מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שי
ציון כללי:
9.35
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.51
זמנים 9.61
מחיר 9.08
איכות 9.28
דירוג כללי 9.35
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אוהד בלצר, ירושלים.
משוב: 26/06/2018
תיאור השירות:
טיפול שנתי והכנה לטסט ברכב מסוג פולקסווגן.
חוות דעת:
טיפל בטסט מעולה וסבבה לגמרי. אחר כך באתי אליו עם עוד בעיה והוא טען שהבעיה לא פתירה ואם כן, היא בעלות יקרה מאוד ושיקח הרבה זמן. לאחר שפניתי למוסך שאני מכיר, הם תיקנו את הבעיה בסכום קטן בהרבה ממה שאמר וביום אחד.
איכות
7
מחיר
7
זמנים
9
יחס
9
7
כללי
גירסאות
סגור
צביקה כהנא, ירושלים.
אשרור: 13/03/2018
משוב: 07/12/2017
תיאור השירות:
החלפת דסקיות ובלמים קדמיים ברנו.
חוות דעת:
ממש נהנתי מהשירות. .במוסך רנו רצו סכום הרבה יותר גבוה. הביצוע היה ממש מהיר ומעולה .טוב שעדיין יש מוסכניק אמין וישר כזה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
תמי אמיתי, ירושלים.
משוב: 14/08/2017
תיאור השירות:
תיקון פגוש, טיפול שנתי, הכנה לטסט וטסט לרכב טויוטה יאריס שנת 2012.
חוות דעת:
הבן שלי היה אצלו והוא היה מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אור שגב, ירושלים.
משוב: 20/04/2017
תיאור השירות:
החלפת רדיאטור ברכב מיצובישי.
חוות דעת:
הם היו אחלה, הייתי מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלינור ברהום, תל אביב.
משוב: 21/08/2019
תיאור השירות:
תיקון עקב נורית דלוקה ברכב מאזדה 2.
חוות דעת:
הם היו מצוינים! המחיר היה הוגן, עשו הכל הזמן ועל הבוקר כמו שקבענו. אני ממש מרוצה מהם!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
נדב יצחקי, תל אביב.
משוב: 26/06/2019
תיאור השירות:
טיפול 10,000 ברכב טויוטה. הטיפול כלל החלפת צמיגים אחוריים.
חוות דעת:
אחיו של שי היה במוסך והוא היה מקסים. נכנסתי בדיוק בשעה שקבענו, המחיר היה סביר והוא מאוד נחמד. בהמשך לטיפול שי היה זמין עבורי בטלפון ואף מנע ממני הוצאת כסף מיותרת. ממליץ בחום!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמיר אר, תל אביב.
משוב: 29/05/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי לרכב מוסג יונדאי i30.
חוות דעת:
הוא היה נחמד, מקצועי ואני מרוצה מהשירות שקיבלתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריק אשכול, רמת גן.
אשרור: 04/05/2019
משוב: 22/03/2018
תיאור השירות:
טיפול תקופתי ברכב מסוג יונדאי טוסון שנת 2009.
חוות דעת:
שירות טוב, מקצועי ומהיר. הכל עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
‫אלון בראונשטיין‬‎, תל אביב.
משוב: 26/03/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי הכולל החלפת מעצורים, תיקון מנגנון מנעול שבור ותיקון פלסטיק רופף.
חוות דעת:
אני ביקשתי ממנו מראש לתקן לי את מנגנון המנעול והחלק הרופף. הוא התקשר מאוד מהר ואמר שסיים, כשבפועל סיים רק את הטיפול בלי התיקונים הקטנים. כשהפניתי את צומת ליבו לזה הוא מהר מאוד הביא את אחד העובדים שלו שיתקן את מה שלא סיימו. הרגשתי שלא הייתה המון סבלנות ללקוח ושהכל נעשה בלי הסברים.
איכות
4
מחיר
7
זמנים
4
יחס
4
4
כללי
גירסאות
גיא מלכה, ראש העין.
משוב: 25/02/2019
תיאור השירות:
החלפת נורה ברכב מסוג רנו מגאן שנת 2015.
חוות דעת:
הוא היה טוב והנורה עובדת כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 288 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק