מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
לירון
ציון כללי:
9.53
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.62
זמנים 9.65
מחיר 9.51
איכות 9.56
דירוג כללי 9.53
התפלגות

מחושב על 93 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
אביחי אפוטה, ירושלים.
אשרור: 21/07/2019
משוב: 22/05/2019
תיאור השירות:
תיקון חיישן ומאוורר במקרר של חברת amana - אמנה
חוות דעת:
היה מעולה! הגיע מהר ובזמן, איתר מהר את התקלה, לקח מחיר הוגן, היה ממש נחמד ואדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אפרים זהר, ירושלים.
משוב: 19/07/2019
תיאור השירות:
החלפת מדחס במקרר.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה מלירון, מהיחס שלו, מהמקצועיות, מהמחיר הטוב ומהאנושיות שלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רויטל זלכר, ירושלים.
משוב: 04/07/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום במקרר חברת שארפ.
חוות דעת:
הוא היה מקסים. הגיע פעמים ועד שהוא לא תיקן את התקלה הוא לא נח והמחיר שלו היה הוגן לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל לזר, ירושלים.
משוב: 06/06/2019
תיאור השירות:
בדיקת מקרר של חברת אמנה.
חוות דעת:
הוא היה על הכיפאק! הגיע בזריזות והייתה תקשורת טובה. הוא מצא את מקור הבעיה אך לא רציתי לתקן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
בלה לוי, ירושלים.
משוב: 05/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת פישר.
חוות דעת:
בחור נחמד, הוא השתדל לעזור לי ובאמת הצליח. אני מאוד מרוצה מההתנהגות והעלות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נעמה אהרנסון, ירושלים.
משוב: 04/06/2019
תיאור השירות:
מילוי גז במקרר של חברת פייקל.
חוות דעת:
המקרר לא עבד וכשהוא ניסה לאתר את התקלה, הוא הסביר לנו שיש דליפת גז בדפנות של המקרר ושאין אפשרות לתקן את זה. ולבינתיים הוא מילא גז וזה החזיר את המקרר לעבוד באופן זמני. התרשמתי שהוא ממש מקצועי, הגיע למרות השעה המאוחרת ולקח מחיר ממש הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
שמואל ויסמן, ירושלים.
משוב: 02/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מאוורר תקוע במקרר.
חוות דעת:
זמינות מיידית בשעה לא סבירה, מקצוען, אמין ואנושי. מומלץ בחום. המקרר לא קירר כראוי. לירון הגיע בזמן לא שיגרתי, שעה וחצי לפני כניסת השבת, זיהה את התקלה במהירות ובמקצועיות ופתר את הבעיה תוך דקות ספורות. נוסף על כך הוא גבה מחיר סביר ביותר עבור ביקור וטיפול בתקלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יונתן דרור, ירושלים.
משוב: 29/05/2019
תיאור השירות:
תיקון דלת במקרר.
חוות דעת:
היה מדהים! אני מאוד מרוצה. הוא מאוד מקצועי, נחמד והגון במחיר לדעתי, הוא הגיע באותו יום אפילו שזה היה מאוחר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ערין ספדי, ירושלים.
משוב: 27/05/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
הוא הגיע בשעות לא קונבנציונאליות, גבה מחיר נמוך, היה אמין ונחמד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תושיה לוי, ירושלים.
משוב: 12/05/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
היה אחלה ממש! הייתי מרוצה מהשירות שלו, הוא היה הוגן וניסה לעזור כמה שיותר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 93 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק