מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
נפתלי
ציון כללי:
9.86
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.90
זמנים 9.91
מחיר 9.82
איכות 9.85
דירוג כללי 9.86
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
כרמית בן ימיני, חיפה.
משוב: 18/09/2019
תיאור השירות:
איטום של ברכות ביוב, החלפת צנרת ותיקון בעיות רטיבות נוספות עקב ריח רע בביוב.
חוות דעת:
הוא היה ממש מעולה מכל הבחינות! קיבתי שירות ממש מעבר למצופה. הוא אבחן את הבעיה במהירות וטיפל בא במקצועיות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עידן אדרקה, חיפה.
אשרור: 16/09/2019
משוב: 18/07/2019
חוות דעת:
היה על הכיפאק!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמנון רונאל, חיפה.
משוב: 16/09/2019
תיאור השירות:
בדיקת מד מים.
חוות דעת:
עוד לא פגשתי שירות כזה! מד המים הסתובב כשווידאתי שכל ברזי הדירה סגורים ושאין דליפה. נפתלי הסביר בטלפון אפשרויות לבדיקת התופעה (תת לחץ, חיבור פיראטי), הגיע לבדוק בעצמו וסירב לקבל תשלום על כך, עד לפתרון. לבסוף התברר שחלה טעות ברישום המד, ושנפתלי נתן לי שירות בדיקה במתנה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חוה ל. חיפה.
משוב: 09/09/2019
תיאור השירות:
תיקון שתי ניאגרות.
חוות דעת:
הוא היה פרפקט! הוא הגיע יחסית מהר ביום למחרת, ניסה לחסוך בכסף ולקח מחיר סביר. את אחת הניאגרות הוא לא הצליח לתקן בהתחלה, אז הוא הגיע שוב, תיקן אותה ולא גבה תשלום עבור הביקור השני. אימצתי אותו כאינסטלטור הבית שלי.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אריה אוטלר, חיפה.
משוב: 08/09/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן ועשה עבודה מצוינת. הוא היה זמין, והגיע אלינו מהר. אני מרוצה ממנו מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איגור זרמן, חיפה.
משוב: 06/09/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בכיור מטבח.
חוות דעת:
הוא ממש אחלה! היה ענייני, תיקן את התקלה, הסכים בלי בעיה שבעל הבית ישלם והיה ממש חמוד.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
מלך זמיר, חיפה.
משוב: 05/09/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בבית.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הנרי רוזנבלט, חיפה.
אשרור: 05/09/2019
משוב: 06/06/2019
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
שיר לילה, טירת כרמל.
משוב: 02/09/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בניאגרה סמויה.
חוות דעת:
פנינו לנפתלי לקבלת חוות דעת נוספת לאחר שבעל מקצוע אחר אמר לנו שנצטרך להחליף את הניאגרה, והוא הגיע וראה שאין צורך בזה, ורק נדרש ניקוי אבנית שפתר את הנזילה. הוא היה מאוד מקצועי ושירותי, ויום לאחר מכן התקשר לשאול שהכל תקין. הוספנו אותו לספר הטלפונים שלנו ואנחנו מאוד מרוצים מהמקצועיות והאמינות שלו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חוה גזית, חיפה.
משוב: 01/09/2019
חוות דעת:
היה עשר! הייתי מרוצה מהשירות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1455 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק