מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
מקסים
ציון כללי:
9.12
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.12
זמנים 9.17
מחיר 9.05
איכות 9.23
דירוג כללי 9.12
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
גורי דלאל, קרית אונו.
משוב: 11/07/2019
תיאור השירות:
העברת דירה בת ארבעה חדרים מחולון לבת ים.
חוות דעת:
מקסים היה מצוין. הוא הגיע בזמן, המחיר היה סביר ואנחנו מאוד מרוצים מהעבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
מוטי . , קרית אונו.
משוב: 05/09/2017
תיאור השירות:
הובלה של דירת 2 חדרים מקריית אונו לגני תקווה, כולל שירות פירוק והרכבת רהיטים.
חוות דעת:
בסך הכל היה בסדר, הם מאוד אמינים, רק ארך קצת יותר זמן ממה שחשבתי.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
גירסאות
לינה קורף, קרית אונו.
משוב: 15/08/2017
תיאור השירות:
הובלת פריטים מהרצליה לתל אביב.
חוות דעת:
הוא היה מקצועי ואדיב. למרות שהרגשתי שאני צריכה קצת לרוץ אחריו.
זמנים
9
יחס
6
7
כללי
גירסאות
יניב אהרון, קרית אונו.
משוב: 09/08/2016
תיאור השירות:
הובלת דירה בת 4 חדרים מגני תקווה לקריית אונו שכללה אספקת קרטונים.
חוות דעת:
הייתי מרוצה בסך הכל. הם הגיעו בזמן והעובדים שלו היו מאוד נחמדים ומקצועיים. בעל המקצוע עצמו ניסה לכפות עליי לעשות הובלה ב7 בבוקר וזה היה לי מאוד קשה בגלל שהייתי צריך לארגן את הילדים לגן. הוא עשה לי את החיים קשים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
7
9
כללי
גירסאות
ברטו אוברמן , קרית אונו.
משוב: 10/07/2016
תיאור השירות:
הובלת מקרר מרמת גן לקרית אונו.
חוות דעת:
שירות טוב, מקצועי והוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חזי כהן, חולון.
משוב: 15/10/2019
תיאור השירות:
הובלה של הליכון חשמלי מאשדוד לחולון.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! הוא דייקן, בא בזמן והכל בזמן, הוא ממש עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ז'ק עמאר, באר יעקב.
משוב: 06/10/2019
תיאור השירות:
הובלה של דירה בת שלושה חדרים וחצי מראשון לציון לבאר יעקב.
חוות דעת:
הוא שלח בחור שעובד איתו והוא בא ונתן לי את הצעת המחיר וקרטונים בשם מקסים. הוא העריך שאני צריך בין 80 ל-100 קרטונים. הוא הביא 78, ספרתי בדיוק וכשארזנו ראיתי שצריך תוספת של 10 ל-20 קרטונים, אז ביקשתי ממקסים להשלים לי ל-100. הוא התחיל להתווכח איתי ולהגיד שלא כדאי לי ושהוא כבר נתן לי הנחה. בסוף הוא התרצה והביא לי עוד 20 קרטונים. ארזנו הכל והגיעו כחמישה בחורים שארגנו את ההובלה תוך פחות משעה. ראיתי שההתנהלות של הקבוצה הזאת לא הכי מקצועית, כי מה שעניין אותם זה לגמור מהר ולקבל טיפ. מעבר לכך, שמתי לב שהם דפקו לי קצת את המקרר ולאחר ההובלה מקסים לא התקשר ולא שאל כלום.
איכות
7
מחיר
8
זמנים
8
יחס
7
7
כללי
גירסאות
ליאור נגר, ראשון לציון.
משוב: 06/10/2019
תיאור השירות:
הובלת דירה בת 4 וחצי חדרים בתוך ראשון.
חוות דעת:
עבודה מצוינת! הכל עבר חלק, בלי נזקים. הצוות היה מאד נחמד ואדיב. נהניתי לעבוד איתם!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שני ישראלי, גבעתיים.
משוב: 22/09/2019
תיאור השירות:
הובלה של דירת 3 חדרים בתוך גבעתיים, ההובלה כללה פירוק והרכבה של ארון.
חוות דעת:
היה בסדר. הוא הגיע באיחור ולא עדכן אותנו לגבי זה אבל בסוף הוא נתן שירות טוב.
איכות
8
מחיר
7
זמנים
7
יחס
7
8
כללי
גירסאות
זהבי שרייבשטיין, רעננה.
משוב: 15/09/2019
תיאור השירות:
הובלת דירת ארבעה חדרים בתוך רעננה.
חוות דעת:
השירות היה טוב מאוד! מבחינת הזמנים, היו קצת שינויים בזמנים מצידנו והוא גילה גמישות. היה מקצועי ושמר טוב על הציוד.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 378 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוביל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של הובלות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק