מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אביתר
ציון כללי:
9.66
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.68
זמנים 9.63
מחיר 9.71
איכות 9.61
דירוג כללי 9.66
התפלגות

מחושב על 38 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
ליהוא נישרי, פתח תקווה.
משוב: 08/09/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במטבח.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! הוא נתן פתרון סבבה, הוא היה זול, הגיע בזמן והכל היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
יוני סופר, פתח תקווה.
אשרור: 08/09/2019
משוב: 08/07/2019
תיאור השירות:
תיקון שתי נזילות בבניין.
חוות דעת:
קיבלתי רושם של מקצועיות! אני מרוצה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
איגור פודבריוזקין, פתח תקווה.
משוב: 16/06/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור במערכת סולרית.
חוות דעת:
שירות טוב, זמינות גבוהה. עמד בזמנים ועשה את העבודה במקצועיות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אפרת וירצר, רמת גן.
משוב: 27/10/2019
תיאור השירות:
נזילה בשירותים והחלפת גומייה.
חוות דעת:
היה מעולה ברמות על!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מרק זיטינסקי, הוד השרון.
משוב: 23/10/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה באסלה ופתיחת סתימה באמבטיה.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה, הוא עשה עבודה מצוינת! התרשמתי מהמהירות עבודה, מטיב העבודה, ממהירות ההגעה, מהמחיר שהיה סביר לגמרי לדעתי והכל היה פשוט מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעקב קאופמן, אורנית.
משוב: 22/10/2019
חוות דעת:
היה מקסים! הוא מקצועי וזמין.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עינת א. כפר סבא.
אשרור: 11/10/2019
משוב: 11/07/2019
תיאור השירות:
תיקון פיצוץ בצינור ראשי עם נגישות מוגבלת.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה! אביתר טיפל בפיצוץ ודאג למינימום נזק מסביב. היה אדיב מאוד ובמחיר סביר ביותר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דני ס. הרצליה.
אשרור: 19/09/2019
משוב: 24/06/2019
חוות דעת:
היה על הפנים! לאחר אישור הצעת מחיר לא הגיע לבצע עבודה גדולה בבניין ויצר נזק כספי משמעותי ועיכובים.
איכות
0
מחיר
5
זמנים
0
יחס
0
0
כללי
גירסאות
דבורה צ. הוד השרון.
משוב: 04/09/2019
תיאור השירות:
החלפת סיפון מתחת לכיור במטבח ופתיחת סתימה.
חוות דעת:
היה מצוין ביותר! הייתי מרוצה ממש מהכל! בהחלט בעל מקצוע אמין ומקצועי. במהלך החלפת הסיפון התגלה שיש צורך להחליף סיפון שאינו סטנדרטי בשל מיקומה של המגרה שמתחת לכיור, אביתר לא התעצל ויצר סיפון מחלקים שונים. לאחר מכן היות ועדיין המים בכיור לא זרמו חלק חיפש את מקור הבעיה ומצא שהצינור מהסיפון עד לחור הניקוז היה סתום בחלקו מאבנית ושומן שהצטברו במשך השנים וגם את הסתימה הזו הוא פתח.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מייקל יפה, כפר סבא.
משוב: 12/08/2019
חוות דעת:
שירות מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 38 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק