מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אביתר
ציון כללי:
9.65
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.69
זמנים 9.69
מחיר 9.71
איכות 9.62
דירוג כללי 9.65
התפלגות

מחושב על 52 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
נאוה אירגה, רעננה.
אשרור: 09/01/2020
משוב: 16/06/2019
תיאור השירות:
תיקון פיצוץ בדוד שמש.
חוות דעת:
הוא היה מקסים, שירות מעולה. הגיע בשבת ועמד בזמנים. עשה את העבודה במקצועיות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליטל ברעם, הוד השרון.
משוב: 30/12/2019
תיאור השירות:
החלפת מצוף ומנגנון בניאגרה רגילה.
חוות דעת:
אביתר היה נחמד ומקצועי. הוא הגיע פעם ראשונה והחליף את המצוף, אבל הבעיה חזרה אז הוא חזר והחליף את המנגנון ללא עלות. הוא עמד בזמנים והייתי מרוצה מהמחיר. ממליצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל א, הוד השרון.
משוב: 24/12/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור מים של דוד חשמל.
חוות דעת:
הוא אחלה בעל מקצוע, שירותי, הגיע בזמן והיה נחמד מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שוש גן, כפר סבא.
משוב: 19/12/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בחצר.
חוות דעת:
הוא מצוין, ממש נהדר. הגיע בזמן, הסביר על מה שהוא עושה. היה אדיב ונחמד ועשה את הכל כמו שצריך וגם אמר שיחזור במידת הצורך. הכל היה בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רמי מיטלמן, רעננה.
משוב: 15/12/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בצינור מים והחלפת ברז ניל.
חוות דעת:
הגיע מהר, היה שירותי, ותיקן הכל על הצד הטוב ביותר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסנת וייסנברג, כפר סבא.
אשרור: 02/12/2019
משוב: 17/06/2019
תיאור השירות:
החלפת גומייה בשעון מים.
חוות דעת:
אביתר היה מצוין והכל היה מעולה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
מרק זיטינסקי, הוד השרון.
משוב: 23/10/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה באסלה ופתיחת סתימה באמבטיה.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה, הוא עשה עבודה מצוינת! התרשמתי מהמהירות עבודה, מטיב העבודה, ממהירות ההגעה, מהמחיר שהיה סביר לגמרי לדעתי והכל היה פשוט מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עינת א. כפר סבא.
אשרור: 11/10/2019
משוב: 11/07/2019
תיאור השירות:
תיקון פיצוץ בצינור ראשי עם נגישות מוגבלת.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה! אביתר טיפל בפיצוץ ודאג למינימום נזק מסביב. היה אדיב מאוד ובמחיר סביר ביותר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דבורה צ. הוד השרון.
משוב: 04/09/2019
תיאור השירות:
החלפת סיפון מתחת לכיור במטבח ופתיחת סתימה.
חוות דעת:
היה מצוין ביותר! הייתי מרוצה ממש מהכל! בהחלט בעל מקצוע אמין ומקצועי. במהלך החלפת הסיפון התגלה שיש צורך להחליף סיפון שאינו סטנדרטי בשל מיקומה של המגרה שמתחת לכיור, אביתר לא התעצל ויצר סיפון מחלקים שונים. לאחר מכן היות ועדיין המים בכיור לא זרמו חלק חיפש את מקור הבעיה ומצא שהצינור מהסיפון עד לחור הניקוז היה סתום בחלקו מאבנית ושומן שהצטברו במשך השנים וגם את הסתימה הזו הוא פתח.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מייקל יפה, כפר סבא.
משוב: 12/08/2019
חוות דעת:
שירות מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 52 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק