מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
עמית
ציון כללי:
9.61
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.68
זמנים 9.66
מחיר 9.36
איכות 9.63
דירוג כללי 9.61
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
קרן אסולין, תל אביב.
משוב: 15/05/2019
תיאור השירות:
החלפת קודן ברכב מסוג שברולט טראקס.
חוות דעת:
הוא חמוד מאוד, עשה אחלה עבודה, אדיב מאוד, מקצועי ואמין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גבריאל מלכה, תל אביב.
משוב: 02/05/2019
תיאור השירות:
תיקון קודנית ברכב.
חוות דעת:
הוא הגיע אליי וטיפל בבעיה בצורה מצוינת. הוא היה מקצוען, מהיר ונעים. עשה הכל כמו שצריך, אמליץ עליו לאחרים ובמידת הצורך גם אקרא לו שוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי נתן, תל אביב.
אשרור: 28/04/2019
משוב: 25/03/2019
תיאור השירות:
תיקון אזעקה, הברקת פנסים והתקנת מערכת מוזיקה ורמקולים ברכב מיצובישי.
חוות דעת:
עמית היה ממש אחלה! הוא הסביר לי על העבודה בצורה ברורה ועשה הכל במקצועיות תוך מתן שירות טוב מאוד. באתי בשביל תיקון של תקלה פשוטה באזעקה (אחרים המליצו להחליף את האזעקה והוא הציע פתרון פשוט וזול שנותן מענה) והברקת פנסים. חיפשתי בלי קשר גם מערכת ורמקולים חדשים לאוטו והוא התקין לי אחלה מערכת ואני ממליץ עליו בחום.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יונתן זיגלמן, תל אביב.
משוב: 24/04/2019
תיאור השירות:
תיקון תקלה ברדיו ברכב מסוג הונדה.
חוות דעת:
היה ממש בסדר גמור. הסתבר בסוף שזאת תקלה ממש קטנה והעובד איפשר לי לא לשלם או לתת כמה שנראה לי.
איכות
9
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
שי ד, תל אביב.
אשרור: 21/03/2019
משוב: 12/06/2018
תיאור השירות:
פירוק דיבורית והתקנה שלה ברכב אחר.
חוות דעת:
היה אחלה, לא הייתה שום בעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בן אריאל בורד, תל אביב.
משוב: 19/03/2019
תיאור השירות:
התקנה רדיו ברכב.
חוות דעת:
הוא היה ממש אחלה! רק שהייתה איזו תקלה קטנה שהוא לא יידע אותי שהוא לא יוכל לפתור. אבל חוץ מזה הכל היה ממש בסדר, גם מבחינת המחיר וגם מבחינת השירות שהיה ממש אדיב וסבלני.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
צביקה דויטש, תל אביב.
משוב: 10/03/2019
תיאור השירות:
החלפת פאנלים של כפתורים ברכב מדגם סוזוקי סוויפט שנת 2012.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! באמת טוב מאוד. תיקון זול ופשוט. אני מבסוט אש!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
מינה גורן, תל אביב.
אשרור: 04/03/2019
משוב: 01/02/2019
תיאור השירות:
יעוץ לגביי התנעת הרכב כולל פירוק הקודן על מנת לאבחן את מקור הבעיה.
חוות דעת:
עמית היה בסדר גמור, הייתה לנו בעיה בהתנעת הרכב ורצינו לדעת האם היא קשורה לקודן. הוא פירק את הקודן וכרגע לא המשכתי בשאר העבודה. אין לי טענות אליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכה שלו, תל אביב.
אשרור: 18/02/2019
משוב: 06/01/2019
תיאור השירות:
בדיקת תקינות קליטה ברדיו של רכב.
חוות דעת:
הייתי אצלו, הוא בדק, נתן לי כיוון לפתרון ולא לקח על זה תשלום. הוא היה ממש מעולה.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חן אזרן, תל אביב.
משוב: 17/02/2019
תיאור השירות:
תיקון מערכת סאונד ברכב יונדאי i20 שנת 2010.
חוות דעת:
הרכב לא השמיע סאונד, הוא פירק את המערכת והרכיב אחרת והיא עבדה. הוא טען שהמערכת שלי תקולה ואני צריך להחליף אותה. הסכמתי, אך היה חסר לו חלק מהמערכת והוא הרכיב אותו מהמערכת הקודמת שלי והיא עבדה. כך שהוא גבה תשלום רק על בדיקה ולא על עבודה.
איכות
6
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
7
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 708 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמתקין מערכות לרכב רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של התקנות מערכות לרכב. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק