מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
מיכאל
ציון כללי:
9.46
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.61
זמנים 9.68
מחיר 9.28
איכות 9.48
דירוג כללי 9.46
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
אבי חמלדזה, יהוד.
משוב: 13/09/2017
תיאור השירות:
תיקון הנעה ברכב סוזוקי ג'ימין, שנת 2004.
חוות דעת:
הוא היה אחלה בחור, מקצוען ויודע את העבודה שלו. הוא הסביר לי בדיוק מה עושה ואיך הוא עושה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
דוד בלוסטו, פתח תקווה.
משוב: 17/05/2017
תיאור השירות:
סיבוב מבחן ובדיקה לפני קנייה לרכב מסוג סוזוקי בלנו.
חוות דעת:
אתה מבסוט מהם, הם מאוד עזרו לי!! הוא ממש ייעץ לי והסביר אם שווה לקנות או לא. הכל היה עשר :). גם המחיר היה זול מאוד!!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דניאל לוי, ירושלים.
משוב: 21/03/2017
תיאור השירות:
הכנה לטסט וטיפול כולל החלפה של בלמים ועוד כמה תיקונים קטנים. רכב מסוג סוזוקי אלטו.
חוות דעת:
הם היו מעולים. קיבלו אותי בזמן עשו עבודה טובה וסה"כ הייתי מאוד מרוצה.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בתאל אלנתנוב, אור יהודה.
משוב: 20/03/2017
תיאור השירות:
טיפול תקופתי של 35 אלף ברכב סוזוקי כולל החלפת פילטרים.
חוות דעת:
הם היו ממש בסדר גמור מבחינת הכל. לא התעכבתי שם יותר מדי. התקשרתי מראש והוא אמר לי לבוא בשעה ספציפית. המחיר היה הכי סביר מכל מה שבדקתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעל אסולין, תל אביב.
משוב: 01/03/2017
תיאור השירות:
טיפול 10000 ברכב סוזוקי.
חוות דעת:
שירות מעולה.
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדי צ'רקי, תל אביב.
משוב: 26/02/2017
תיאור השירות:
טיפול 15 אלף והכנה לטסט ברכב סוזוקי אלטו שנת 2011.
חוות דעת:
הוא היה על הכיפאק, מקצועי ונחמד. האיכות טובה מאוד, האוטו עוד לא התפרק ;)
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
רועי שפר, פתח תקווה.
משוב: 24/01/2017
תיאור השירות:
תיקון פנצ'ר, בדיקה תקופתית והחלפת ברקסים בסוזוקי סלש.
חוות דעת:
היה בסדר. השירות טוב, מקצועי, וכולם היו נורא נחמדים. הדבר היחיד שקצת הפריע לי היה שהוא עובד בלחץ של זמן ולפעמים זה משפיע על איכות העבודה.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמית גראי, תל אביב.
משוב: 08/01/2017
תיאור השירות:
טיפול 10000 והעברת טסט ברכב סוזוקי איגניס.
חוות דעת:
שירות בסדר גמור. עמדו בזמנים, הייתה אי הבנה לגבי המחיר אבל הם היו מקצועיים.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
מתן מאור, פתח תקווה.
משוב: 13/12/2016
תיאור השירות:
החלפת חלק ברכב של חברת סוזוקי שנת 2010.
חוות דעת:
לקחו מחיר הוגן והיו נחמדים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מוריס סויסה, יהוד.
משוב: 19/09/2016
תיאור השירות:
טיפול 70 אלף, ברכב מסוג סוזוקי גרנד ויטרה, שכלל טיפול בפילטרים, שמנים ובלמים.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. עמד בזמנים וגבה מחיר הוגן. מבחינתי הוא 10 בכל הפרמטרים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 167 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק