מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
גיא
ציון כללי:
9.94
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.96
זמנים 9.95
מחיר 9.81
איכות 9.95
דירוג כללי 9.94
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
דורון ס. ראשון לציון.
משוב: 10/10/2019
תיאור השירות:
החלפת פחת בארון חשמל.
חוות דעת:
מקצוען ושירותי מאוד, ממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
דלית רון, ראשון לציון.
משוב: 03/10/2018
תיאור השירות:
תיקון קצר בלוח חשמל.
חוות דעת:
שירות מצוין! הוא היה מעולה והגיע מאוד מהר. בחור מאוד מקצועי ומאוד הגון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוד רפאלי, ראשון לציון.
משוב: 25/09/2018
תיאור השירות:
תיקון פחת בלוח חשמל.
חוות דעת:
היה אחלה שרות. הוא אדם מקסים ומקצועי, לגבי הכל, אמינות ומקצועיות. אני לא זוכר שאי פעם קיבלתי כזה שרות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צ'ארלי חן, ראשון לציון.
משוב: 04/09/2018
תיאור השירות:
תיקון קצר חשמלי בלוח חשמל.
חוות דעת:
שירות בסדר גמור. הגיע ביום שישי ותיקתק את העבודה. הוא נחמד, מקצועי והמחיר הוגן.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
משה אמסלם, ראשון לציון.
משוב: 27/08/2018
תיאור השירות:
תיקון לוח חשמל בעקבות קצר חשמלי, שכלל החלפת ממסר פחת ומפסק.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, עשה עבודה טובה ונתן לי מחיר הוגן. נוסף על כך הוא הגיע בהתראה מאוד קצרה מוקדם בבוקר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יהודית לוי, ראשון לציון.
משוב: 27/06/2018
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני עבור תיקון לוח חשמל.
חוות דעת:
לא נדלקו לנו הנורות במטבח והוא הדריך אותי בדיוק מה לעשות וממש עזר לנו! הכל הסתדר, הוא חסך לנו והיה נחמד והוגן!
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מוטי י, ראשון לציון.
אשרור: 04/03/2018
משוב: 06/09/2017
תיאור השירות:
תיקון ארון חשמל, בדיקת מתחים וייעוץ מקצועי.
חוות דעת:
היה מאה אחוז! הוא בא בזמן, עשה עבודה טובה, בדק הכל והיה מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיל עובדיה, ראשון לציון.
משוב: 31/12/2017
תיאור השירות:
תיקון בלוח חשמל.
חוות דעת:
הוא בחור תותח. הוא הגיע בשמונה בערב בהתראה קצרה, עשה את העבודה עשר דקות וכבר הלך. הוא פשוט הציל אותנו! המחיר היה הוגן לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מירב בן שלוש, בית דגן.
משוב: 13/09/2017
תיאור השירות:
תיקון תקלה בארון חשמל.
חוות דעת:
היה מצוין! הוא היה מקצועי, הגיע פעמיים ועכשיו הכל עובד. הגיע בזמן ואפילו הקדים. היינו נמאוד מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תומר א. ראשון לציון.
משוב: 28/07/2017
תיאור השירות:
תיקון תקלה בלוח חשמל ראשי בדירה.
חוות דעת:
שירות מצוין! קודם כל, הגיע בזמן כמו שקבענו. זיהה את הבעיה במהירות ופתר אותה במהירות. בחור אדיב, חייכן ונחמד. הוא היה אקסטרה בסדר, הכל היה תקין והוא הציע שאשלם לו רק לאחר שבועיים-שלושה שנראה שהבעיה באמת לא חוזרת, רק אז לקח את התשלום. באמת מדהים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 735 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק