מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
גיא
ציון כללי:
9.94
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.96
זמנים 9.95
מחיר 9.81
איכות 9.95
דירוג כללי 9.94
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
בנצי כץ, רחובות.
משוב: 19/10/2019
תיאור השירות:
גוף תאורה.
חוות דעת:
שירות מקצועי ואדיב, במחיר סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
דניאל מנדליק, רחובות.
אשרור: 19/10/2019
משוב: 16/09/2019
תיאור השירות:
החלפת שקע.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עידית ורון, יבנה.
אשרור: 16/10/2019
משוב: 16/09/2019
תיאור השירות:
תיקון בעיה בחיווט שגרם לכמה מנורות בבית לא לעבוד.
חוות דעת:
היה מעולה! בחור נחמד, מבין עניין ומסביר כל דבר. עבד בשיטתיות, מצא את הבעיה ותיקן אותה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל אבולעפיה, רחובות.
משוב: 02/10/2019
תיאור השירות:
תיקון נקודת חשמל.
חוות דעת:
היה יוצא מן הכלל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גדי גבריהו, רחובות.
משוב: 02/10/2019
תיאור השירות:
התקנה של גוף תאורה בסלון.
חוות דעת:
גיא מאד נחמד ואיש טוב. עשה עבודה טובה והיה מאד יעיל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אושרה שמואלי, רחובות.
משוב: 02/10/2019
תיאור השירות:
התקנת שתי נברשות, בדיקת שתי נברשות נוספות ותליית טלויזיה.
חוות דעת:
נסיך, מספר אחת בארץ! קודם כל ביקשתי ממנו לבוא להתקין לי טלויזיה של חברת סמסונג כי לא הצלחתי להשיג את החברה בשביל לבצע את ההתקנה. 40 דקות הוא היה איתי בטלפון עד שהוא סידר במקומי ועל שמי את ההזמנה של ההתקנה מהחברה. עשה הכל כדי לחסוך לי את העלות של הביקור וההתקנה שלו. חוץ מזה הוא הגיע לעשות דברים אחרים שביקשתי. היה מדהים, סבלני ומקשיב, מדבר בנועם. עושה עבודה מקצועית ביותר לפי פרוטוקול ונהלים, פעם ראשונה שאני נתקלת בדבר כזה. אין אנשים כאלה, הוא באמת נדיר :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בכור כהן, קרית עקרון.
משוב: 19/09/2019
תיאור השירות:
החלפת מפסק בלוח חשמל.
חוות דעת:
אדם אמין, נתן שירות טוב, מאוד מקצועי, עשה עבודה טובה ופתר את הבעיה עד הסוף. עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אייל כהן, נס ציונה.
משוב: 17/09/2019
תיאור השירות:
תיקון של כיריים גז.
חוות דעת:
הכל היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עפר אלון, יבנה.
אשרור: 09/09/2019
משוב: 09/08/2019
תיאור השירות:
ביטול 2 שעוני שבת וקונטקטורים בלוח החשמל.
חוות דעת:
הכל היה בסדר גמור, יש לו ידע מצוין, הוא עבד מקצועי הגיע בזמן. רק המחיר אני חושב שקצת יקר.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טלי נחליאלי, סתריה.
משוב: 01/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מגעים בלוח חשמל.
חוות דעת:
היתה לנו תקלה לא ברורה בלוח החשמל שנבעה ממגע רופף. גיא הגיע כרבע שעה מהרגע שדיברנו בפלאפון לראשונה, שאל שאלות מדוייקות, איתר את התקלה במקצועיות ותיקן את הבעיה בלוח החשמל. היה אדיב ומקצוען. ממליצה בחום. היה יוצא מן הכלל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 735 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק