מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
גיא
ציון כללי:
9.94
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.96
זמנים 9.95
מחיר 9.81
איכות 9.94
דירוג כללי 9.94
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יניב שרעבי, רחובות.
משוב: 14/11/2019
תיאור השירות:
תיקון בעיית חשמל שגרמה לקצר באמצעות יצירת מעקף.
חוות דעת:
שירות יוצא מן הכלל! הוא הגיע בזמן והיה אדיב ומקצועי. בנוסף, הוא יצר קשר גם בערב ונתן יופי של שירות.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
ליאור מזרחי, נס ציונה.
משוב: 10/11/2019
תיאור השירות:
החלפת חוטים והתקנת גוף תאורה.
חוות דעת:
אחת הפאזות התנתקה בארון החשמל לאחר קצר בגוף תאורה. היה צריך למצוא את המיקום המדוייק של הקצר. הוחלפו חוטים בקיר וגיא עבר על כל המפסקים בארון החשמל בשביל לוודא שהכל יושב כמו שצריך. לאחר שרכשתי גוף תאורה חדש גיא חזר אלי והתקין לי אותו ללא תוספת תשלום. היה מאוד הוגן מבחינה כספית וגם נתן לי שיעור בחשמל. ממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בנצי כץ, רחובות.
משוב: 19/10/2019
תיאור השירות:
גוף תאורה.
חוות דעת:
שירות מקצועי ואדיב, במחיר סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דניאל מנדליק, רחובות.
אשרור: 19/10/2019
משוב: 16/09/2019
תיאור השירות:
החלפת שקע.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עידית ורון, יבנה.
אשרור: 16/10/2019
משוב: 16/09/2019
תיאור השירות:
תיקון בעיה בחיווט שגרם לכמה מנורות בבית לא לעבוד.
חוות דעת:
היה מעולה! בחור נחמד, מבין עניין ומסביר כל דבר. עבד בשיטתיות, מצא את הבעיה ותיקן אותה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל אבולעפיה, רחובות.
משוב: 02/10/2019
תיאור השירות:
תיקון נקודת חשמל.
חוות דעת:
היה יוצא מן הכלל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גדי גבריהו, רחובות.
משוב: 02/10/2019
תיאור השירות:
התקנה של גוף תאורה בסלון.
חוות דעת:
גיא מאד נחמד ואיש טוב. עשה עבודה טובה והיה מאד יעיל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אושרה שמואלי, רחובות.
משוב: 02/10/2019
תיאור השירות:
התקנת שתי נברשות, בדיקת שתי נברשות נוספות ותליית טלויזיה.
חוות דעת:
נסיך, מספר אחת בארץ! קודם כל ביקשתי ממנו לבוא להתקין לי טלויזיה של חברת סמסונג כי לא הצלחתי להשיג את החברה בשביל לבצע את ההתקנה. 40 דקות הוא היה איתי בטלפון עד שהוא סידר במקומי ועל שמי את ההזמנה של ההתקנה מהחברה. עשה הכל כדי לחסוך לי את העלות של הביקור וההתקנה שלו. חוץ מזה הוא הגיע לעשות דברים אחרים שביקשתי. היה מדהים, סבלני ומקשיב, מדבר בנועם. עושה עבודה מקצועית ביותר לפי פרוטוקול ונהלים, פעם ראשונה שאני נתקלת בדבר כזה. אין אנשים כאלה, הוא באמת נדיר :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בכור כהן, קרית עקרון.
משוב: 19/09/2019
תיאור השירות:
החלפת מפסק בלוח חשמל.
חוות דעת:
אדם אמין, נתן שירות טוב, מאוד מקצועי, עשה עבודה טובה ופתר את הבעיה עד הסוף. עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אייל כהן, נס ציונה.
משוב: 17/09/2019
תיאור השירות:
תיקון של כיריים גז.
חוות דעת:
הכל היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 748 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק