מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
מאור
ציון כללי:
9.64
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.79
זמנים 9.43
מחיר 9.69
איכות 9.64
דירוג כללי 9.64
התפלגות

מחושב על 14 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
יובל ה. תל אביב.
משוב: 03/06/2018
תיאור השירות:
ניקוי שטיחים בשני חדרי שינה.
חוות דעת:
היה אחלה, הייתי מרוצה ממנו ומהעבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אורנה אשכנזי, רחובות.
משוב: 23/05/2018
תיאור השירות:
ניקוי ספה בגודל 3 מטר.
חוות דעת:
שירות סבבה. עשה עבודה יסודית ונקייה. הוא היה אדיב, הגיע בזמן ועמד במילתו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יפעת לוי, נס ציונה.
אשרור: 10/04/2018
משוב: 05/03/2018
תיאור השירות:
ניקיון של ספה.
חוות דעת:
היה שירות מצויין, בפעם הראשונה זה לא התנקה עד הסוף,דיברתי איתם והם הגיעו מהר לסדר את זה והיה אחלה.
איכות
8
זמנים
9
יחס
8
9
כללי
גירסאות
גלעד ר. רמת גן.
משוב: 18/03/2018
תיאור השירות:
שטיפת מזרן.
חוות דעת:
הם היו בסדר גמור, מקצועיים ונחמדים. עשו את העבודה כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי קריכלי, באר יעקב.
משוב: 21/02/2018
תיאור השירות:
ניקיון של שטיח שאגי.
חוות דעת:
הם היו טובים השטיח יצא נקי רק לקח להם קצת יותר זמן ממה שקבענו אבל בסך הכל טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
10
8
כללי
גירסאות
דוד שוורצר, רחובות.
משוב: 01/11/2017
תיאור השירות:
ניקיון ספה בגודל 3 מושבים מבד.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הוא היה סבבה, הגיע מישהו צעיר, נחמד ומלא באנרגיות. אחרי פחות משעה הספה הייתה מבריקה.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
ביאנה קליינר, תל אביב.
משוב: 06/08/2017
תיאור השירות:
ניקיון של מזרן.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הוא היה מדהים, סופר מנומס, נחמד ונעים. המחיר היה מאוד סביר, הכי טוב יחסית לכמה שקיבלתי מהם הצעת מחיר. ניקה אחריו, עבד בצורה ממש נקייה ןמקצועית עם ציוד איכותי ולאחר מכן עוד הקפיץ אותי לעבודה. זה לא קורה לי הרבה, הוא היה באמת יוצא דופן, לא קיבלתי יחס כזה כבר הרבה זמן.המזרן היה מטונף לפני, ועכשיו הוא לבן ואני מקווה שעוד הרבה אנשים יקחו אותו כי הוא באמת טוב, מקצועי ונהדר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכאל מ. תל אביב.
אשרור: 27/12/2016
משוב: 28/10/2016
תיאור השירות:
ניקוי של ספה בת שלושה מושבים.
חוות דעת:
היה מעולה! הוא עשה עבודה טובה מאוד ונראה מאוד מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לילה מזון, ראשון לציון.
משוב: 09/11/2016
תיאור השירות:
ניקוי ספה בעלת שני מושבים עם הדום נפתח.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה. הוא עשה עבודה טובה, בן אדם מאוד נחמד ואמר לי שאם זה לא יהיה נקי לטעמי להתקשר והוא יעשה ניקוי חוזר ללא עלות. למעשה אני שוקלת להזמין אותו לנקות את שאר הספות בבית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דרור כהן, תל אביב.
משוב: 11/07/2016
תיאור השירות:
ניקיון ספת בד ושתי כורסאות בד.
חוות דעת:
הוא עבד מסודר ונקי. ניקה שוב במקומות שחשבנו שלא מספיק נקי. היה קשוב לבקשות שלנו לנקות כורסה נוספת שלא נכללה בהזמנה המקורית. לפי בדיקתנו, המחיר המבוקש הוא המחיר הנהוג בשוק. בסך הכל עשה עבודה מצוינת לשביעות רצוננו.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 14 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחברת ניקוי ספות רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של ניקוי ספות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק