מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
שמיר
ציון כללי:
9.54
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.68
זמנים 9.70
מחיר 9.16
איכות 9.58
דירוג כללי 9.54
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
הילטון פיימר, מודיעין.
אשרור: 11/01/2015
משוב: 18/11/2014
תיאור השירות:
שיפוץ חדר אמבטיה מן היסוד - שבירת קיר ובנייה של קיר מחדש, החלפת צנרת, החלפת קרמיקה וריצוף והתקנה של כלים סניטריים.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, עשה עבודה טובה ומקצועית והיה מאוד נחמד. יצאתי ממש מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
סגור
אלה קוגן, מודיעין.
משוב: 30/04/2017
תיאור השירות:
שבירת קירות וצבע, החלפת קרמיקה במטבח ובשירותים, שירותי אינסטלציה וחשמל.
חוות דעת:
מאוד ממליצה עליו, הוא מצוין, מקצועי, נחמד, זמין, ממש הייתי מרוצה שבחרתי בו לעשות את השיפוץ.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורי כנען, מכבים-רעות.
אשרור: 20/07/2016
משוב: 20/12/2015
תיאור השירות:
שיפוץ אמבטיה. כלל צבע, אינסטלציה, ריצוף.
חוות דעת:
היה ממש יוצא דופן, ממש טוב מאוד, מצוין, הוא עמד בזמנים, עמד במחיר, הכל היה בסדר גמור, הוא בן אדם נחמד, עשה עבודה מקצועית ויפה כמו שתיארנו וכמו שהוא אמר לנו שייצא ככה זה יצא.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלי קגן, מודיעין.
אשרור: 08/09/2015
משוב: 17/02/2015
תיאור השירות:
שיפוץ חדר אמבטיה כולל החלפת ריצוף וחיפוי.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, אדיב ומקצועי.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
7
יחס
9
8
כללי
גירסאות
אייל ד. מודיעין.
אשרור: 31/03/2015
משוב: 07/09/2014
תיאור השירות:
שיפוץ מקלחת, כולל שבירת קיר וצביעה.
חוות דעת:
היו כמה בעיות בתמחור ובגמר, אולם בסופו של דבר היה חשוב להם לסיים ולקחת אחריות.
איכות
7
מחיר
5
זמנים
8
יחס
10
8
כללי
גירסאות
תמי פישמן, מודיעין.
אשרור: 14/01/2014
משוב: 12/07/2013
תיאור השירות:
שיפוץ מטבח ואמבטיה, טיפול ברטיבות ובליקויים קטנים נוספים שהיו בבית.
חוות דעת:
היה עשר!! הם היו ממש בסדר, נחמדים, מקצועיים ומנומסים. תמיד יש הרגשה שישי עם מי לדבר. הם מאד ראש גדול, שראו משהו שהיה צריך לתקן הם אמרו ותיקנו, חלק דברים עשו גם בלי תשלום ושהיה מקרה שהקרמיקה הגיעה שבורה הם נסעו והחליפו מה שהיה צריך. מבחינת המחיר הם היו יקרים אבל השירות היה בהתאם, העדפנו לשלם יותר ולהיות בראש שקט, ואכן כך היה. היינו מאד מרוצים!!
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סלבית מיכלס, מודיעין.
אשרור: 24/09/2013
משוב: 25/09/2011
תיאור השירות:
שיפוץ גדול שכלל החלפת חדר אמבטיה, ריצוף של החדרים עם גרניט פורצלן, צביעה מלאה של כל הבית וריצוף של גינה.
חוות דעת:
הוא היה ממש בסדר גמור! הוא ביצע אצלנו עבודת שיפוץ די גדולה ויצאנו מאוד מרוצים ממנו. הוא עבד מאוד יפה ויש לו אנשים מקצוע מעולים. היה ממש נעים לעבוד איתם לכל אורך התהליך. תמיד היה עם מי לדבר והוא תמיד שיתף איתנו פעולה. היה ממש מעולה :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רם מזרחי, רמת גן.
משוב: 10/01/2019
תיאור השירות:
שיפוץ אמבטיה וחדרים נוספים שכלל שבירת קיר מטבח בדירת 5 חדרים.
חוות דעת:
אני ממליץ בחום רב, הוא איש מדהים, מקסים, דייק בזמנים, שירותי, נחמד מאד, יש לו ראש גדול, הוא עזר לנו פה המון ויש לו צוות מדהים, בחור ישר ואמין, הופתענו מאד לטובה, המחיר שלקח מעולה ויש לי רק מילים מדהימות לומר עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדנה ה. גבעתיים.
משוב: 09/03/2019
תיאור השירות:
שיפוץ בחדר מקלחת כולל החלפת מקלחון המותאם לבעלי מוגבלות, ריצוף ועבודות אינסטלציה.
חוות דעת:
שירות מעולה! הוא היה מאוד גמיש לשאלות שלנו ונתן הצעת מחיר מפורטת. הגיע עם 2 עובדים מאוד טובים, הם הגיעו בדיוק בזמן, עשו עבודה נקייה, מהירה, מדויקת, יפה ואף ניקו אחריהם. המחיר גם מאוד הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בתאל עובדיה, הוד השרון.
משוב: 15/05/2018
תיאור השירות:
תיקון תקרה בשירותים בעקבות נזילה ופיצוץ צינור.
חוות דעת:
מצוין. שירות טוב ואמין. זריזים, עבודה מקצועית, נקייה והם אדיבים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה לפידות, מבשרת ציון.
משוב: 18/08/2015
תיאור השירות:
שיפוץ חדר אמבטיה.
חוות דעת:
העבודה איתו מאוד נעימה. הוא בא לבקר ולראות במה מדובר, לאחר מכן הכין הצעת מחיר ושלח לי אותה במייל. השיטה הזאת מאוד נוחה משום שהוא שולח את הכל בדו"ח של אקסל ואנו מבצעים שינויים כרצוננו. הוא עשה את העבודה בדיוק לפי בקשתנו תוך עמידה בלוח הזמנים וביצוע מצוין. המחיר שלו לא זול אך לאור איכות העבודה זה מובן. השירות שלו מצוין ואנו מרוצים מהביצוע שלו.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אבישי הורנשטיין, צובה.
משוב: 18/08/2015
תיאור השירות:
שיפוץ אמבטיה והפיכתה למקלחון.
חוות דעת:
יש לי רק מילים טובות לומר עליו! קיבלנו עליו המלצות ואנחנו שמחים שלקחנו אותו ומרוצים מהתוצאה. עמד בזמנים ועשה כל מה שביקשנו. הוא עשה עבודה מעולה.
9
כללי
גירסאות
בבט רבינוביץ, שואבה.
משוב: 18/08/2015
תיאור השירות:
שיפוצים נרחבים הכוללים: בניית יחידה נוספת לבית, אזור קישור בין בית לסטודיו, אמבטיה חדשה ומקלחת חדשה.
חוות דעת:
שירות נהדר! הוא ביצע אצלי עבודות שיפוץ מספר פעמים והייתי מרוצה כל פעם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ירון נוימן , מבשרת ציון.
אשרור: 11/02/2014
משוב: 30/11/2012
תיאור השירות:
שיפוץ כללי כולל החלפת אמבטיות, ריצוף בכל הבית, עבודות אינסטלציה, חשמל, הזזת קירות, שינוי מבני וצביעה.
חוות דעת:
ה"שושניקים" האלה פשוט מדהים! זה היה שיפוץ לא קל כי לא הגענו מוכנים אליו. התחלנו ממשהו מאוד קטן ומינורי שהתפתח למשהו גדול. הם הצילו אותי עשרות פעמים במהלך השיפוץ הזה ולא הייתי שורד אותו בלעדיהם! ראובן הוא איש מקצוע מדהים, פרקטי מאוד ובעל רעיונות. היו דברים בשיפוץ שהחלטתי לעשות לבד כדי לחסוך בכסף ואז, לא רק שהם לא הביעו אנטי, הם פשוט עזרו לי, הנחו אותי ולימדו אותי. אין לי מילה אחת רעה להגיד עליהם! יצא מאוד יפה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אפרת ל. ירושלים.
אשרור: 04/02/2014
משוב: 27/08/2012
תיאור השירות:
שיפוץ כללי כולל צביעה של דירה שלמה, בניית אמבטיה חדשה, שירותי אורחים חדשים, עבודות חשמל ואינסטלציה ובניית קיר קטן.
חוות דעת:
בהתחלה קיבלנו רושם מאד טוב והם נראו מקצועיים. זה התאים לכל ההמלצות שקראנו עליהם באתר. אך כשהם סיימו את העבודה היינו מאוכזבים. עבודת הצבע שנעשתה לא היתה טובה, אפילו גרועה, והיו תלונות על הצבעים שעבדו מאוחר בלילה ועשו רעש לשכנים. לא נעשתה הגנה על משקופים בלגיים או על הרצפה (כולל אריחים איטלקיים קשים לניקוי) והלכלוך של הצבעים המזלזלים היה צריך להיות מקורצף בתוספת תשלום, על ידי חברת הניקוי שהזמנו--על חשבוננו. אמרנו לשיפוצניקים שנצטרך להזמין צביעה מחדש לאמבטיה ומסדרון, ולמרות זאת הם לא הסכימו להוריד במחיר וזה היה כמו סטירת לחי של אמון. שכרנו צבעים חדשים מעולים שעשו עבודה מקצועית, ושאמרו לנו שהצבעים הקודמים לא השתמשו בחומרים הנכונים לאמבטיה-- שנצבעה בצבע שלא מתאים לחדר עם מים ואדים! עבודות הפיניש, כמו הפאנלים, והרובה בין האריחים, צביעת הרדיאטורים (בעלות נוספת) היו מאד לא נקייות אך לא תוקנו למרות בקשתנו. והבעיה הכי גדולה היתה ענייני האינסטלציה. אחרי לא הרבה זמן מגמר השיפוץ, התחילו כל מיני בעיות:היתה נזילה בקיר בין האמבטיה לחדר השינה (מאחורי ארון קיר חדש!), צינור הביוב החיצוני (לאורך קיר הבניין) נפרץ ונשפך (מגעיל ומביש), החיבור למדיח לא נעשה כמו שצריך ואינסטלטור אחר צריך היה לתקן נזילה, בעייה של ריח בחיבור למכונת הכביסה, ואחד הקירות שנבנה התנפח ועד היום עוד לא בדיוק ברור מה הבעיה שם (לא תיקנו לנו). הייתה בעייה עם כל אחד מחיבורי האינסטלציה. בדיעבד גם נודע לנו שהשיפוצניק שטען שהוא חשמלאי עם נסיון הינו בעצם די מתחיל, כפי שסופר לנו על ידי חשמלאי ותיק שהכירו. המלצנו עליהם בחום בתחילת העבודה כי באמת עשו רושם טוב של אנשים טובים, אבל האנשים שלקחו אותם לא היו מרוצים מהם בכלל והיו בעיות רציניות בעבודתם גם שם. היה לא נעים. בגדול, זה התחיל ממש טוב, כ"ירח דבש", וכגודל הציפיות גם האכזבה. בעיקר כעסנו על כך שתלונותינו על הצבעים ועבודת הצבע[תוך כדי העבודה היה ברור שאין זו עבודה טובה]לא קיבלו מענה נאות, בקשותינו לא כובדו, וגם פיצוי כספי על תוצאות שהיו בבירור לא מספקות + נזק של ממש, לא ניתן לנו. גם לנו, כמו לרבים אחרים, השיפוץ הלא גדול ולא ארוך יחסית הפך לתקופה קשה שהותירה בנו צלקות. למען הפייריות, נוסיף שגם הנגר וגם ספק השיש לכיור (ששכרנו בנפרד מהשיפוצניקים) היו בעייתיים ותרמו להרגשה הרעה. לחיוב נציין שהרצף שהגיע עם השיפוצניקים היה מעולה--רק חבל שבעבודות הצבע לכלכו את העבודה היפה. לסיכום, לצערנו לא נוכל להמליץ עליהם. ***אחרי מספר שנים, 2014: עדיין יש בעייות של אינסטלציה שהעיקרית היא בחדר האמבטיה בה יש ימים של ריחות מאד לא נעימים מהביוב שכבר הוזכרו למעלה כבעיות ריח ממכונת הכביסה (מכונה חדשה, זה החיבורים לביוב) אלא שעתה הריח יוצא לא רק מהמכונה אלא גם מהארון שמתחתיו נמצא הצינור לביוב. לא נעים בכלל. רטיבות בתוך הקיר שהם בנו (קיר פנימי) לגמרי בולטת וכנראה בלתי ניתנת לתיקון. לאחר כמה שנים, המקום נראה שצריך שיפוצי אסתטיקה דחופים (מעבר לבעייות המהותיות עצמן), וזה מפתיע לרעה.
איכות
6
מחיר
7
זמנים
8
יחס
6
תגובת העסק:
ראשית, יש לציין ולהדגיש כי חוות דעת זו ניתנה כ 4 שנים וחצי לאחר תום העבודות. על כן, יש לקחתם בעירבון מוגבל ביותר. הטענות המועלות בחוות הדעת והליקויים, אם היו כאלה, קרו זמן רב לאחר סיום העבודות ולא בהכרח קשורות לעבודות השיפוץ שבוצעו על ידינו. בעניין הצבע: במפרט עבודת הצבע נקבע במפורש כי אנו לא מחליקים את קירות ותקרות הדירה אלא רק סותמים את החורים והסדקים המינוריים וצובעים. גם לאחר שהסברנו מספר פעמים את ההבדל בצביעה ובתוצאה הלקוחה הייתה נחושה בדעתה לבצע תיקונים מקומיים וצביעה. נכון, הייתה בעיה עם הצבעי והתוצאה , למרבה הצער, הייתה לא טובה ועל כן צבענו מחדש את כל הליקויים. עלינו להדגיש כי הציפיות של הלקוחה היו לרמת גימור כמו בביצוע "החלקה בשפכטל". כך גם לגבי מקרני החום (הרדיאטורים). מובן כי צביעה במקום ללא פירוק המקרן אינה באותה רמה לו נלקחו המקרנים לצביעה מקצועית בריסוס בתא צביעה. ולכן, נוצר פער בין הציפיות לתוצאה. איננו רואים עצמנו אשמים בכך. ולמרות זאת, היות ולא ניתן היה לשכנעה כי את מה שדרשה זאת קיבלה, לפנים משורת הדין, פיצינו אותה בסכום מיידי של 1700 ₪. הסיידים החדשים שהלקוחה הזמינה קיבלו תשלום מלא בעבור החלקת קירות בשפכטל, כפי שהצענו מלכתחילה, במקלחת והשירותים בלבד ועל לכן בחדרים אלה התוצאה נראית טובה יותר. בעניין האינסטלציה: משלל הטענות המפורטות בחוות הדעת רק שניים מהליקויים הופנו אלינו, כחודשיים מתום השיפוץ. הטענות התייחסו לריחות שעולים, מדי פעם, ממערכת הדלוחין של הכיור במקלחת ו/או ממערכת הניקוז של מכונת הכביסה. ללא היסוס הגענו לדירה והחלפנו את ה"תריס" של מחסום הרצפה, אטמנו עם סיליקון מיוחד המונע עובש. כמו כן, בדקנו ביסודיות את כל המערכת כדי לוודא שאין עוד מקומות מהם עלול להיגרם ריח וטיפלנו גם בהם. למשל, הגבהנו את צינור האוורור של מערכת הביוב של הבניין. לאחר ביצוע שיפורים אלה הבעיה לא נשנה. אכן, היה מקרה אחד שצינור הביוב הראשי, המחובר לקיר החיצוני, ניתק. ברגע שקיבלנו את ההודעה הגענו למקום ותיקנו. לא נגרם נזק לאף אחד, ולא נגרם נזק סביבתי. אף לא ראינו לנכון לתשאל כיצד זה קרה וכמובן, לא חייבנו בתיקון. ראוי לציין כי, הסמטא צרה ומאוד סביר כי רכב התנגש בצינור וגרם להתנתקותו. ראוי לציין כאן כי מעולם לא ברחנו מאחריות, תמיד הייתה נכונות לתת מענה, סיוע ותיקון לבעיות שנוצרות בין שנוצרו באשמתנו ובין שלא. הנזילה בין קיר המקלחת לחדר השינה מעולם לא צוינה. הקיר המנופח מעולם לא צוין. אם ליקויים אלו נוצרו מספר חודשים או שנים לאחר השיפוץ זאת לא בהכרח בעקבות העבודות שלנו וזה לא הוגן לתפוס "טרמפ" עבור כל ליקוי שנותר בבית בעבודת הקבלן כי "הלקוח תמיד צודק"!!! החיבור למדיח איננו נעשה על פי המתווה שהצענו. דרך הארונות ישירות לסיפון הכיור ולא מעל השיש. בנוסף לאמור לעיל, אי שביעות רצונה מעבודות הנגר והשיש אשר בוצעו באותה עת , אומר דרשני.. על פניו ברור, שהיה פער גדול בין הגדרת דרישותיה של הלקוחה לבין ציפיותיה מהתוצאות. זאת למרות ההסברים וההמלצות שנתנו על ידי כל בעלי המקצוע. שני הלקוחות שעבדנו אצלם בעקבות ההמלצות של אפרת היו מרוצים ביותר, מעולם לא קיבלנו כל טענה מהם, לא תוך כדי העבודה ועד היום. אלא, רק מחמאות ושביעות רצון. הצוות שלנו מדורג באחד המקומות הראשונים במדרג באופן קבוע משנת 2006 וזאת רק בזכות העובדה שאנחנו לעולם משתמשים במוצרים איכותיים, נותנים שירות אמין, אחריות לכל עבודה, מחיר הוגן ותמורה מלאה לכספי הלקוחות. אנחנו עושים מאמצים כבירים שהשילוב בין הניסיון והוותק יחד עם חזון וחדשנות ייתן לכל הלקוחות את התוצאות האיכותיות ביותר. ולכן, שוב כפי שכתבתי בתחילה, אתר מדרג אומנם מדרג ומתייחס בעיקר לחוות הדעת של הלקוחות אך יש לקחת זאת ביחס המתאים ולא להסיק מסקנות חפוזות על מכל תלונה.
6
כללי
גירסאות
דוב רייז, ירושלים.
אשרור: 12/02/2012
משוב: 08/08/2010
תיאור השירות:
שיפוץ כללי של דירת 4 חדרים שכלל החלפת כל הצנרת בבית, החלפה של כל החיווט החשמלי, שקעים, לוח חשמל חדש, הריסה של קירות ובניה של קירות חדשים, ריצוף, צבע, שיפוץ חדר אמבטיה וכו'.
חוות דעת:
היה מצויין! הוא היה ממש בסדר גמור. הוא עמד בזמנים כמו שהוא אמר, היו פה ושם כמה דברים שהיה אפשר לשפר עם הזמנים אבל לא נורא.. הוא נתן שירות טוב מאוד והוא היה ממש מקצועי! לא היה שום דבר בדירה שלא נגעתי בו ואני מאוד מרוצה מהתפקוד שלו!
איכות
9
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
יגאל אייזנברג, ירושלים.
אשרור: 01/12/2011
משוב: 04/01/2010
תיאור השירות:
שיפוץ של חדר אמבטיה ושירותים. פירוק והרכבה של הכל ובניה מחדש כוללה חלפת צנרת וריצוף. פירוק של מטבח והכנה תשתית של צנרת חדשה. עבודות קרמיקה במטבח וצביעה של סלון, מטבח , חדרי שירתים ומסדרון.
חוות דעת:
באופן כללי מצויין! ההתרשמות שלי הייתה מאוד חיבוית. העמידה בזמנים זה דבר לא מוכר לי, לפחות בתחום והוא מאוד הקפיד על זה. היה קצת חרגיה משהו ממש קטן יום או יומיים. לא לקחתי את זה בחשבון בכלל. אני הייתי בטוח שיהיה שבועיים איחור לפחות. זה היה מרשים. העבודה נעשתה בצורה טובה מאוד. הוא עומד במה שהוא אומר, קבענו מחיר מסויים וזה באמת היה המחיר. חוץ מתוספות שאני ביקשתי. הוא לא אמר לי דברים שצריך להוסיף וחייבים לעשות אותם. הכל היה כתוב מראש, אם לא רציתי משהו אמרתי את זה והוא יקבל את זה בצורה יפה. הוא הרשים אותי לטובה! עם זאת אני חייב להגיד שהמחרים מלכתחילה הם לא מאוד זולים. הוא לא מאוד זול אבל לי זה היה שווה את זה. הוא איש מאוד נחמד, נעים לעבוד איתו. הפיניש בסוף קצת איכזב אותי. הניקיון והצביעה זה הדבר היחיד שלא הייתי ממש מרוצה. לדוג' הוא עשה צביעה מעל השקעים בלי להוריד אותם ולהחזיר אותם. אבל בגדול אני חייב להגיד זה לא מה שעשה את עיקר הרושם. אני ממליץ מאוד!
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
גדי כלפה, ירושלים.
משוב: 26/09/2010
תיאור השירות:
שיפוץ חדר מקלחת ושירותים, כולל החלפת ריצוף, צנרת ואינסטלציה.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה, הכל עשר! הוא מקצועי והיחס שלו טוב. הוא אמין וישר, מה שהוא מבטיח הוא עושה. אפשר לפנות אליו לכל בעיה שצצה, באמת הוא מומלץ מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דפנה יודלביץ', ירושלים.
משוב: 05/03/2008
תיאור השירות:
שיפוץ כללי גדול בסלון, אמבטיה ושירותים, הקמת גופי תאורה בגינה.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה מהם, הם עשו עבודה נהדרת, עמדו מאחורי הדברים שאמרו, כל פעם שהיו לי בעיות אפילו אם ירד גשם, אפילו אם ירד שלג, הם באו ישר ותיקנו עד שהכל הסתדר, נתנו הצעות מחיר מסודרות לכל דבר ולא העלו את המחיר לאחר שקבעו אותו...
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ש. פ. מודיעין.
משוב: 29/03/2017
תיאור השירות:
בניית קיר פנימי ושיפוץ חדר מקלחון ושירותים.
חוות דעת:
נעשתה עבודה מאוד טובה ובלוחות הזמנים שנקבעו (אפילו סיימו קצת מוקדם מהצפוי). הכל היה מפורט וברור מראש . השאירו דירה נקיה בסיום כל יום. היחס היה אדיב והם נענו לבקשות ושאלות שעלו. סה"כ מאוד ממליצים.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 123 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כששיפוצניק רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שיפוצים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק