מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
גיא
ציון כללי:
9.95
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.98
זמנים 9.98
מחיר 9.85
איכות 9.94
דירוג כללי 9.95
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
עופר מיסק, חולון.
משוב: 30/06/2020
תיאור השירות:
חציבת נקודת חשמל חדשה למזגן.
חוות דעת:
אחד האנשים. הכי טוב שהיה בעולם. קודם כל הוא נחמד. הוא בירר מה רוצים, נתן הצעת מחיר מסודרת. הקדיש זמן לבחון את הקיר מכל הכיוונים. שייף אותו בסיום העבודה. שתה את הקפה שלי ואמר שהיה טעים! מומלץ בחום. אני לרוב לא מרוצה מאנשי שירות, זה רגע נדיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
כרמל מטיאס, חולון.
משוב: 17/06/2020
חוות דעת:
הוא היה לחלוטין 10 ואף למעלה מזה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יאנה עזריה, חולון.
אשרור: 09/05/2020
משוב: 15/04/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בנוגע להחלפת מתג של דוד שמש.
חוות דעת:
שירות טוב. היה אדיב ומקצועי. הוא הסביר לנו בטלפון בדיוק מה לעשות. החלפנו את המתג לבד לפי מה שאמר וזה פתר את הבעיה.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מאיר ישראל, בת ים.
אשרור: 03/05/2020
משוב: 03/04/2020
תיאור השירות:
תיקון קצר בבית.
חוות דעת:
היה בסדר, אדיב, זמין ונוח. הגיע בזמן. טיפל בתקלה ועשה את העבודה היטב.גבה מחיר סביר ומתחשב. בהחלט אשתמש בשירותיו שוב ואף אמליץ.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיא שיפרין, בת ים.
משוב: 06/04/2020
תיאור השירות:
החלפת מפסק בדוד חשמל.
חוות דעת:
השירות היה מצוין, הגיע בזמן בהתראה קצרה, עשה הרבה מאמצים לבדוק איפה בדיוק הבעיה. בדק גם את הדוד וגם את המפסק. לקח מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי בן דוד, בת ים.
משוב: 06/04/2020
תיאור השירות:
החלפת פלאנג' בדוד שמש 120 ליטר.
חוות דעת:
הוא ממש מצוין! עשה עבורי עבודה מקצועית מאוד, הגיע מאוד מהר מהרגע שדיברנו ממש תוך רבע שעה, נתן לי שירות מעולה וסידר את הבעיה במחיר הוגן ונוח. אני מאוד מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלי ג. חולון.
אשרור: 13/02/2020
משוב: 07/12/2019
תיאור השירות:
פירוק מפסק דוד חכם (סוויצ'ר) ומנורה חכמה בדירה הישנה והרכבה שלהם בדירה החדשה וכן החלפת גוף פלורוסנט בלד ובדיקת שקעים.
חוות דעת:
מעולה! עשה כמה דברים קטנים לאחר מעבר דירה. עוד לפני שהגיע התקשר לברר מה בדיוק צריך כדי לבדוק שיש לו הכל או צריך משו מיוחד ויעצור לקנות לפני שמגיע. הגיע לדירה הישנה עשה עבודה 10, ועוד מצא שהעבודה הקודמת של החשמלאי לא היתה בטיחותית (לא היתה הארקה בדוד!). בדירה החדשה עשה עבודה מדהימה, לא חייב על כל מיני דברים קטנים, אח"כ התקשר לוודא שהכל בסדר ושאני מרוצה. סופר מקצועי וסופר משתלם, גם מבחינת מחיר. בקיצור לא מפתיע שיש לו ביקורות כ"כ טובות - פשוט אלוף!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ציפי נמיר בר, בת ים.
אשרור: 02/02/2020
משוב: 30/06/2019
תיאור השירות:
איתור ותיקון של קצר חשמלי בבית.
חוות דעת:
נפל לנו החשמל, התקשרנו אליו והוא הגיע בזמן שקבענו מראש, עשה את העבודה כמו שצריך והכל היה בסדר גמור. בעיניי, הוא 10 בכל הפרמטרים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אתי שיינפלד, בת ים.
אשרור: 07/01/2020
משוב: 04/11/2019
תיאור השירות:
תיקון קו חשמל.
חוות דעת:
הכל היה מאה אחוז!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתמר ישראל, בת ים.
אשרור: 29/12/2019
משוב: 28/11/2019
תיאור השירות:
העברת קווי חשמל ובדיקת שקעים.
חוות דעת:
היה בסדר. הוא הגיע בזמן, היה נחמד ועבד כמו שצריך. הכל היה בסדר ולדעתי המחיר סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 805 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק