מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שלומי
ציון כללי:
9.33
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.59
זמנים 9.64
מחיר 8.73
איכות 9.29
דירוג כללי 9.33
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
דן ש. פתח תקווה.
אשרור: 30/01/2018
משוב: 30/11/2017
תיאור השירות:
החלפת ברזי ניל.
חוות דעת:
הוא עשה את העבודה בסדר וגם המחיר היה בסדר. מה שלא הצלחתי לעשות לבד - הוא עשה. הדבר היחיד שקצת הפריע לי זה שביקשתי שיעשה עוד עבודה קטנה והוא דחה אתת זה לפעם אחרת, אבל חוץ מזה הוא היה באמת בסדר גמור.
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יהודה א. פתח תקווה.
משוב: 13/10/2017
תיאור השירות:
תיקון ברז דולף בשירותים.
חוות דעת:
הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ענת כגן, פתח תקווה.
אשרור: 03/10/2017
משוב: 30/07/2017
תיאור השירות:
החלפת ברז מקלחת.
חוות דעת:
היה בסדר, הכל נעשה כמו שצריך!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
פבל וטיליוב, פתח תקווה.
משוב: 28/07/2017
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור מטבח.
חוות דעת:
הוא ניסה לפתוח את הסתימה אבל לא הצליח שלא באשמתו, אחכ הזמנתי עוד בעל מקצוע והסתבר שישנה בעיה שדורשת שיפוץ בביוב. שלומי היה מצויין, הגיע בזמן, ניסה לעזור ככל יכולתו..
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לאה סלומוביץ', גבעת שמואל.
אשרור: 11/07/2017
משוב: 02/04/2017
תיאור השירות:
תיקון ברז שבור.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, הגיע אלי במוצאי שבת והיה מאוד יעיל ומקצועי, הציל אותי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חני ל. פתח תקווה.
משוב: 09/07/2017
תיאור השירות:
התקנת צנרת חדשה לצורך פיצול כיור לשניים.
חוות דעת:
השירות היה טוב, הייתי מרוצה. הוא עמד בזמנים, עשה עבודה מקצועית והיה עוד משהו קטן שהוא עשה בשבילנו על הדרך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בר שאול, פתח תקווה.
משוב: 05/07/2017
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשירותים.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, באמת!! איש ישר ומקצועי, ביצע את העבודה תוך שתי דקות וחצי. למחרת הוא שאל אם הכל תקין ונשאר במקום. גם לקח לנו כסף בדיוק על מה שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרה משעל, פתח תקווה.
אשרור: 27/06/2017
משוב: 26/04/2017
תיאור השירות:
התקין ניאגרה חדשה של חברת ליפסקי.
חוות דעת:
הוא היה בחור מאד נחמד, עמד בלוח הזמנים, היה מאד מקצועי ולבבי. אני מרוצה מאד.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מקסים פלדמן, פתח תקווה.
משוב: 26/06/2017
תיאור השירות:
תיקון נזילה והחלפת ברזי ניל.
חוות דעת:
השירות היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עודד מנצור, פתח תקווה.
משוב: 25/06/2017
חוות דעת:
היה סביר. הגיע ונתן הערכת מחיר שלא התאימה לי. מעבר לכך הכל בסדר.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 143 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק