מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
גיא
ציון כללי:
9.94
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.96
זמנים 9.95
מחיר 9.81
איכות 9.95
דירוג כללי 9.94
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
נתי מ. תל אביב.
משוב: 10/10/2019
תיאור השירות:
בדיקה ותיקון הארקה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! הייתי מרוצה!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סגור
אודי שישון, תל אביב.
משוב: 25/09/2019
תיאור השירות:
התקנת נקודת חשמל.
חוות דעת:
מהיר, מדויק ונחמד.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אדם מ. תל אביב.
משוב: 31/07/2019
תיאור השירות:
החלפת טיימר של דוד, בדיקת הארקה, בדיקת ארון חשמל.
חוות דעת:
גיא בעל מקצוע מצויין. הגיע בזמן (אפילו לפני וכבר התחיל לבד את ההארקה מבחוץ), עשה עבודה יסודית והסביר לי בדיוק כל דבר שהוא עושה. השקיע המון זמן, יותר ממה שהיה חייב כדי לבדוק לעומק את אפשרויות התקנת ההארקה בדירה. בנוסף גיא מאוד נעים וסבלני. אני בטוח אזמין אותו שוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דינה שחר, תל אביב.
משוב: 16/06/2019
תיאור השירות:
החלפת מתג בדוד חשמלי והחלפת מתג תאורה.
חוות דעת:
גיא הגיע אליי ביום שישי ממש מעכשיו לעכשיו כשנתקעי בלי מים חמים. הוא היה סופר שירותי ונחמד, סבלני ונעים. באמת מגיע לו 10 בהכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ויויאן סהר, תל אביב.
משוב: 29/05/2019
תיאור השירות:
איתור קצר מסיבי בבית שגרם לנפילת החשמל בכל האזורים, תיקון ובדיקת לוח חשמל.
חוות דעת:
גיא הגיע ביום שישי ב-7:30 בבוקר (הוזמן בחמישי בערב שלפני) הפגין אחריות רבה ומקצוענות והכל ברוח טובה ובנעימות. היה סופר מקצועי, נחמד ואדיב, והמחיר היה ממש סביר. ממליצה בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שירוי יעקב, תל אביב.
אשרור: 18/05/2019
משוב: 07/04/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי תיקון שעון של דוד חשמל.
חוות דעת:
גיא הדריך אותי טלפונית והיה ממש חמוד. הוא יצא אחלה גבר!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ציפי משולם, תל אביב.
משוב: 24/04/2019
תיאור השירות:
התקנת נורות בודדות.
חוות דעת:
קיבלתי ממנו שירות והייתי מאוד מרוצה. הוא היה מאוד מקצועי והיה נעים לעבוד איתו. אני מזמינה אותו שוב להמשך עבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קרין דוזורץ, תל אביב.
משוב: 13/03/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי בדיקת צריכה של מכשירי חשמל.
חוות דעת:
שוחחתי איתו טלפונית והוא היה כל כך מקסים שהוא אמר לי שחבל על הכסף, הוא עזר לי טלפונית והסביר לי איך לפתור את הבעיה בעצמי, הסביר לי איך אני יכולה לבדוק כמה חשמל כל מכשיר צורך ולחשב את זה. הוא היה חמוד והגון, אני רציתי שהוא יבוא אליי הביתה ואני אשלם לו שהוא יעשה את זה והוא אמר שאין צורך.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניר הופרט, תל אביב.
אשרור: 15/02/2019
משוב: 15/01/2019
תיאור השירות:
החלפת מפסק ראשי, החלפת שלטר וחיזוק שקע.
חוות דעת:
הוא מצוין. קודם כל ייעץ לי טלפונית ונתן הצעת מחיר, ממש אהבתי את זה. הגיע והיה ממש נחמד. ביקשתי שיתקן עוד כמה דברים והוא לא לקח מחיר גבוה מידי לדעתי. עשה עוד תיקון קטן בחינם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יובל גינת, תל אביב.
משוב: 03/02/2019
תיאור השירות:
תיקון נתק באחד הקירות.
חוות דעת:
היה אחלה, אני מרוצה מהכל, הוא הגיע בזמן ותיקן לי את הבעיה בעשר דקות, מגיע לו עשר בהכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 735 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק