מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
עמית
ציון כללי:
9.63
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.69
זמנים 9.78
מחיר 9.50
איכות 9.61
דירוג כללי 9.63
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
מרב קליק, כפר סבא.
משוב: 10/01/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בקשר למערכת מולטימדיה לרכב.
חוות דעת:
עמית היה מקסים! הוא הסביר לי בטלפון מה לעשות ופתרתי את הבעיה לבד. קניתי מערכת מולטימדיה לרכב, המערכת מגיעה בלי סים ולא ידעתי להפעיל אותה. הוא הסביר לי על האפשרויות השונות, ואיך אני יכולה לחבר את המערכת לטלפון. הוא היה הוגן וחסך לי הוצאה כספית ממליצה בחום!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור

מתקיני מערכות לרכב נוספים באזור רעננה-כ"ס-הוד השרון

עמית סלע, גבעת חן.
אשרור: 07/11/2017
משוב: 06/10/2017
תיאור השירות:
החלפת מערכת מולטימדיה ברכב.
חוות דעת:
מאוד מרוצה. שירות טוב ואדיב, עמית הוא בחור הגון. ממליץ.
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
מיכאל ר. כפר סבא.
אשרור: 09/05/2017
משוב: 27/02/2017
תיאור השירות:
התקנת מערכת מולטימדיה עם מערכת הפעלה אנדרואיד. .
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
מעולה! הוא הראה ידע ומקצוענות יחד עם יכולת אלתור ומציאת פתרונות יצירתיים. אין ספק שאחזור אליו .
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי ה. הוד השרון.
משוב: 22/01/2017
תיאור השירות:
תיקון מערכת מולטימדיה.
חוות דעת:
מגיע לו כל השבחים שבעולם. אני מספר עליו לכל מי שאני רק פוגש. הייתה לי תקלה במערכת מולטימדיה של הרכב וקיבלתי הצעת מחיר מוגזמת מהחברה אז במקרה הגעתי לעמית. הוא נכנס לרכב, פתר את התקלה תוך שתי שניות ולא הסכים לגבות תשלום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בועז וילנסקי, כפר סבא.
אשרור: 01/11/2016
משוב: 25/09/2016
תיאור השירות:
התקנה של מערכת מולטימדיה של חברת TARGET ברכב מסוג טויטה קורסובר.
חוות דעת:
הוא היה סבבה, עמד בזמנים היה מאוד נחמד ועשה עבודה מקצועית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מור פ. הוד השרון.
משוב: 17/04/2016
תיאור השירות:
תיקון טאץ' במערכת מולטימדיה ברכב.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, מבחינתי בכל הפרמטרים הם עשר, נתן אחלה שירות והמחיר טוב אחרי שביצעתי השוואות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נועה גולדשטיין, תל אביב.
משוב: 19/08/2019
תיאור השירות:
החלפת מערכת מולטימדיה ברכב.
חוות דעת:
עמית היה בסדר גמור, נחמד וקיבל אותנו בזמן. הוא התקין מערכת אחת שהייתה לה בעיה, אז חזרנו והוא החליף אותה ללא תשלום, אך גם במערכת החדשה יש תקלות. שורה תחתונה - שירות בסדר גמור, איכות המערכת שהותקנה נמוכה.
איכות
7
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
8
כללי
גירסאות
דניאל טל, תל אביב.
משוב: 14/08/2019
תיאור השירות:
התקנת מערכת מולטימדיה ברכב מסוג טויוטה.
חוות דעת:
היה מצוין.
איכות
10
זמנים
9
יחס
9
10
כללי
גירסאות
דן עמית, רמת השרון.
משוב: 04/08/2019
תיאור השירות:
התקנת מערכת מולטימדיה ברכב סוזוקי קרוסאובר 2015.
חוות דעת:
היה מצוין. נתן שירות מעולה והיה מאוד סבלני.הוא שלח לי את המפרט הטכני של מה שביקשתי והסביר לי הכל. באמת מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איציק אבודי, אבן יהודה.
אשרור: 14/07/2019
משוב: 12/05/2019
תיאור השירות:
התקנת מערכת מולטימדיה שכוללת בלוטוס וג'י פי אס תואם מקור לרכב מסוג טויוטה קורולה.
חוות דעת:
קניתי מערכת באינטרנט והוא היחיד שהסכים להתקין לי אותה. הוא עשה עבודה נהדרת ומקצועית והיה מאוד נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 730 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמתקין מערכות לרכב רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של התקנות מערכות לרכב. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק