העבודה בזריזות ובמקצועיות והיה בסדר גמור. הוא הגיע בזמן ובסך הכל הייתי מרוצה. משום מה הוא לא הביא לי מסמך אחריות פשוט לקח את הכסף והלך. חוץ מזה היה עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 795 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי גז רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני גז. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק