מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
עוז
ציון כללי:
9.61
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.57
זמנים 9.39
מחיר 9.57
איכות 9.52
דירוג כללי 9.61
התפלגות

מחושב על 23 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
נתן אלירן, רמת גן.
אשרור: 14/10/2019
משוב: 12/08/2019
תיאור השירות:
תיקונים בתריסי שלבים.
חוות דעת:
הוא בחור שמילה שלו זו מילה! קבענו מועדים, עשה עבודה טובה ואני יצאתי מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
נטע פ. גבעתיים.
משוב: 02/10/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס שלבים בסלון וחדר שינה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גורג לסרי, גבעתיים.
משוב: 11/09/2016
תיאור השירות:
תיקון תריסים, מסילות, שלבים וסוגרים.
חוות דעת:
מאד מקצועי ויסודי. הוא ממש עשה את כל העבודה. מצא דברים שאני לא שמתי לב אליהם והמחיר שלו לדעתי סביר לחלוטין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דור לבנון, תל אביב.
משוב: 15/10/2019
תיאור השירות:
החלפת תריסים וגלגלים.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא הגיע בזמן, היה מקצועי והסביר מה שצריך.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
8
יחס
8
9
כללי
גירסאות
הדר שמואלי, תל אביב.
משוב: 02/10/2019
תיאור השירות:
תיקון שישה תריסי שבלים.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, אחלה. עשה עבודה טובה והגיע בזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתי אינדיג, תל אביב.
משוב: 25/09/2019
תיאור השירות:
החלפת רצועה בתריס גלילה.
חוות דעת:
עוז הגיע בזמן, עשה את העבודה בצורה טובה, המחיר היה סביר והוא היה מאוד זמין, החבר היה מאוד מבסוט ממנו.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלה ברחנא, תל אביב.
משוב: 10/09/2019
תיאור השירות:
החלפת קפיץ בתריס גלילה.
חוות דעת:
ממש הוגן, הגיע יום אחרי יום לסיים את התיקון, לא גבה תשלום עד שהכל היה מתוקן והערכתי את זה. חיכיתי לו הרבה זמן עד שהגיע, כנראה שהיתה אי הבנה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
7
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה זורע, תל אביב.
משוב: 06/09/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס גלילה ישן.
חוות דעת:
אני סך הכל ביקשתי הצעת מחיר, אך הוא החליט לתקן, דרש על כך כסף והציע לי להחליף את התריס. אני חושב שהוא איש מקצוע חלש. הוא בחור נחמד וטוב אך זאת לא נראית לי ההתמחות שלו.
איכות
5
מחיר
7
זמנים
5
יחס
7
תגובת העסק:
הלקוח הזמין אותי מלכתחילה לתיקון תריס. לאחר התיקון ביקש ממני הצעת מחיר להחלפת התריס אך בסופו של דבר החליט שלא להחליף.
6
כללי
גירסאות
נורית קן-טור, תל אביב.
משוב: 11/08/2019
תיאור השירות:
החלפת גלגלים בדלתות הזזה של יציאה למרפסת.
חוות דעת:
הוא סיים ביום שהוא הגיע בצורה מקצועית ולשביעות רצוני! הוא באמת היה גם נחמד, גם מקצועי ויעיל והמחיר ממש סביר לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל זולטן, תל אביב.
משוב: 22/06/2019
תיאור השירות:
ביצוע עבודות איטום בחלונות, צביעה, איטום וטיפול נגד עובש בקירות וגג בבית פרטי.
חוות דעת:
הוא היה חבל על הזמן! הוא מקצועי, אמין, עומד במה שהוא מתחייב, נחמד והגון.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 23 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק