מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
גיא
ציון כללי:
9.95
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.98
זמנים 9.98
מחיר 9.83
איכות 9.94
דירוג כללי 9.95
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
שלמה בהרב, מודיעין.
משוב: 08/10/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר בדירה.
חוות דעת:
גיא היה מצוין! הכל בסדר גמור, נחמד, מהיר, מקצועי, המחיר הוגן לדעתי ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ורד ב. מודיעין.
משוב: 04/06/2019
תיאור השירות:
תיקן שקע שהיה רופף.
חוות דעת:
התקשר לברר פרטים, והגיע ממש מהר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צחי פלג, מכבים-רעות.
אשרור: 19/05/2019
משוב: 19/04/2019
תיאור השירות:
התקנת תאורה בגינה.
חוות דעת:
היה מקסים! בחור מקצועי, נחמד ונעים הליכות. הגיע בזמן וביצע את העבודה כפי שסוכם ואף מעבר לכך.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איה קראוס, מודיעין.
משוב: 09/01/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בעקבות קפיצה של שני פיוזים.
חוות דעת:
הוא הדריך אותי והסביר לי איך לאתר את הקצר, גילינו שזה היה הקומקום והבעיה נפתרה. הוא היה מקסים וחסך לי את ההגעה שלו.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ענת לקונישוק, מודיעין.
משוב: 29/01/2018
תיאור השירות:
החלפת מפסק חשמלי.
חוות דעת:
השירות היה בסדר גמור. הוא היה מאוד מקצועי ואדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חניתה ברוך, מודיעין.
אשרור: 12/10/2017
משוב: 06/07/2017
חוות דעת:
הגיע שעה לאחר שהזמנתי אותו. לקח לו כמה דקות לאתר את הבעייה ולעשות את שצריך כדי שהחשמל יחזור לבית. המחיר סביר בהחלט.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אפרת ב. אור יהודה.
משוב: 03/06/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בנוגע להתקנת טלווזיה חדשה ותיקון טלוויזיה ישנה.
חוות דעת:
חמוד ממש, סבלני ואדיב. הסביר לי דרך הטלפון מה צריך לעשות בדיוק, שלח תמונות שאראה בדיוק מה צריך להיות והתקלה נפתרה. חבל על הזמן!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי טחן, נס ציונה.
משוב: 02/06/2020
תיאור השירות:
תיקון בעיה חשמלית.
חוות דעת:
פשוט נהדר! הדריך אותי בטלפון כיצד לנסות ולתקן את הבעיה באופן עצמאי לפני שהוא מגיע. הבעיה נפתרה ולא היה צורך בהגעה שלו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אור בעדני, תל אביב.
משוב: 02/06/2020
תיאור השירות:
ייעוץ על נקודת חשמל בבית.
חוות דעת:
הוא הסביר לי בטלפון מה לעשות כדי לפתור את הבעיה לבד וכך חסך לי הרבה כסף, הוא ממש גבר, אני ממש מעריך אותו.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רות רון, ראשון לציון.
משוב: 24/05/2020
תיאור השירות:
חיבור מנורה מנותקות בחדר שינה.
חוות דעת:
בחור מושלם!! ממש מלאך. מקצועי, עובד עם נשמה ורצון לעזור, אין לי מלים. ניסה קודם לעזור לי בטלפון אבל לא הצלחתי אז הגיע אלי תוך פחות משעה ופתר את הבעיה. קסם של בן אדם, עובד מסודר ונקי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 797 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק