מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
פרדי
ציון כללי:
9.37
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.55
זמנים 9.73
מחיר 8.89
איכות 9.49
דירוג כללי 9.37
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
גוסטי ברוורמן, מבשרת ציון.
אשרור: 20/06/2019
משוב: 07/05/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר שכלל מילוי גז במקפיא.
חוות דעת:
הוא היה ממש בסדר גמור! הוא הגיע בזמן שקבענו, עשה עבודה טובה ונתן שירות אדיב ומצוין.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אילן כנר, מבשרת ציון.
אשרור: 16/12/2018
משוב: 17/10/2018
תיאור השירות:
תיקון גוף חימום במקרר של חברת אמנה.
חוות דעת:
שירות בסדר גמור. בעל מקצוע נחמד ואדיב, הגיע בזמן שקבענו, עשה את העבודה בצורה מקצועית אבל לטעמי המחיר היה קצת גבוה.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
משה אלפסי, מבשרת ציון.
אשרור: 21/10/2018
משוב: 22/08/2018
תיאור השירות:
חיבור דלת של מקרר מחברת אלקטרה.
חוות דעת:
קיבלתי שירות מצוין! הוא היה מקצועי מאוד, בירר כבר בטלפון את כל הפרטים ואמר לי מראש מה תהיה העלות, הוא הגיע בזמן ותיקתק את העבודה. הוא גם לקח עלות סבירה ועשה עבודה מאוד מאוד מקצועית, מצא פתרון יצירתי וטוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שפריר ע. מבשרת ציון.
אשרור: 02/10/2018
משוב: 30/07/2018
תיאור השירות:
תיקון מקרר שבו תא ההקפאה פועל כראוי, תא הקירור לא מקרר.
חוות דעת:
קיבלתי שירות טוב ויעיל. השרות התקבל בזמן תגובה מצוין של כשעה מרגע יצירת הקשר הטלפוני הראשוני. עד שהוא הגיע התקלה חלפה "מעצמה". הוא שיער מה מקור התקלה, ונתן לנו הנחיות להמשך במידה ותשנה.נחזור ונעדכן בהמשך על פי הצורך.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
נעמי סיני, מבשרת ציון.
משוב: 04/09/2018
תיאור השירות:
בדיקת מקרר מחברת ווירפול.
חוות דעת:
המקרר הפסיק לעבוד לאחר כ- 30 שנה והוא אישר שלא ניתן לתקן אותו. מבחינת זמינות הוא היה בסדר, הוא הגיע תוך זמן קצר ובדק את המקרר בצורה עניינית. המחיר גם היה סביר לדעתי והדבר היחיד שקצת הפריע לי שהוא לא נתן לי מסמך אחריות. לא ביקשתי אבל הוא גם לא הציע. אני בטוחה שאם הייתי מבקשת הוא היה נותן לי אבל מפריע לי שמראש לא נותנים.
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
דורית בלוך, הר אדר.
משוב: 16/08/2018
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת תדיראן.
חוות דעת:
הוא היה מעולה. הוא ישר איתר את התקלה וטיפל בה צ'יק צ'אק. הוא עשה עבודה מקצועית וטובה, היה אדיב ונחמד ונתן שירות ויחס טוב, הוא הגיע בזמן, גבה מחיר הוגן לדעתי והכל היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרית לוסטיג, מבשרת ציון.
משוב: 11/03/2018
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת אמנה.
חוות דעת:
השירות היה מצוין. הכל עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סיגל שאול, מבשרת ציון.
משוב: 27/02/2018
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי תקלה במקרר.
חוות דעת:
הוא היה כזה מקסים ועזר לי לפתור את התקלה במקרר דרך הטלפון.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נתי פ. מבשרת ציון.
אשרור: 27/09/2017
משוב: 26/07/2017
תיאור השירות:
בדיקה ואבחון תקלה במקרר.
חוות דעת:
מבחינה מקצועית היה בסדר ,יחס אדיב ,המחיר בשביל ביקור שלא הסתיים בתיקון מעט יקר. (המליץ לא לא לתקן וקיבלנו את המלצתו).
איכות
7
מחיר
7
זמנים
7
יחס
7
7
כללי
גירסאות
נחום אילון, מבשרת ציון.
משוב: 25/07/2017
תיאור השירות:
החלפת מאוורר במקרר של חברת LG.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה מקצועית וטובה, אבל המחיר היה נראה לי גבוה מידיי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1388 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק