מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
כפיר
ציון כללי:
9.88
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.88
זמנים 9.75
מחיר 9.88
איכות 9.75
דירוג כללי 9.88
התפלגות

מחושב על 8 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
יפה הרשקו, חולון.
משוב: 17/12/2019
תיאור השירות:
החלפת צנרת וברז במטבח ופתיחת נזילה.
חוות דעת:
היה מושלם! בעקבות שיפוץ שעשו בבניין ארבע שנים לא היו לי מים חמים בברז במטבח, הוא בא החליף את הברז ובאותו יום הבעיה נפתרה. אחר כך, הייתה נזילה שקשורה לשכנים, ארבע אינסטלטורים נתנו הצעת מחיר ואז הוא בא, קלע בול בתקלה וכשפתח את הסתימה ראה צינור שצריך להחליף והציע מחיר הוגן. בשביל להחליף את הצנרת במטבח היה צריך לחפור באדמה והוא סידר את הצנרת דרך הארונות. ממליצה בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
דרור בהרי, חולון.
משוב: 16/01/2020
תיאור השירות:
תיקון צנרת במרפסת כביסה.
חוות דעת:
מעולה, מצוין! העבודה הייתה נקייה, יסודית ומקצועית והיחס שלו היה מופתי.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
דיאנה א. ראשון לציון.
משוב: 23/03/2020
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שאול טל חן, ראשון לציון.
משוב: 25/02/2020
תיאור השירות:
איתור נזילה בתקרה ואיטום.
חוות דעת:
בחור נחמד, מאוד מקצועי, חששתי בהתחלה אבל הוא איתר את הנזילה מהר ותיקן אותה. המחיר היה סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלכס אקרמן, ראשון לציון.
משוב: 10/02/2020
תיאור השירות:
תיקון פיצוץ בצנרת.
חוות דעת:
היה מעולה! הוא גם מקצועי, יסודי, הגיע בזמן והמחיר היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניר יצחקי, ראשון לציון.
משוב: 19/01/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בביוב.
חוות דעת:
הוא מקצועי, נותן שירות אדיב והיה בסדר גמור!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גל איידר, תל אביב.
משוב: 17/12/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה חיצונית שנבעה משעון מים.
חוות דעת:
הוא עושה עבודה טובה, קשוב, שירותי ואני ממליץ עליו.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי וסיוון דניאלס, ראשון לציון.
משוב: 16/01/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במטבח.
חוות דעת:
כפיר איש מקצוע מעולה! הגיע אלינו מהרגע להרגע ועזר לנו מאוד. הגיע בזמן, ידע להסביר על כל מה שצריך והיה אמין ומקצועי. בחור מקסים, אין הרבה כאלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 8 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק