מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
עזרא
ציון כללי:
9.85
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.93
זמנים 9.90
מחיר 9.84
איכות 9.84
דירוג כללי 9.85
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
סימה צמרת, ראשון לציון.
אשרור: 03/12/2019
משוב: 20/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מפסקים בלוח חשמל.
חוות דעת:
היה ממש 100 אחוז! הוא הגיע בזמן, עשה עבודה מהירה ומקצועית
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יואב ויינגרטן, ראשון לציון.
משוב: 04/12/2018
תיאור השירות:
תיקון לוח חשמל בעקבות פחת שרוף. תיקון מפסק דוד חשמל מקצר והחלפת מפסקים.
חוות דעת:
אין דברים כאלה! הוא הגיע מהר מאוד, עשה עבודה מקצועית ולקח תשלום הוגן. ממליץ מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נוגה פכטר, ראשון לציון.
משוב: 27/07/2014
תיאור השירות:
החלפת ארון חשמל.
חוות דעת:
היה שירות בסדר גמור. הוא היה זמין ונכנס לבדוק קודם, הוא מצא את הבעיה ונתן הצעת מחיר. לאחר שאישרתי הוא ביצע את העבודה. כרגע הכל תקין.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
גלעד ב. ראשון לציון.
משוב: 14/10/2012
תיאור השירות:
החלפת מפסק פחת בארון חשמל.
חוות דעת:
הוא היה ממש אחלה. הוא עשה עבודה טובה והגיע בזמן שקבענו. הוא אפילו בהתחלה לא לקח ממני כסף אחרי שהוא החליף את החלק, הוא נתן לי לבדוק את זה שבועיים ורק אז, אחרי שראינו שהכל עובד כשורה, הוא הגיע לגבות את הכסף.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורית ל. ראשון לציון.
משוב: 24/09/2012
תיאור השירות:
התקנת מאוורר תקרה והחלפת לוח חשמל.
חוות דעת:
מאיר הגיע ועשה עבודה מצוינת עם המאוורר. הוא עשה עלינו רושם מצוין, הוא נשמע נורא אמין. הבעיה היא שהחשמל בבית עדיין קפץ למרות שהחליף את כל לוח החשמל אבל אני בטוחה שהוא עצמו היה בטוח שזה כן יפתור את זה. בסוף גילינו שהחשמל קפץ בכלל בגלל המדיח ועכשיו הכל בסדר.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
מיכל ט. ראשון לציון.
משוב: 13/09/2012
תיאור השירות:
תיקון קצר בארון חשמל.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! הכל היה מאה אחוז!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גלעד רבינוביץ', ראשון לציון.
משוב: 01/03/2012
תיאור השירות:
תיקון בלוח חשמל.
חוות דעת:
היה מצוין! הייתי מרוצה מהשירות, המחיר והמהירות שבה הוא ביצע את העבודה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נתנאל ב. ראשון לציון.
משוב: 05/07/2011
תיאור השירות:
החלפה של חוטי חשמל בארון חשמל.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! הוא בא בזמן שהוא הבטיח והוא היה מאוד נחמד. הוא מאוד מקצועי והוא ביקש מחיר עבור הביקור בלבד. אני מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל בטיט, חולון.
משוב: 17/02/2020
תיאור השירות:
החלפת ארון חשמל והעברת נקודת כוח.
חוות דעת:
היה מדהים! בחור נחמד מאוד. הגיע, מאוד שקט אבל מסביר וגורם לך להבין מה התקלה. הייתה שקיפות מאוד חזקה מצידו. עשה את העבודה במקצועיות והשאיר אחריו נקי. הרבה זמן לא הייתי מרוצה ככה מבעל מקצוע.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ארלט מצרי, בת ים.
משוב: 13/02/2020
תיאור השירות:
החלפת לוח חשמל בחדר מדרגות.
חוות דעת:
שמחתי להכיר אותו. הוא אדם מקסים, עדין, נחמד והתרשמתי ממנו מאוד. הוא הסביר לי על העבודה ואמר שלא יעזוב עד שיפתור את הבעיה. אני מרוצה מאוד.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1005 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק