מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אסי
ציון כללי:
9.56
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.72
זמנים 9.78
מחיר 9.44
איכות 9.55
דירוג כללי 9.56
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ישעיהו בן אליהו, באר שבע.
משוב: 20/11/2018
תיאור השירות:
טיפול תקופתי 60000 ברכב מסוג מיצובישי.
חוות דעת:
השירות היה טוב מאוד, מהיר, יעיל ולא יקר כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
רן סלם, באר שבע.
אשרור: 04/11/2018
משוב: 06/08/2018
תיאור השירות:
בדיקה של מיצובישי לאנסר שנת 2011.
חוות דעת:
היה מוסך מצוין. פתר לי את הבעיה בקלות, במהירות ובמחיר ממש זול בעיניי. מומלץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גנית צ. באר שבע.
אשרור: 26/06/2018
משוב: 27/03/2018
תיאור השירות:
הכנה לטסט וטיפול 10 אלף שכלל החלפת חלק ברכב מסוג מיצובישי אאוטלנדר.
חוות דעת:
מצוין. מקצועי, אדיב, מעולה, איכותי, שירותי ונתן מענה למה שהייתי צריכה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי שמאי, באר שבע.
משוב: 22/04/2018
תיאור השירות:
טיפול 10,000 ברכב מיצובישי אטראז'.
חוות דעת:
החוויה הייתה מצויינת. הוא היה אדיב קיבל אותי במהירות. המחיר היה הוגן מאוד לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאת ישי, באר שבע.
משוב: 17/08/2017
תיאור השירות:
החלפת מנוע, צמיגים, צמיגי הגה, מצבר וברקסים ברכב מיצובישי כריזמה, שנת 98'.
חוות דעת:
היה מצוין! אני מרוצה. הייתי צריכה תיקון של החיים לרכב הזה... הרכב לא נסע בכלל והחלפתי הכל. הפכנו אותו מרכב לא נוסע לרכב נוסע.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
מיכאל אליעזרוב, באר שבע.
משוב: 13/02/2016
תיאור השירות:
טיפול 10 אלף לרכב מסוג מיצובישי לנסר שנת 2007.
חוות דעת:
מעולה! אין לי מילים, באמת שהכל היה בסדר גמור. בעל מקצוע נחמד ואדיב, את הכל הוא הצליח לתקן ובזמן טוב. גם המחיר שלו בסדר גמור לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמציה שועלי, מדרשת בן גוריון.
משוב: 14/03/2016
תיאור השירות:
טיפול 50 אלף לרכב מסוג מיצובישי מגנום שנת 2002 כלל תיקוני שמן, החלפת טורבו ועבודות נוספות.
חוות דעת:
הוא נהדר! ביצע עבורי עבודה רצינית, יחס אישי טוב ומההתרשמות שלי גם איכות העבודה מצוינת. עשה עבודה בזמנים מהירים, כמו שצריך, משקיע מאמץ. המחיר שהוא לוקח בהחלט הוגן לדעתי, אני סומך עליו. ביצעתי אצלו מספר עבודות ואני תמיד מרוצה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
תומר פרימן, באר שבע.
משוב: 18/08/2019
תיאור השירות:
בדיקת תיבת הילוכים ברכב סקודה שנת 2009.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא איש נחמד והשירות טוב.
איכות
9
מחיר
6
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
שחר בלאוס, באר שבע.
משוב: 01/08/2019
תיאור השירות:
החלפת מנורה בפנס קדמי ברכב.
חוות דעת:
אסי היה סבבה, הוא קיבל אותי ישר כשהגעתי בלי לתאם מראש. מה שלא היה כל כך נחמד זה שהעובד שלו טיפל בי והוא לא דיבר עברית, הוא לא היה נחמד במיוחד וצעק.
איכות
8
מחיר
9
זמנים
9
יחס
7
8
כללי
גירסאות
ארז יוסקוביץ, באר שבע.
משוב: 01/08/2019
תיאור השירות:
החלפת שני בולמים קדמיים לפיז'ו 208.
חוות דעת:
היה נהדר, הכל מאה אחוז, באמת. אולי הערה קטנה שהייתי רוצה להעיר היא שהיה איזשהו הבדל בין המחיר שקיבלתי בטלפון למחיר הסופי, היה לזה סיבות, אבל ההצעה הטלפונית הייתה הרבה יותר מפתה ממה שהיה בסוף. זה היה סוג אחר של חלקים אבל אני חושב שהוא יכל לברר את זה מראש ולתת לי הצעת מחיר אמתית. השירות היה מצוין וגם המחיר בסופו של דבר יצא טוב בהשוואה לאחרים אבל כן חשוב לי להגיד שאני חושב שחשוב להבהיר ללקוח את המחיר המדויק או לחלופין טווח מחירים. בכל מקרה הייתי הולך אליו שוב.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 235 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק