מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ליאור
ציון כללי:
9.92
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.95
זמנים 9.94
מחיר 9.83
איכות 9.94
דירוג כללי 9.92
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
גבריאל ביטון, הרצליה.
אשרור: 02/06/2020
משוב: 04/03/2020
תיאור השירות:
תליית מראות, וילונות, תמונה וארון.
חוות דעת:
מעולה ממש! הוא הגיע בזמן, היה ממש נעים, המחיר היה טוב והכל היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניק מוט, הרצליה.
משוב: 07/05/2020
תיאור השירות:
תיקון ארון אמבטיה.
חוות דעת:
היה מעולה, הוא אמין מאד, מקצועי ומהיר.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אדם איתן, רמת השרון.
אשרור: 03/05/2020
משוב: 03/02/2020
תיאור השירות:
החלפת סיליקון באמבטיה, סגירת חורים בקיר, תלייה וחיזוק משקופים.
חוות דעת:
היה נהדר. הייתי מאוד מרוצה! הגיע בזמן ועבד ביעילות ובמקצועיות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ריקי מאירי, הרצליה.
משוב: 16/04/2020
תיאור השירות:
החלפת צירים בשתי דלתות וחיזוקים בבית.
חוות דעת:
ליאור הגיע בערב חג והתנהג במקצועיות ובהוגנות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלון גרבוז, רמת השרון.
אשרור: 12/04/2020
משוב: 12/01/2020
תיאור השירות:
תליית זרוע לטלוויזיה.
חוות דעת:
הוא היה מקסים. הזמנתי אותו עבור קרובת משפחה מבוגרת, והוא היה מאוד סבלני אליה. הוא הסביר לה את תהליך העבודה וביצע עבודה מורכבת ומסובכת בצורה טובה במקצועיות. לאחר מכן הוא אפילו התקשר אליה לבדוק אם הכל בסדר ואם היא מסתדרת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אברהם סנדל, הרצליה.
אשרור: 12/04/2020
משוב: 13/12/2019
תיאור השירות:
הורדת טלויזיה ישנה והנחה של טלויזיה חדשה.
חוות דעת:
ליאור היה פשוט נהדר! אין מילים בפי על הנחמדות והמקצועיות שלו, הוא עמד בזמנים שקבענו וביצע את העבודה בצורה מקצועית ביותר. אני ממש מרוצה ממנו וממליץ עליו לכולם בפה מלא!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאת בן חיים, הרצליה.
משוב: 24/01/2020
תיאור השירות:
החלפת צירים בדלת של ארון במטבח ותיקן שידת מגירות.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה! הגיע בזמן, תיקן במהירות ובצורה מקצועית והיה מקסים.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ענבל ב. הרצליה.
אשרור: 21/01/2020
משוב: 23/10/2019
תיאור השירות:
תיקוני נגרות במזנון, חיזוק ברגים וידיות בארון אמבטיה וניקוי שאריות צבע ממנורה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, מדהים ומקצועי, בחור שירותי והגיע בזמן שקבענו, הוא עשה עבודה טובה, סבלני, מהיר והמחיר היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיטל ברונשטיין, רמת השרון.
משוב: 16/12/2019
תיאור השירות:
השלמת פס בריקים במטבח, התקנה דלת זכוכית באמבטיה, החלפת צינור בגינה, תליית מראה, שטיח וקישוטים.
חוות דעת:
ליאור בחור נחמד, סבלני, עשה עבודה טובה, יסודית ושמר על הניקיון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אור סילבר, הרצליה.
משוב: 27/10/2019
תיאור השירות:
התקנת שתי טלוויזיות.
חוות דעת:
ליאור היה פצצה,עשה עבודה טובה והשירות שנתן היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 833 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשהנדימן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים קטנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק