מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ראובן
ציון כללי:
9.93
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.96
זמנים 9.96
מחיר 9.89
איכות 9.90
דירוג כללי 9.93
התפלגות

מחושב על 71 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
אלעד לוי, תל אביב.
משוב: 23/08/2019
תיאור השירות:
שחרור צינור ניקוז של מזגן ובדיקה.
חוות דעת:
הוא היה ממש אחלה, המזגן טפטף ומסתבר שהיה רק צריך לשחרר את הצינור ניקוז. מעבר לזה הוא בדק בעיה אחרת שפשוט לא שווה לתקן אותה, המזגן עובד והכל אבל אי אפשר לשלוט בו עם שלט. הוא היה ממש על הכיפאק, לקח תשלום רק על הביקור, כל דבר שהוא עשה הוא הסביר וזה נתן תחושה ממש טובה, גם שהוא יודע מה הוא עושה וגם שהוא משתף אותי בתהליך. מבחינת זמנים הוא הגיע אפילו יותר מוקדם ממה שקבענו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
ליאור Druker, תל אביב.
משוב: 20/08/2019
תיאור השירות:
החלפת קבל במזגן.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! הגיע אחרי פחות משעה, היה מאוד מקצועי, הסביר לי כל מה שהוא עשה ממש לעומק והיה מאוד הוגן במחיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי א. תל אביב.
משוב: 18/08/2019
תיאור השירות:
החלפת קבל במזגן.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן ואפילו הקדים. הוא אבחן מהר מאוד מה הבעיה אחרי בדיקה יסודית שעשה. גילה שהקבל שנשרף ובגללו המדחס לא עבד. הוא החליף אותו ולדעתי לקח מחיר הוגן. הוא לא הלך לפני שבדק שיש מספיק גז. היה מאוד נחמד ומסביר פנים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יותם רון, תל אביב.
משוב: 18/08/2019
תיאור השירות:
ניקוי פילטר במזגן מרכזי.
חוות דעת:
הגון וגבה ממחיר טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדי מיכלסון, תל אביב.
משוב: 15/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן.
חוות דעת:
אני מאוד ממליצה על ראובן. עשה אצלנו עבודה מצויינת! הגיע לתקן את המזגן, היה מאוד מקצועי ונחמד, עבד מהר והגיע בזמן שקבענו וביקש מחיר הוגן מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נעמה שיטרית, תל אביב.
משוב: 05/08/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן המרכזי.
חוות דעת:
היה מקסים, אדיב וסופר מקצועי! כבר משיחת הטלפון קיבלנו שירות נפלא. ראובן הגיע, טיפל בבעיה, הסביר לנו בסבלנות ובנחמדות מה הייתה התקלה וטיפל בה במהירות. הייתה לנו חוויה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ריקי עמרני, תל אביב.
משוב: 03/08/2019
תיאור השירות:
מילוי גז.
חוות דעת:
הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קרן בק פוגל, תל אביב.
משוב: 28/07/2019
תיאור השירות:
בדיקת שלושה מזגנים וניקוי פילטרים.
חוות דעת:
היה ממש מצוין! הוא היה זריז, יעיל, נחמד, אמין והוגן!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ישי לוין, תל אביב.
משוב: 26/07/2019
חוות דעת:
היה נ-ה-ד-ר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הילה ט. תל אביב.
משוב: 23/07/2019
תיאור השירות:
תיקון לוח פיקוד.
חוות דעת:
היה מצוין! אני מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 71 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק