מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
לירון
ציון כללי:
9.65
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.71
זמנים 9.67
מחיר 9.55
איכות 9.72
דירוג כללי 9.65
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
ערן ברנע, ירושלים.
משוב: 18/10/2019
תיאור השירות:
תיקון דליפת גז במקרר של חברת אמנה.
חוות דעת:
לפני שהגיע היה אצלי טכנאי אחר שהחליף כרטיס, מילא גז ואמר שאולי יש דליפה. לירון הגיע וידע מה צריך לעשות, הוא תיקן את צינור הגז ומילא גז, לא הייתי במקום אבל התקשורת איתו היתה מצוינת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מעין סמולר, ירושלים.
משוב: 03/10/2019
תיאור השירות:
החלפת מנוע במקרר של חברת סמסונג.
חוות דעת:
הוא היה מעולה וזמין! הוא עלה על הבעיה בשנייה וטיפל במקרר מאוד מהר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלישר כהן, ירושלים.
משוב: 03/10/2019
תיאור השירות:
תיקון של מקרר מחברת אמנה.
חוות דעת:
המקרר קיצר. לירון עבד על זה המון זמן. פירק והרכיב כל מיני חלקים עד שמצא את מקור הקצר.
איכות
9
מחיר
7
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
גילה אהרוני, ירושלים.
אשרור: 23/09/2019
משוב: 24/07/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר מחברת אמנה.
חוות דעת:
מומלץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דרור בבאי, ירושלים.
משוב: 22/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מאוורר במקרר של חברת LG.
חוות דעת:
הוא היה מקצועי, אדיב ונחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רותי ס. ירושלים.
משוב: 19/09/2019
תיאור השירות:
הפשרת קרח במקרר של חברת דבליו ווסטינג אאוט.
חוות דעת:
לירון היה בסדר גמור והגיע בזמן שקבעתי איתו. הוא נתן שירות טוב, היה יעיל והוגן מבחינת המחיר. אמר לי שבמקרה שתהיה בעיה הוא יבוא שוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אברי בוגנים, ירושלים.
משוב: 09/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מסך ומקפיא במקרר של חברת בקו.
חוות דעת:
הוא הגיע אלי תוך שעה מרגע הקריאה. הוא טיפל בבעיה בצורה טובה, יעילה ומהירה ואף גבה מחיר סביר עבר השירות. אני סה"כ מאוד מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
אלמוג ג. ירושלים.
משוב: 04/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר שלא קירר.
חוות דעת:
היה מקצועי , אמין, יסודי ובאמת פשוט 100% - מומלץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ערן רוסט, ירושלים.
משוב: 03/09/2019
תיאור השירות:
בדיקת מקרר 600 ליטר של חברת בקו.
חוות דעת:
המקפיא שלנו הפשיר לגמרי, התקשרנו אליו ותיארנו בצורה ממש מדויקת את התקלה והוא היה ממש בסדר, אמר לנו מה עלות הביקור ושיבוא בשעה הקרובה. לאחר בערך שעה וחצי הוא הגיע, התעסק חמש דקות עם המקרר ואמר שהמקרר לא תקין ושהוא לא יודע מה הבעיה. הוא הסביר שהדגם של המקרר בעייתי ושצריך לדבר עם היצרן. אני התאכזבתי כי הוא ידע מראש את הדגם ויכל להגיד לנו את זה אבל הוא בחר שלא להגיד. לפני ששילמנו לו אמרתי לו שהמחיר שאמר מראש נראה לי לא סביר ביחס לזמן ולעבודה שעשה ושאני חושבת שאנחנו צריכים למצוא את הפשרה ששני הצדדים יצאו מרוצים ובהרגשה טובה. הוא לא הסכים והתחיל לצעוק בשעה תשע וחצי בערב כשהילדים ישנים. אני דיברתי אליו בכבוד, לרגע לא צעקתי והיה ממש לא נעים. בסוף אמרתי לבעלי שעדיף לסיים עם זה ולשלם לו ואז הוא פתאום אמר שהוא מוריד במחיר. הוא יצא בעצבים ואחרי חצי שעה התקשר כדי להתנצל אבל אנחנו כבר לא היינו מעוניינים. הרגשנו שהוא הגיע רק כדי לסמן וי על הביקור.
מחיר
8
זמנים
9
יחס
7
7
כללי
גירסאות
רויטל זלכר, ירושלים.
אשרור: 02/09/2019
משוב: 04/07/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום במקרר חברת שארפ.
חוות דעת:
הוא היה מקסים. הגיע פעמים ועד שהוא לא תיקן את התקלה הוא לא נח והמחיר שלו היה הוגן לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 173 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק