מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
מיכאל
ציון כללי:
9.46
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.61
זמנים 9.68
מחיר 9.28
איכות 9.48
דירוג כללי 9.46
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
צחי טבריצי, קרית אונו.
משוב: 29/01/2017
תיאור השירות:
החלפת רצועה ותיקון נזילת שמן לטויוטה קורולה.
חוות דעת:
הם היו מצויינים, בסדר גמור. גם לקחו מחיר טוב.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור

מוסכים נוספים באזור קריית אונו והסביבה

מתי מאמו, קרית אונו.
משוב: 07/09/2016
תיאור השירות:
תיקון נזילה במחזיר שמן, תיקון הצפת שמן בפלאגים כולל החלפת פלאגים, החלפת קויל ועבודות קטנות נוספות ברכב מסוג טויוטה קורולה שנת 2003.
חוות דעת:
זה המוסך הכי טוב שהייתי בחיים שלי, אמיתי, אורגינל! שירות חבל על הזמן מכל הבחינות, המקצועיות והמחיר, הכל היה מעולה. אני 14 שנה עם רכבים ובחיים לא הייתי בכזה מוסך. המחיר היה הוגן לדעתי ושקוף. הוא לא מתחיל עבודה בלי שהוא עובר על המחיר והתקלות. אם יש דברים נוספים הוא לא מתחיל עבודה לפני שמתקשר לעדכן לגבי העבודה והמחיר. רק לאחר אישור הוא מבצע את העבודה. המחירים מאוד הוגנים לדעתי. גם מבחינת יחס אישי הכי טוב שנתקלתי במוסך עד היום. הייתי במוסך אחר לפני כן אבל התאכזבתי שהתקלה חזרה והוא הצליח לטפל בה :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שחר ח. יהוד.
אשרור: 19/12/2017
משוב: 14/09/2017
תיאור השירות:
הכנה לטסט ברכב טויוטה, שנת 2000.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. עמד בזמנים והיה מקצועי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בלניה קיין, יהוד.
משוב: 18/09/2017
תיאור השירות:
החלפת מסרק הגה ברכב מסוג טויוטה קורולה.
חוות דעת:
ההתנהגות שלו לא מכבדת לא אותו ולא את הלקוחות שלו. העבודה שהוא עשה הייתה טובה אבל היו לי עוד רעשים ברכב אז חזרתי אליו. ניסיתי להשיג אותו הרבה זמן בטלפון והוא לא ענה לי. הגעתי למוסך יום אחד והוא דיבר אליי בחוצפה, התלונן על כך שלא קבעתי איתו מראש ושהוא מאוד עסוק. לאחר מכן ניסיתי להשיג אותו ואת המזכירה שלו אך הם לא ענו ולא חזרו אלי. הייתה לי בעיה באגזוז שהוא לא הצליח לפתור, הוא שלח אותי לקנות חלקים שהוא היה צריך לדאוג להם, גבה ממני סכום גבוה ולא הצליח לפתור את התקלה. במוסך של טויוטה חיזקו לי כמה ברגים והתקלה נפתרה, זה כל מה שהיה צריך לעשות. בשביל כמה ברגים הוא העדיף להרוס לי את החוויה ואת השם שלו. בנוסף הם שברו לי חגורת ביטחון ומשהו מתחת לאוטו. אני מאוכזבת.
איכות
9
מחיר
7
זמנים
6
יחס
0
4
כללי
גירסאות
אילת ע. חדרה.
משוב: 15/08/2017
תיאור השירות:
תיקון וואקום למערכת מזגן לרכב מחברת טויוטה פריוס 2008.
חוות דעת:
הוא היה נחמד מאד והוגן. גם מקצועי סה"כ. ברמה הטכנית הוא מילא לי גז למזגן עם וואקום במחיר הוגן. העניין הוא שאחרי חודש כבר הייתי צריכה למלא שוב... הלכתי למישהו אחר שמילא לי שוב במחיר זול יותר ומחזיק טפו טפו כבר חודשיים... אני לא יודעת מה זה אומר, כי לא ממש מבינה בזה, אבל מציינת.
איכות
7
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
יוסף א. אור יהודה.
משוב: 13/07/2017
תיאור השירות:
טיפול 75 אלף לרכב טויוטה אוונסיס משנת 2011. הגעה למוסך ב12.7.
חוות דעת:
שירות מצויין. היה ממש טוב.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דבי פרנקל, סביון.
אשרור: 27/06/2017
משוב: 29/03/2017
תיאור השירות:
החלפת סטארטר ברכב טויוטה.
חוות דעת:
הגעתי אליו לאחר שחיפשתי מוסך חדש לעבוד איתו.הצעת המחיר שקיבלתי הייתה טובה מאוד ביחס למוסך הקודם שלנו. המוסך מסודר ונעים ומיכאל איש רציני ואמין.על הדרך גם תיקן לי כנף רופפת ופילש לי את הפנס הקידמי - ללא עלות נוספת.העבודה נעשתה תוך פחות מיום. אני מרוצה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אושר ק. ראש העין.
אשרור: 21/03/2017
משוב: 20/12/2016
תיאור השירות:
טיפול חמש עשרה אלף לרכב טויוטה קורולה.
חוות דעת:
הם היו מקצועיים ועשו רושם טוב מאד.
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
תמוז סטי, רמת גן.
אשרור: 28/02/2017
משוב: 27/11/2016
תיאור השירות:
איפוס נורת אזהרה של כריות אוויר ברכב טויוטה יאריס והברגת הפגוש שנפל קצת.
חוות דעת:
הכל היה מאה אחוז!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל ברכה, תל אביב.
משוב: 05/01/2017
תיאור השירות:
טיפול 10,000 והחלפת צמיגים ופלאגים לרכב מסוג טויוטה קורולה.
חוות דעת:
הוא עושה רושם של איש אמין ומקצועי. האוטו נשאר במוסך יום אחד ומיכאל דאג שיחזירו אותי עד הבית וגם למחרת אספו אותי מהבית לקחת בחזרה את הרכב. בהחלט אחזור לשרפי לטיפול הבא וכמובן אמליץ לחברים ומשפחה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 167 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק