מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
פרדי
ציון כללי:
9.43
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.55
זמנים 9.72
מחיר 9.03
איכות 9.65
דירוג כללי 9.43
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יוסף ק. ירושלים.
משוב: 03/10/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ליאור ש. ירושלים.
משוב: 17/09/2019
תיאור השירות:
החלפת כרטיס אלקטרוני במקרר של חברת אמקור.
חוות דעת:
כשדיברתי איתו בטלפון הוא היה בסדר גמור ועשה רושם שירותי ומקצועי. אמנם בעיני המחיר שלו היה גבוה, אבל זה כנראה החלק עצמו שיקר. הוא אמר שאם המקרר יחזור להיות בעייתי אוכל לדבר איתו והוא יחזיר את החלק, ובינתיים נראה שהבעיה נפתרה, ובסך הכל אני מרוצה.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
דוד כהן-צמח, ירושלים.
משוב: 16/09/2019
תיאור השירות:
תיקון תקלה במקרר.
חוות דעת:
פרדי תיקן לי את המקרר, היה ממש בסדר גמור והוא עשה עבודה טובה.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אמיר בנית, ירושלים.
משוב: 15/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר כולל החלפת טיימר של חברת ווירפול.
חוות דעת:
קיבלתי שירות מאה אחוז, אמנם המחיר היה יקר לטעמי, אבל מעבר לזה הוא היה נחמד ורציני מאד, הגיע בזמן ועשה כל מה שהתחייב מראש.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל א. ירושלים.
אשרור: 12/09/2019
משוב: 14/07/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת SANYO.
חוות דעת:
השירות היה מעולה, הוא עמד בזמנים, היה חביב ומקצועי. הוא מהר מאוד עלה על הבעיה ופתר אותה בצ'יק בלי שום עלות נוספת חוץ מהביקור.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
זהבה טריסטר, ירושלים.
משוב: 11/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר ומקפיא.
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דקל כרמל, ירושלים.
משוב: 09/09/2019
תיאור השירות:
החלפת 2 חלקים במקרר תדיראן.
חוות דעת:
הוא היה נראה מקצועי, הגיע מהר, היה באמת בסדר גמור, נעים מאוד.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
איריס כ. ירושלים.
אשרור: 06/09/2019
משוב: 08/07/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר שלא קירר.
חוות דעת:
פרדי איבחן מהר מאד, והציע להחליף 3 חלקים (מאוורר ו-תרמוסטטים). אמרנו לו שלא העלינו על דעתנו תיקון מעל 1000 ש"ח, ומה אפשר לעשות בפחות. הוא אמר שאפשר להחליף רק תרמוסטט אחד, ואז יהיה מעט פחות. פה היתה אי הבנה לא ברור למה, וכשהוא סיים וביקש את הסכום הראשוני שאמר, היינו מופתעים שמבקש את מלוא הסכום. ההפתעה שלנו כנראה פגעה בו, והוא התעצבן והלך לאוטו להביא את הכלים שלו, והלך לפרק את התיקון שלו במקרר!! רק התערבות מסיבית של בעלי הניאה אותו מהרעיון ההזוי הזה. הוא גם זילזל בצ'ק שנתנו לו, ואמר שזה לא שווה לו את עוגמת הנפש שעבר אצלנו.
איכות
8
מחיר
5
זמנים
8
יחס
0
תגובת העסק:
צר לי על חוסר ההבנה. לאחר ביצוע התיקון הייתה בקשה להנחה מעבר למחיר המקורי שסיכמנו. ניסיתי לחשוב על פיתרון שיאפשר את הורדת המחיר בלי הפסד לאף אחד מהצדדים.
4
כללי
גירסאות
דניאלה סלונים, ירושלים.
משוב: 05/09/2019
תיאור השירות:
תיקון והחלפת גוף חימום במקרר של חברת אמקור.
חוות דעת:
הוא ממש מקצועי והגיע באותו יום שהתקשרתי, אני ממש מרוצה. הכל עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריאל שאוליאן, ירושלים.
משוב: 05/09/2019
תיאור השירות:
החלפת מנוע במקרר של חברת ווסטינגהאוס.
חוות דעת:
הוא היה מאוד נוח, זמין ואמין. עשה את העבודה בצורה מאוד מקצועית וטובה, עמד בדיוק בזמנים ואם הייתי יכול לתת יותר מעשר הייתי נותן בשמחה:)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1368 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק