מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ראובן
ציון כללי:
9.92
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.95
זמנים 9.98
מחיר 9.94
איכות 9.90
דירוג כללי 9.92
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
דורון כהן, פתח תקווה.
משוב: 02/08/2020
תיאור השירות:
איתור המנוע התקול ויעוץ.
חוות דעת:
היה מצוין! איתר את התקלה במהירות, יעץ לי ללא אינטרס אישי שלו. הדהים אותי ביושרו המקצועי ובנכונות להסביר מה צריך לעשות. מזמן לא נתקלתי בבעל מקצוע הגון ומקצועי כמו ראובן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
חן שדה, פתח תקווה.
משוב: 29/07/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי תקלה במזגן מיני מרכזי של חברת אלקטרה בעל 4 כוחות סוס.
חוות דעת:
הוא היה אחלה. לפני שהזמנתי בעל מקצוע רציתי להתייעץ טלפונית וראובן באמת חסך לי את הביקור. הוא הסביר לי בטלפון על הניקוי של הפילטר הפנימי, אמר שאין טעם שיבוא ופתר לי את הבעיה בטלפון.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוד עם שלם, פתח תקווה.
משוב: 28/07/2020
תיאור השירות:
בדיקת מזגן.
חוות דעת:
הוא הגיע לבדוק לי את המזגן והיה מספיק אמיתי בשביל להגיד לי שצריך להחליף אותו ולהוריד לי במחיר. אני מרוצה ממנו מאוד וממליץ עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גנט מסקיר, פתח תקווה.
משוב: 24/07/2020
תיאור השירות:
בדיקה של מזגן.
חוות דעת:
הגיע לבדוק את המזגן, דיבר איתי הכי אמיתי שיש, שירבו אנשים כמוהו. אמליץ למשפחה וחברים.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
מיכאל ב. פתח תקווה.
משוב: 20/07/2020
תיאור השירות:
מילוי גז.
חוות דעת:
היה מקסים! נתן הסבר לכל פעולה שעשה. בנוסף לאחר מכן הדריך דרך הטלפון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רונן י. פתח תקווה.
משוב: 12/07/2020
חוות דעת:
מקצוען, זיהה את התקלה במהירות, עוד לפני שהגיע שאל שאלות על מנת להבין מה הבעיה, ונתן הערכת עלות כולל עלות הביקור על מנת שאחליט אם אני מעוניין. בסיום נתן מחיר הוגן לתיקון שביצע.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טנגיז יעקובי, פתח תקווה.
משוב: 30/06/2020
תיאור השירות:
תיקון מזגן אלקטרה הכולל תיקון פילטר.
חוות דעת:
הוא היה טוב מאד, נחמד מאד. הגיע מיד לאחר שהתקשרתי ונתן שירות מעולה!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גדעון עמיהוד, פתח תקווה.
משוב: 29/06/2020
תיאור השירות:
ניקוי פילטרים במזגן מרכזי.
חוות דעת:
היה מצוין! ביצוע מהיר, נקי ומסור לשביעות רצוני . יש לציין שהמחיר שנגבה היה זול. מומלץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שוקי כץ, פתח תקווה.
משוב: 26/06/2020
תיאור השירות:
בדיקת מזגן ויעוץ לתיקונו.
חוות דעת:
ראובן בעל מקצוע מעולה! הגיע אליי ממש מהר, הסביר לי מה הבעיה והחלטתי לתקן לבד, הוא הסביר מה אני צריך לעשות ואפילו התקשר אליי אחר כך ווידא שהבנתי הכל. הוא גבה מחיר מאוד נמוך והיה פשוט מושלם. ממליץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חגי לביתן, פתח תקווה.
אשרור: 30/12/2019
משוב: 27/06/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילת מים במזגן 1 כ"ס.
חוות דעת:
השירות היה מעולה. הוא נחמד, הסביר מה הוא עושה ועשה עבודה טובה. קבעתי איתו והוא הגיע בדיוק בזמן. הוא ממש אדם נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 143 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק