מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ראובן
ציון כללי:
9.93
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.96
זמנים 9.96
מחיר 9.89
איכות 9.90
דירוג כללי 9.93
התפלגות

מחושב על 72 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
מור ברקת, פתח תקווה.
משוב: 22/07/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן של חברת תדיראן.
חוות דעת:
הוא היה מאוד מקצועי, הסביר הכל, פתר את הבעיה ממש מהר והגיע במהירות אליי הביתה. ממש מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
רון פלדמן, פתח תקווה.
משוב: 04/07/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן תדיראן מיני מרכזי, כלל החלפת סנסורים.
חוות דעת:
ראובן ניסה להנחות אותי תחילה מה לבצע על מנת לחסוך את הביקור. בהמשך הגיע לביקור תוך שעה!! בביקור לא איתר דבר והנחה אותנו מה לבדוק. אחר הצהריים התקלה חזרה. ראובן הגיע מייד והחליף סנסורים. הוא סירב לקחת תשלום נוסף בעבור החלקים למרות שרצינו לשלם לו. אין לי מילים. באמת בעל מקצוע אדיב והגון. מומלץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חגי לביתן, פתח תקווה.
משוב: 27/06/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילת מים במזגן 1 כ"ס.
חוות דעת:
השירות היה מעולה. הוא נחמד, הסביר מה הוא עושה ועשה עבודה טובה. קבעתי איתו והוא הגיע בדיוק בזמן. הוא ממש אדם נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חנה ברימן, גבעת שמואל.
משוב: 18/06/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! ראובן הגיע במהירות, אבחן את הבעיה וטיפל בה ביעילות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ערן זיו, פתח תקווה.
משוב: 13/06/2019
תיאור השירות:
מילוי גז למזגן.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, הגיע בזמן ועשה עבודה טובה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
צביקה שטיין, בית שמש.
משוב: 25/08/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מאוד, היה מצויין ממש! בדק, הסביר ותיקן את המזגן. פתח סתימה ולא עזב עד שוידא שהבעיה אכן נפתרה ושכל דבר שזז חזר למקום ושלא נשאר לכלוך מאחור. היה מקצועי ביותר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלעד לוי, תל אביב.
משוב: 23/08/2019
תיאור השירות:
שחרור צינור ניקוז של מזגן ובדיקה.
חוות דעת:
הוא היה ממש אחלה, המזגן טפטף ומסתבר שהיה רק צריך לשחרר את הצינור ניקוז. מעבר לזה הוא בדק בעיה אחרת שפשוט לא שווה לתקן אותה, המזגן עובד והכל אבל אי אפשר לשלוט בו עם שלט. הוא היה ממש על הכיפאק, לקח תשלום רק על הביקור, כל דבר שהוא עשה הוא הסביר וזה נתן תחושה ממש טובה, גם שהוא יודע מה הוא עושה וגם שהוא משתף אותי בתהליך. מבחינת זמנים הוא הגיע אפילו יותר מוקדם ממה שקבענו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאור Druker, תל אביב.
משוב: 20/08/2019
תיאור השירות:
החלפת קבל במזגן.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! הגיע אחרי פחות משעה, היה מאוד מקצועי, הסביר לי כל מה שהוא עשה ממש לעומק והיה מאוד הוגן במחיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי א. תל אביב.
משוב: 18/08/2019
תיאור השירות:
החלפת קבל במזגן.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן ואפילו הקדים. הוא אבחן מהר מאוד מה הבעיה אחרי בדיקה יסודית שעשה. גילה שהקבל שנשרף ובגללו המדחס לא עבד. הוא החליף אותו ולדעתי לקח מחיר הוגן. הוא לא הלך לפני שבדק שיש מספיק גז. היה מאוד נחמד ומסביר פנים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יותם רון, תל אביב.
משוב: 18/08/2019
תיאור השירות:
ניקוי פילטר במזגן מרכזי.
חוות דעת:
הגון וגבה ממחיר טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 72 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק