מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
בן
ציון כללי:
9.47
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.54
זמנים 9.79
מחיר 8.98
איכות 9.52
דירוג כללי 9.47
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
גדעון בן שמואל, כפר סבא.
אשרור: 31/03/2020
משוב: 31/01/2020
תיאור השירות:
החלפת פלאנג' בדוד שמש.
חוות דעת:
אפשר להגיד שהיה בסדר. הוא הגיע מהר והיה נחמד אבל הוא החליף לי לפלאנג' פחות טוב ממה שהיה לי קודם.
איכות
6
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
8
כללי
גירסאות
סגור
מתן שחר, הוד השרון.
משוב: 15/01/2020
תיאור השירות:
החלפת פלאנג' בדוד.
חוות דעת:
לא הייתי מרוצה מבעל המקצוע. הרגשתי שהוא מנצל את המצב שאני לא נמצא כדי לתת מחיר מאוד גבוה לעבודה. גם אחרי שיחת טלפון עם הסברים לא משהו (ואני מבין דבר או שניים בתחום) עדין לא היה מוכן לרדת במחיר שאגב היה גבוה ממה שאמר בהתחלה, אומנם רק ב 50 שקלים אבל גם לא עמד במילה שלו.
איכות
7
מחיר
6
זמנים
9
יחס
8
7
כללי
גירסאות
שרונה שמחי‬‎, ירקונה.
משוב: 12/01/2020
תיאור השירות:
תיקון דוד חשמל עם 150 ליטר.
חוות דעת:
היה מעולה! הגיע מאוד מהר, היה זמין, אמין, אמר שאין בעיה וטיפל במשהו קטן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יואב לחוביצקי, הוד השרון.
משוב: 01/01/2020
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בדוד.
חוות דעת:
השירות היה טוב מאוד, בן היה חביב ביותר, רגוע ונעים.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
עדה בלאו, רעננה.
אשרור: 23/12/2019
משוב: 30/12/2018
תיאור השירות:
החלפת פלאנג', גוף חימום ותרמוסטט בגוף חימום.
חוות דעת:
שירות מעולה. בן מקצועי ואדיב מאוד אבל המחיר היה נראה לי גבוה.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
ניב יהושוע, רעננה.
אשרור: 15/12/2019
משוב: 05/02/2019
תיאור השירות:
התקנת דוד שמש.
חוות דעת:
היה בסדר בהכל! עשה עבודה טובה והגיע מהר.
איכות
9
מחיר
5
זמנים
9
יחס
8
8
כללי
גירסאות
יריב א. גבעת חן.
אשרור: 01/11/2019
משוב: 30/12/2018
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום לדוד שמש וניקוי הדוד.
חוות דעת:
היה מעולה. הוא הגיע בזמן מתי שקבענו. הוא עשה עבודה טובה. הכל היה בסדר.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
ישראל פסטרנק, רעננה.
אשרור: 04/07/2019
משוב: 04/04/2019
תיאור השירות:
החלפה של גוף חימום לדוד.
חוות דעת:
הוא היה ממש מצוין, לא נפגשתי איתו רק דיברתי איתו טלפונית הוא היה מאוד מנומס וסבלני, נתן הסבר מקדים בטלפון. השארתי לו מפתח הוא הגיע אליי עשה את העבודה השאיר את המקום נקי. התעניין גם אחרי כמה ימים לבדוק שהכל בסדר. גבה מחיר הגון מאוד והייתי מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דני אברהם, רעננה.
משוב: 16/06/2019
תיאור השירות:
החלפת חלק בדוד חשמל.
חוות דעת:
הוא היה סבבה לגמרי, הכל עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי ענבר, רעננה.
משוב: 03/06/2019
תיאור השירות:
החלפת דוד שמש וקולטים בני 17 שנה של חברת כרומגן.
חוות דעת:
עשה עבודה טובה וניקה אחריו. היה נוח מבחינת תנאי התשלום. היה שקט ולעניין. העלה את הדוד והקולטים בעצמו עם עוזר וחסך מנוף.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 435 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק