מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
כפיר
ציון כללי:
9.32
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.48
זמנים 9.43
מחיר 9.62
איכות 9.74
דירוג כללי 9.32
התפלגות

מחושב על 28 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
בועז ר. תל אביב.
משוב: 27/06/2019
תיאור השירות:
הברזה מעבודת חשמל.
חוות דעת:
קבעתי איתו ליום מסוים לעבודה, ממש חיכיתי. לא רק שהוא איחר, הוא התקשר אחר כך להגיד שהוא לא יכול להגיע.
זמנים
0
יחס
0
0
כללי
גירסאות
סגור
משה ביידה, תל אביב.
משוב: 18/02/2019
תיאור השירות:
בדיקת תשתית חשמל והפקת אישור מהנדס לעסק.
חוות דעת:
אני מאוד ממליץ, הוא בחור קסם, מקצוען אמיתי. עשה לי בדיקות והוציא דו"ח מדויק לחברת ביטוח ולעירייה. פעם ראשונה שפניתי אליו ולא פגשתי בעל מקצוע כזה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי אהרון, נתניה.
משוב: 19/01/2019
תיאור השירות:
ביצוע עבודת חשמל בבית פרטי כולל תיקון לוח חשמל והתקנת נקודות חשמל.
חוות דעת:
אני ממליץ עליו, הוא אמין וישר שחבל על הזמן. הוא מגיע בזמן, כשקובעים איתו שעה זאת שעה. בן אדם טוב שעובד ביסודיות. הוא מנקה ומשאיר אחריו מקום נקי ומסודר. ביצוע חבל על הזמן ומחירים סבירים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלעד דעבול, הרצליה.
משוב: 20/03/2019
תיאור השירות:
התקנת תשתית חשמל בבית חדש כולל שעוני שבת ולוח חשמל.
חוות דעת:
אני יכול להמליץ מאוד, הוא חשמלאי בחסד עליון, שרותי מאוד. אני קבלן אז אני עושה איתו הרבה עבודות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רוני בן ארויה, תל אביב.
משוב: 22/06/2019
תיאור השירות:
החלפה של תקע ושקע.
חוות דעת:
אני מאוד מאוד מרוצה! עבד במהירות וביעילות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נועה דרוקר, תל אביב.
משוב: 26/05/2019
תיאור השירות:
הוספת קווי חשמל ללוח חשמל והחלפת ח"א בלוח לפי תקן.
חוות דעת:
מעולה, נחמד, מקצועי, הגיע בזמן עם הכלים הנכונים, עבד מהר וטוב. הוא הכי טוב שיש :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיא ניסנהויז, תל אביב.
משוב: 13/05/2019
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרה ללוש, תל אביב.
משוב: 07/05/2019
תיאור השירות:
תיקון שקעים שרופים.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא היה מאוד נחמד, מנומס ואדיב. לדעתי המחיר היה סביר והוא סידר את מה שרציתי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
דנה פילוסוף, הרצליה.
משוב: 14/07/2019
תיאור השירות:
התקנת מאוורר תקרה והחלפת רסיבר.
חוות דעת:
בפעם הראשונה שהגיע לא הצליח להפעיל כמו שצריך את המאוורר, אמר משהו על התקרה וחשד שהרסיבר של המאוורר בעייתי. חזר פעם שניה עם רסיבר חדש ועכשיו הכל עובד.
איכות
5
מחיר
7
זמנים
7
יחס
8
6
כללי
גירסאות
שולי אבידור, רעננה.
אשרור: 14/07/2019
משוב: 13/06/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף תאורה במטבח.
חוות דעת:
היה ממש מעולה! כפיר היה אדיב ומקסים כבר מהשיחה הראשונה. הגיע אליי להחלפת גוף תאורה במטבח. היה זמין, יעיל, הגיע בזמן, עם כל הציוד - סולם, כלי עבודה, מקדחה. עשה עבודה נקיה. טאטא אח"כ. המחיר שלו היה הכי הוגן (לעומת שניים אחרים שרצו יותר על אותה עבודה). פשוט מקסים. שומרת את הנייד שלו וממליצה עליו בכל פה. הוא ממש החזיר לי את האור למטבח. תודה לכם על האתר הזה שלכם שממליץ על אנשים טובים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 28 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק