מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שתפו
עמית
ציון כללי:
9.73
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.78
זמנים 9.81
מחיר 9.55
איכות 9.74
דירוג כללי 9.73
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יוסי ל. תל אביב.
משוב: 31/08/2020
תיאור השירות:
התקנת מצלמת דרך אחורית וקדמית ברכב מסוג הונדה ג'אז שנת 2017.
חוות דעת:
הוא היה סבבה, בסדר גמור, אין לי תלונות.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
בן כפולר, תל אביב.
משוב: 26/08/2020
תיאור השירות:
ניתוק מערכת אזעקה בברכב מסוג סובארו, שנת 2011.
חוות דעת:
עמית היה חבל על הזמן! הוא היה מקצועי והמחיר היה סביר והגון. הוא נתן שירות מעולה ויש לי עליו רק מילים טובות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיקי נדלר, תל אביב.
משוב: 05/08/2020
תיאור השירות:
התקנת רמקולים אחוריים ברכב מסוג פולקסווגן.
חוות דעת:
עמית נתן שירות טוב, היה אמין וגם המחיר היה סבבה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
מירי בוקסבוים, תל אביב.
אשרור: 12/07/2020
משוב: 11/06/2020
תיאור השירות:
תיקון קודן.
חוות דעת:
היה מהמם! הוא עשה עבודה טובה מאוד ולקח מחיר ממש טוב. הוא קיבל אותנו במקום, נתן לנו יחס טוב והסביר לנו הכל. מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דותן רוזנברג, תל אביב.
משוב: 08/06/2020
תיאור השירות:
פירוק קודן ברכב רנו.
חוות דעת:
היה אחלה, הכל 10! הוא ממש עלכפאק. לקח מחיר סביר והגיע מהר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דודו ד. תל אביב.
אשרור: 24/05/2020
משוב: 16/04/2020
תיאור השירות:
התקנת דיבורית במאזדה 3 והחלפת נורית בידית הילוכים.
חוות דעת:
ב- 10/2/2020 - הדיבורית הפסיקה להגיב. שלושת הלחצנים שליד ההילוכים נשארו דלוקים כל הזמן, למרות שעם כיבוי הרכב הם אמורים לכבות לאחר פסק זמן. לתיקון - פירק את החיווט שמשמאל לתא הכפפות וביצע RESET למוח של הדיבורית. ב-5/5/2020 - הדיבורית שווקה חיים. פניתי אליו שוב והוא התקין דיבורית חדשה MK-5. ב-24/5/2020 - פניתי אליו שוב כי תאורת ידית ההילוכים לא עבדה וחשבתי שזה קשור להתקנת הדיבורית. הסתבר שנשרפה הנורית והוא החליף אותה. בכל שלושת הביקורים קיבלתי שרות מהיר ומקצועי במחיר נוח. קיבלתי הסברים מפורטים לכל שאלותי וזה גרם לי להרגיש מאד נוח לגבי העבודה שביצעו. מומלץ בחום.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
שי טיימן ירדן, תל אביב.
משוב: 12/04/2020
תיאור השירות:
נטרול אזעקה ברכב מסוג הונדה.
חוות דעת:
הכל היה מעולה. הגיעו עד אלי, נטרלו את האזעקה בזמן סביר, היו חמודים ויש לי רק מילים טובות וחמות לומר. המחיר הגיוני, רבע ממה שהיה עולה לי לגרור את הרכב ולטפל במוסך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הילה תמיר, תל אביב.
אשרור: 18/03/2020
משוב: 16/02/2020
תיאור השירות:
תיקון מצלמת רוורס ברכב.
חוות דעת:
עמית היה מצויין, עשה עבודה טובה ופתר את התקלה, אמר שזו ממש בעיה קטנה ובגלל שפתר אותה מהר ובלי בעיות לא רצה לגבות תשלום. אני ממש מעריכה את זה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ירון שלג, תל אביב.
אשרור: 10/03/2020
משוב: 04/02/2020
תיאור השירות:
החלפת מערכת שמע עבור רכב מסוג סובארו שנת 2014.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, שירותי, אדיב, עמד בזמנים ומקצועי.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
10
כללי
גירסאות
אורן ברוך, תל אביב.
משוב: 21/02/2020
תיאור השירות:
החלפת כבל למגבר ברכב.
חוות דעת:
עמית היה בסדר גמור. העמידה בזמנים אינה רלוונטית כי הוא לא התחייב על זמן מסוים, אבל הוא עשה עבודה טובה, חיבר את זה כמו שצריך והייתי מרוצה מהמחיר.
איכות
10
מחיר
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 905 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמתקין מערכות לרכב רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של התקנות מערכות לרכב. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק