מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
עזרא
ציון כללי:
9.85
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.93
זמנים 9.90
מחיר 9.84
איכות 9.84
דירוג כללי 9.85
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
ליאור עטיה, ראשון לציון.
אשרור: 08/12/2019
משוב: 22/09/2019
תיאור השירות:
תיקון נקודת חשמל.
חוות דעת:
הוא היה נהדר. ללא ספק איעזר בו שוב. הייתה נקודת חשמל מאחורי ארון המטבח, הוא הגדיל ופירק את הארון בעצמו ולא שלח אותי להביא מישהו אחר שיעשה את זה. הוא באמת בחור זהב, בהחלט מגיע לו דירוג גבוה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סימה צמרת, ראשון לציון.
אשרור: 03/12/2019
משוב: 20/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מפסקים בלוח חשמל.
חוות דעת:
היה ממש 100 אחוז! הוא הגיע בזמן, עשה עבודה מהירה ומקצועית
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יהונתן אבן צור, ראשון לציון.
אשרור: 28/08/2019
משוב: 28/07/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר בנקודת חשמל מהלוח למזגן.
חוות דעת:
הטיפול היה ענייני, אדיב ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אופיר אסטמקר, ראשון לציון.
משוב: 30/07/2019
תיאור השירות:
התקנת גופי תאורה, תיקוני מסכים והתקנת נקודות חשמל.
חוות דעת:
אחלה בחור! עשה את העבודה ואני ממשיך לעבוד איתו לעבודות נוספות. הוא מהיר והעבודה שלו טובה יותר ממושלמת!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יואב ויינגרטן, ראשון לציון.
משוב: 04/12/2018
תיאור השירות:
תיקון לוח חשמל בעקבות פחת שרוף. תיקון מפסק דוד חשמל מקצר והחלפת מפסקים.
חוות דעת:
אין דברים כאלה! הוא הגיע מהר מאוד, עשה עבודה מקצועית ולקח תשלום הוגן. ממליץ מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נירה אולנד, ראשון לציון.
אשרור: 15/03/2016
משוב: 08/07/2015
תיאור השירות:
החלפה של דימר, החלפה של ראוטר ותיקון של מפסק.
חוות דעת:
היה מצוין, עשה את העבודה כמו שצריך והייתי מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלעד גבאי, ראשון לציון.
משוב: 26/11/2015
תיאור השירות:
תיקון שקע ותקע.
חוות דעת:
הוא היה מקסים, ממש חבל על הזמן. הוא קבע איתי יום ושעה והגיע בדיוק, כמעט היה חצי שעה ובדק והחליף את המכשיר. יצא צדיק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שירלי בן דוד, ראשון לציון.
משוב: 26/08/2014
תיאור השירות:
תיקון שקע ותקע, סגירת נקודת חשמל והחלפת מתגים.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, חבל על הזמן. עשה עבודה מקצועית במחיר טוב. אחרי החלפת המתגים הוא צבע אותם מסביב כדי שיהיה יפה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
כרמי ח. ראשון לציון.
משוב: 11/05/2014
תיאור השירות:
תיקון נקודות חשמל בבית.
חוות דעת:
השירות היה מעולה והוא היה אדיב. הוא הגיע בזמן, עשה עבודה מקצועית והייתי מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יאיר פז, ראשון לציון.
משוב: 09/05/2014
תיאור השירות:
תיקון נקודות חשמל וחוטי חשמל שרופים.
חוות דעת:
חוות דעתי עליו מצוינת! הכל היה ממש בסדר, הוא הגיב מיד, הוא הגיע אליי ביום שישי תוך חצי שעה, הוא ביצע את העבודה לשביעות רצונם המלאה של הדיירים, אמרתי לו שאני אשלם לו בצ'ק אחרי זה ולא הייתה לו בעיה עם זה בכלל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1005 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק