מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ראובן
ציון כללי:
9.90
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.94
זמנים 9.96
מחיר 9.88
איכות 9.85
דירוג כללי 9.90
התפלגות

מחושב על 97 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ליאורה סמרל כוחלני, תל אביב.
משוב: 23/01/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לניקוי תריסי מזגן.
חוות דעת:
היה ממש מצוין! "צדיק בסדום", התקשרתי והוא אמר שאין צורך שהוא יבוא והדריך אותי בטלפון מה לעשות ואיך לנקות התריסים, עכשיו זה עובד מצוין, מגיע לו להיות מקום ראשון!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
ארבל שגיב, תל אביב.
משוב: 22/12/2019
תיאור השירות:
החלפת סליל חימום במזגן ישן ריצפתי.
חוות דעת:
אדיב ומקצועי. פתר את הבעיה מהר ועמד במחיר שסיכמנו מראש. תודה רבה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורן כהן, תל אביב.
אשרור: 17/12/2019
משוב: 04/11/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן מיני מרכזי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
היה פשוט מצויין! נתן הסבר מפורט עוד בטלפון לגבי הסיבות האפשריות לתקלה והעלויות המתאימות, וכשהגיע התאמץ ומצא פיתרון כדי להימנע מהחלפת מנוע. הסביר כל שלב והיה מקצועי מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רעות נחמיאס סבן, תל אביב.
משוב: 10/12/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן אחד ובדיקת מזגן שני של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה מקסים. בעל מקצוע מאוד אמין ושירותי. הוא הסביר הכל כמו שצריך, היה ישר ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לירון א. תל אביב.
אשרור: 05/12/2019
משוב: 26/08/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
הוא מקצועי והגון במחיר לדעתי. הוא מסביר ובודק בסבלנות, מגדיל ראש ואיש נחמד מאוד.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
עדי מיכלסון, תל אביב.
אשרור: 03/12/2019
משוב: 15/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן.
חוות דעת:
אני מאוד ממליצה על ראובן. עשה אצלנו עבודה מצויינת! הגיע לתקן את המזגן, היה מאוד מקצועי ונחמד, עבד מהר והגיע בזמן שקבענו וביקש מחיר הוגן מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אביגיל גזית, תל אביב.
אשרור: 07/11/2019
משוב: 10/07/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן מפוצל.
חוות דעת:
היה מאוד נחמד! ראובן הגיע תוך 20 דקות מרגע השיחה. היה מקצועי, איתר את התקלה וטיפל במהירות. בדק שהמזגן פועל כשורה וניקה אחריו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי א. תל אביב.
אשרור: 17/10/2019
משוב: 18/08/2019
תיאור השירות:
החלפת קבל במזגן.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן ואפילו הקדים. הוא אבחן מהר מאוד מה הבעיה אחרי בדיקה יסודית שעשה. גילה שהקבל שנשרף ובגללו המדחס לא עבד. הוא החליף אותו ולדעתי לקח מחיר הוגן. הוא לא הלך לפני שבדק שיש מספיק גז. היה מאוד נחמד ומסביר פנים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קרן בק פוגל, תל אביב.
אשרור: 17/10/2019
משוב: 28/07/2019
תיאור השירות:
בדיקת שלושה מזגנים וניקוי פילטרים.
חוות דעת:
היה ממש מצוין! הוא היה זריז, יעיל, נחמד, אמין והוגן!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נעמה שיטרית, תל אביב.
אשרור: 04/10/2019
משוב: 05/08/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן המרכזי.
חוות דעת:
היה מקסים, אדיב וסופר מקצועי! כבר משיחת הטלפון קיבלנו שירות נפלא. ראובן הגיע, טיפל בבעיה, הסביר לנו בסבלנות ובנחמדות מה הייתה התקלה וטיפל בה במהירות. הייתה לנו חוויה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 97 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק