מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ליאור
ציון כללי:
9.92
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.97
זמנים 9.95
מחיר 9.81
איכות 9.95
דירוג כללי 9.92
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אבנר חדד, רמת גן.
משוב: 17/10/2019
תיאור השירות:
תיקון ניאגרה.
חוות דעת:
הוא היה מאה אחוז, הכל טוב, בא בזמן ויופי של בנאדם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
יוספה ב. רמת גן.
אשרור: 02/10/2019
משוב: 03/07/2019
תיאור השירות:
תיקון דלתות הזזה שלא היו תקינות.
חוות דעת:
מעולה. ליאור מאד נעים ואדיב. העבודה הייתה בדירה שכורה, אנחנו לא ראינו את העבודה אבל בשיחה עם הדיירת היא הייתה מאד מרוצה. לקח מחיר סביר. עמד בלוחות זמנים. ממליצים בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ורדית קצב‬‎, רמת גן.
משוב: 19/09/2019
תיאור השירות:
הרכבת כוורת.
חוות דעת:
הוא בסדר גמור, עשה עבודה מצוינת, מבחינת זמינות, אחריות, רצינות ועדכן על כל דבר, מומלץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רות שויקה, רמת גן.
משוב: 17/09/2019
תיאור השירות:
התקנת מתקן לחבלי כביסה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! הוא הגיע בזמן, עבד למופת ונתן יחס טוב. הוא מותק של בחור ונמליץ עליו לכל המכרים שלנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עופר כהן, רמת גן.
משוב: 16/09/2019
תיאור השירות:
התקנת מדפים ותמונה בסלון, מתלה מגבות וקולב.
חוות דעת:
הוא היה ממש מקסים, מקצועי, זמין והגיע בהתראה קצרה מאד, הוא בחור מוכשר והיה מאד נח לעבוד איתו, הוא עשה את העבודה לשביעות רצוני והמחיר היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדי רביזדה, רמת גן.
משוב: 16/09/2019
תיאור השירות:
התקנת כיריים שלא ישבו טוב בעקבות מדידה לא נכונה והחלפת תקעי חשמל לא תקינים.
חוות דעת:
היה ממש מעולה! ליאור מקסים ומאוד מקצועי, היה זמין מעכשיו לעכשיו, נתן הרבה מידע ועזרה מסביב ולקח מחיר הוגן מאוד, מומלץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורטל צרט, רמת גן.
משוב: 15/09/2019
תיאור השירות:
תליית טלוויזיה וקיפול ספה.
חוות דעת:
הוא בחור מקסים ואמין. היה דייקן ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ערן ליפשיץ, רמת גן.
משוב: 13/09/2019
תיאור השירות:
כיוון דלת לחדר ותיקון מדף שהיה רעוע.
חוות דעת:
אני רוצה לתת לו שבחים, למרות שהוא היה לחוץ בזמן הוא הגיע תוך מספר דקות ביום שישי, הוא תיקן את הדלת לחדר ועל הדרך הוא סידר לי את המדף ולא לקח על זה תשלום, אני חושב שזה ראוי לציון. מגיע לו בכל הפרמטרים 10 ללא ספק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נטע שרון, רמת גן.
משוב: 26/08/2019
תיאור השירות:
תליית מדפים ותיקון מוט במקלחת.
חוות דעת:
התרשמתי מאד לטובה. הוא היה מאד אדיב, הוא נתן מהזמן שלו לבדוק עוד דברים ואפילו תיקן אחד מהם ולא גבה תשלום נוסף. עבד יסודי ומדויק והוא מסביר פנים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טלי מ. גבעתיים.
משוב: 25/08/2019
תיאור השירות:
חיבור ארון אמבטיה.
חוות דעת:
ליאור היה מצוין, הוא הגיע כבר באותו היום ואני מרוצה מהתוצאה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 723 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשהנדימן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים קטנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק