מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אסי
ציון כללי:
9.56
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.72
זמנים 9.78
מחיר 9.44
איכות 9.55
דירוג כללי 9.56
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
נעם ר. באר שבע.
משוב: 01/07/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור מזגן והחלפת מיכל מתזים במאזדה 2.
חוות דעת:
היה אחלה. דיברתי איתי בפלאפון הגעתי אליו מתי שקבענו, השארתי אצלו את האוטו והוא טיפל בו באותו יום. לדעתי המחיר היה סביר. הוא מאוד חביב, נחמד ואמין. ממש מעולה. הוא עשה עובדה טובה ואני מרוצה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רן ציטאיאט, באר שבע.
משוב: 11/04/2019
תיאור השירות:
בדיקת מחשב של רכב מסוג מזדה, שנת 2005 ורכישת תוסף לדלק.
חוות דעת:
היה שירות מצוין, מהיר ומחיר הוגן לטעמי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רונן ., באר שבע.
משוב: 01/05/2018
תיאור השירות:
החלפת רכיב ברכב מזדה 5 שנת 2007.
חוות דעת:
הכל היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
הלל ג. באר שבע.
משוב: 27/11/2016
תיאור השירות:
טיפול 10000 והחלפת מיכל מים ברכב מזדה 3 2008.
חוות דעת:
שירות מעולה. מקצועי ואדיב. הכל מאה. מומלץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יורם בדנני, באר שבע.
משוב: 13/02/2016
תיאור השירות:
טיפול תקופתי ברכב מסוג מאזדה 3 שנת 2005.
חוות דעת:
שירות מעולה מכל הבחינות! יחס אישי טוב ובזמנים טובים, התרשמתי שהעבודה הייתה עשר וגם המחיר היה הוגן לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ויטליק יוסופוב, באר שבע.
משוב: 13/02/2016
תיאור השירות:
הכנת רכב לטסט כלל יישור בלמים ברכב מסוג מאזדה שנת 2000.
חוות דעת:
אני בהחלט ממליץ עליו! שירות אדיב, באתי והוא הסביר לי כל מה שצריך. המחיר שלקח היה הוגן לדעתי. באמת שירות חבל על הזמן, לא חיכיתי הרבה זמן והתרשמתי שעשה אחלה עבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דור בן יוסף, ראשון לציון.
אשרור: 26/07/2016
משוב: 21/04/2016
תיאור השירות:
תיקון מגן השלדה ברכב מאזדה שלוש 2008.
חוות דעת:
היה אחלה, הוא היה מקצועי ועמד בזמנים ועשה לי את התיקון במקום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תומר פרימן, באר שבע.
משוב: 18/08/2019
תיאור השירות:
בדיקת תיבת הילוכים ברכב סקודה שנת 2009.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא איש נחמד והשירות טוב.
איכות
9
מחיר
6
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
שחר בלאוס, באר שבע.
משוב: 01/08/2019
תיאור השירות:
החלפת מנורה בפנס קדמי ברכב.
חוות דעת:
אסי היה סבבה, הוא קיבל אותי ישר כשהגעתי בלי לתאם מראש. מה שלא היה כל כך נחמד זה שהעובד שלו טיפל בי והוא לא דיבר עברית, הוא לא היה נחמד במיוחד וצעק.
איכות
8
מחיר
9
זמנים
9
יחס
7
8
כללי
גירסאות
ארז יוסקוביץ, באר שבע.
משוב: 01/08/2019
תיאור השירות:
החלפת שני בולמים קדמיים לפיז'ו 208.
חוות דעת:
היה נהדר, הכל מאה אחוז, באמת. אולי הערה קטנה שהייתי רוצה להעיר היא שהיה איזשהו הבדל בין המחיר שקיבלתי בטלפון למחיר הסופי, היה לזה סיבות, אבל ההצעה הטלפונית הייתה הרבה יותר מפתה ממה שהיה בסוף. זה היה סוג אחר של חלקים אבל אני חושב שהוא יכל לברר את זה מראש ולתת לי הצעת מחיר אמתית. השירות היה מצוין וגם המחיר בסופו של דבר יצא טוב בהשוואה לאחרים אבל כן חשוב לי להגיד שאני חושב שחשוב להבהיר ללקוח את המחיר המדויק או לחלופין טווח מחירים. בכל מקרה הייתי הולך אליו שוב.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 235 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק