מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
כפיר
ציון כללי:
9.34
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.50
זמנים 9.45
מחיר 9.63
איכות 9.75
דירוג כללי 9.34
התפלגות

מחושב על 29 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
טוביק בקר, רמת השרון.
משוב: 23/04/2019
תיאור השירות:
תיקון בעיה חשמלית בשער חשמלי שכלל החלפת שלושה מעגלים בארון חשמל.
חוות דעת:
הוא הגיע אלינו בעקבות תקלה בשער חשמלי, תיקן את השער ובדק את הסיבה לתקלה. הוא גילה שחלק מהמעגלים בארון חשמל דורשים החלפה. הוא עמד בזמנים, ביצע את העבודה בצורה טובה, היה בסדר. אני לא בטוח האם היה צריך לעשות את כל העבודה הגדולה הזו.
איכות
10
זמנים
10
8
כללי
גירסאות
סגור
אלעד דעבול, הרצליה.
משוב: 20/03/2019
תיאור השירות:
התקנת תשתית חשמל בבית חדש כולל שעוני שבת ולוח חשמל.
חוות דעת:
אני יכול להמליץ מאוד, הוא חשמלאי בחסד עליון, שרותי מאוד. אני קבלן אז אני עושה איתו הרבה עבודות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נועה דרוקר, תל אביב.
משוב: 26/05/2019
תיאור השירות:
הוספת קווי חשמל ללוח חשמל והחלפת ח"א בלוח לפי תקן.
חוות דעת:
מעולה, נחמד, מקצועי, הגיע בזמן עם הכלים הנכונים, עבד מהר וטוב. הוא הכי טוב שיש :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הדס מזרחי, הוד השרון.
משוב: 08/04/2019
תיאור השירות:
סידור חשמל במפסקים בלוח חשמל.
חוות דעת:
הוא הגיע מהר, עבד בעילות ופתר את הבעיה תוך כמה דקות אבל המחיר היה יקר לטעמי מאד.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי אהרון, נתניה.
משוב: 19/01/2019
תיאור השירות:
ביצוע עבודת חשמל בבית פרטי כולל תיקון לוח חשמל והתקנת נקודות חשמל.
חוות דעת:
אני ממליץ עליו, הוא אמין וישר שחבל על הזמן. הוא מגיע בזמן, כשקובעים איתו שעה זאת שעה. בן אדם טוב שעובד ביסודיות. הוא מנקה ומשאיר אחריו מקום נקי ומסודר. ביצוע חבל על הזמן ומחירים סבירים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דנה פילוסוף, הרצליה.
אשרור: 14/08/2019
משוב: 14/07/2019
תיאור השירות:
התקנת מאוורר תקרה והחלפת רסיבר.
חוות דעת:
בפעם הראשונה שהגיע לא הצליח להפעיל כמו שצריך את המאוורר, אמר משהו על התקרה וחשד שהרסיבר של המאוורר בעייתי. חזר פעם שניה עם רסיבר חדש ועכשיו הכל עובד.
איכות
5
מחיר
7
זמנים
7
יחס
8
6
כללי
גירסאות
דניאל אפרת, הרצליה.
משוב: 23/06/2019
תיאור השירות:
התקנת כבל רשת לאינטרנט.
חוות דעת:
שירות מדהים. הוא הגיע ובעשר דקות פתר את מה שאחרים לא הצליחו לעשות. הוא בחור רציני והמחיר שווה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
8
יחס
9
10
כללי
גירסאות
עופר קלאורה, רמת השרון.
משוב: 23/06/2019
תיאור השירות:
התקנת 2 מאווררי תקרה.
חוות דעת:
היה מצוין, קדח בתקרה, התקין וניקה אחריו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלי לניאדו, הרצליה.
משוב: 08/04/2019
תיאור השירות:
התקנת שקע במחסן.
חוות דעת:
הוא בסדר גמור. 10 מבחינת העבודה והשירות, הכל היה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רוני אזון, כפר סבא.
אשרור: 18/08/2019
משוב: 17/07/2019
תיאור השירות:
איתור מנורות שקועות וחיבור למעגל בפינת אוכל.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, הגיע בזמן, מקצועי ועבד מהר ונקי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 29 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק