מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ברק
ציון כללי:
9.78
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.86
זמנים 9.74
מחיר 9.71
איכות 9.81
דירוג כללי 9.78
התפלגות

מחושב על 91 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
לילי אורבך, כפר סבא.
משוב: 12/08/2019
תיאור השירות:
התקנת אינטרקום בשער בית פרטי.
חוות דעת:
ברק היה בסדר גמור, הכל מעולה, נגיש, הגיע די מהר, נחמד ביחסי אנוש ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
זיו קוליקנט, כפר סבא.
אשרור: 16/04/2019
משוב: 17/10/2018
תיאור השירות:
התקנת נקודת רשת.
חוות דעת:
הוא נחמד, נתן שירות טוב, מחיר הוגן ועשה עבודה טובה.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
גירסאות
יעל רביד, נירית.
אשרור: 04/04/2019
משוב: 05/10/2018
תיאור השירות:
תיקון של אזעקה.
חוות דעת:
הגיע עוד באותו יום, בדק הכל בצורה יסודית ותיקן את מה שצריך. הסביר הכל בסבלנות ובנועם וגם המחיר היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הלל נ. כפר סבא.
אשרור: 24/03/2019
משוב: 16/09/2018
תיאור השירות:
תיקון מנעול חשמלי של דלת כניסה לבניין.
חוות דעת:
היה מעולה ברמות על!
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
כרמלה מורג, כפר סבא.
אשרור: 17/02/2019
משוב: 26/07/2018
תיאור השירות:
התקנה ותיקון של אינטרקום לדירה.
חוות דעת:
היה מעולה, הכל היה ממש אחלה. עשה עבודתו במהירות ובמיומנות ולדעתי במחיר סביר ביותר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רוחלה פירסט, הוד השרון.
משוב: 22/01/2019
תיאור השירות:
הברזה מתיקון אינטרקום בשער חיצוני לבית.
חוות דעת:
הייתי בקשר עם אישתו שהייתה מאד נעימה ונחמדה, וקבענו שיגיע ביום שלישי ב2, מסתבר שהיא התקשרה אלי בבוקר ולא יכולתי לענות, חזרתי אליה כמה דקות אח"כ והיא לא ענתה, אחרי שעה היא שלחה הודעה שניסתה להשיג אותי, כי הוא רצה להקדים את הטיפול אבל מכיוון שלא עניתי בינתיים הוא קיבל קריאה דחופה ונאלץ לנסוע לנתניה. הטונים עלו, כי הרי הם קבעו איתי וזאת ממש לא הבעיה שלי שהוא סיים מוקדם יותר. קבענו אז קבענו. היא רצתה לקבוע לזמן אחר אבל כבר ירדתי מזה. היא האשימה אותי בזה שלא עניתי וגרמה לי להרגיש שאני לא בסדר.
תגובת העסק:
רצינו להקדים את השרות מאחר ולקוח שלנו עבר אירוע פריצה ונזקק לשרות דחוף, התקשרנו ללקוחה מספר פעמים ואף שלחנו הודעה בה התנצלנו וביקשנו לתאם למועד או שעה אחרת, הלקוחה חזרה אלינו טלפונית וכעסה מאוד על ביטול ההגעה בשעה שנקבעה. התנצלתי שוב ורציתי לתאם איתה מועד אחר. לצערנו היא סרבה, צר לנו על החוויה השלילית.
3
כללי
גירסאות
צבי ה. רעננה.
משוב: 21/01/2019
תיאור השירות:
תיקון אינטרקום בכניסה לבניין.
חוות דעת:
התגובה הראשונית שלו הייתה בסדר גמור, הוא הגיע אלינו ואיתר את התקלה. הטענה היחידה שהייתה לי כלפיו הייתה לגביי זה שלקח לו כמעט שבוע לחזור עם החלק החדש שהיה צריך להביא לנו. מבחינת שאר הדברים, הכל היה בסדר מבחינתי.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
7
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אמירה סל, רעננה.
משוב: 11/01/2019
תיאור השירות:
החלפת מכשיר אינטרקום וחיווט מחדש למערכת הראשית של הבניין.
חוות דעת:
ברק ביצע במקצועיות וביסודיות את עבודתו. בחור אמין, חרוץ ונעים הליכות. היה דייקן וממש תענוג לעבוד איתו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הלל נווה, כפר סבא.
אשרור: 12/12/2018
משוב: 21/05/2018
תיאור השירות:
תיקון אינטרקום בבית.
חוות דעת:
פתר את הבעיה במהירות. הייתי מאד מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעקב פלד, כפר סבא.
משוב: 11/12/2018
תיאור השירות:
תיקון אינטרקום.
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 91 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי אזעקות ומצלמות רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים והתקנות אזעקות ומצלמות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק