מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אסי
ציון כללי:
9.59
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.70
זמנים 9.77
מחיר 9.51
איכות 9.58
דירוג כללי 9.59
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
טוליק קיריצ'נקו, באר שבע.
משוב: 13/05/2019
תיאור השירות:
טיפול תקלה באוטו.
חוות דעת:
היה שירות ויחס ממש טוב. הוא הסביר את הבעיה מההתחלה עד הסוף, וגם המחיר היה הוגן ליחס למה שבדקתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ישי ויזנר, באר שבע.
משוב: 02/05/2019
תיאור השירות:
טיפול 15,000 כולל תיקונים נדרשים, בכרב יונדאי i25.
חוות דעת:
השירות היה אחלה. זה היה רק טיפול ואני חושב שהיה סבבה לגמרי. אני לא יודע להגיד לגבי מקצועיות כי אני לא מבין בזה, אבל הרכב בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריאל שיף, באר שבע.
משוב: 18/04/2019
תיאור השירות:
בדיקת לחץ מים ותיקון נזילת מים בפיג'ו 308 שנת 2011.
חוות דעת:
הוא מדהים, היה ליגה, מדבר בגובה העיניים, מסביר מה יש ולוקח מחיר פייר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיא פומרנץ, באר שבע.
משוב: 16/04/2019
תיאור השירות:
החלפת מצבר וטיפול 15 אלף.
חוות דעת:
ממש אחלה! הוא היה ממש אדיב וקשוב ודיבר ישר ולעניין. העבודה שעשה הייתה טובה וגם המחיר היה ממש סבבה. לדעתי הוא עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רן ציטאיאט, באר שבע.
משוב: 11/04/2019
תיאור השירות:
בדיקת מחשב של רכב מסוג מזדה, שנת 2005 ורכישת תוסף לדלק.
חוות דעת:
היה שירות מצוין, מהיר ומחיר הוגן לטעמי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קרן ק. באר שבע.
משוב: 04/04/2019
תיאור השירות:
תיקון רכב מסוג סוזוקי שנת 2008.
חוות דעת:
הוא היה אחלה ממש. גבה מחיר סביר מאוד ואני לגמרי אמשיך להעזר בו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יניב דניאל, באר שבע.
משוב: 04/04/2019
תיאור השירות:
החלפת אלטרנטור ברכב מסוג פולו 2002.
חוות דעת:
אסי היה בסדר גמור, אני אצלו בדרך כלל, שירות מעולה, עשה עבודה טובה, הגעתי אליו בגרר, קיבל אותי ישר וטיפל ברכב חבל על הזמן ומקצועי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תומר נאור, באר שבע.
משוב: 01/04/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי 15 אלף ברכב שברולט אופטרה משנת 2007 כולל החלפה של ציריה, שמן ופתרון בעיות מכניות.
חוות דעת:
זו פעם ראשונה שהייתם אצלם. התקשרתי והוא הסביר לי בדיוק מה צריך לעשות, אמר לי מה האופציות והיה שקוף איתי לגמרי. גם מבחינת המחיר היה בסדר. נתתי לו את האוטו בחמישי וביום שני הוא כבר היה מוכן כמו שקבענו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלי כץ, באר שבע.
משוב: 20/03/2019
תיאור השירות:
טיפול בהגה ובפנסים ברכב מסוג יונדאי וטיפול נוסף 15 אלף כולל החלפת אגן ניקוז של שמן ברכב מסוג סזוזוקי.
חוות דעת:
הייתי ממש מבסוט :) נתן שירות טוב, יחס טוב ומחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אייל זקס, באר שבע.
משוב: 12/03/2019
תיאור השירות:
טיפול בבעיה חשמלית במנוע.
חוות דעת:
נדלקה לי נורה של המנוע והייתה בעיה שהיה צריך לבדוק. ישר הוא חיבר את המחשב וטיפל בה. לקח מחיר הוגן לדעתי רק על הבדיקה. הוא היה מצוין מאוד מקצועי וגם הסביר לי את כל מה שהוא עושה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 222 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק