מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אורן
ציון כללי:
9.80
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.91
זמנים 9.91
מחיר 9.68
איכות 9.81
דירוג כללי 9.80
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
דניאל כהן, תל אביב.
משוב: 16/09/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז במטבח וניאגרה.
חוות דעת:
אורן הגיע אלי אבל אני לא הייתה בבית, לפי מה ששמעתי מהנוכחים הוא עשה בדיוק מה שהיה צריך היה מאוד זמין, הגיע מהר והיחס היה טוב.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הדס ברנשטיין, תל אביב.
משוב: 15/09/2019
תיאור השירות:
התקנת תמי ארבע.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, עזר לי תחילה טלפונית ולאחר מכן הגיע ועשה עבודה טובה. אני מרוצה ממנו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוכי דנינו, תל אביב.
משוב: 12/09/2019
תיאור השירות:
החלפת מנגנון במקלחת.
חוות דעת:
הוא היה מהמם! נחמד ומהיר, עשה לנו הנחה, בא עם עוד מישהו והרגשתי בנוח איתם. אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דנה ג. תל אביב.
משוב: 10/09/2019
תיאור השירות:
שחרור סתימה בכיור במטבח.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, אין לי מילים, מדהים! הוא עלה על הבעיה מאוד מהר, עשה משהו שבעבר אינסטלטורים לא עשו וזה אמור לשפר את זה לטווח יותר ארוך. הוא פתח את הביוב הראשי ולא רק את הצינור עצמו שבו הייתה הסתימה והוציא משם את כל השומנים. אני ממליצה עליו בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הגר רביץ, תל אביב.
משוב: 09/09/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במטבח.
חוות דעת:
קסם של בן אדם, ממש ככה! הוא בא מאוחר, בשעה לא סבירה מי יודע מה לדעתי (אחרי שמונה בערב), כי היה עסוק בעבודה אחרת ועדיין לא קיטר והיה באמת על הכיפאק. מאוד מאוד יעיל וגם נתן לי קצת הסברים ואפילו לקח פחות כסף ממה שהוא שיער מראש ומעכשיו אני שומרת לי את הטלפון שלו. העבודה לא הייתה גדולה, אלא קטנה. זה היה לנתק פילטר שהיה מחובר לצנרת של מדיח כלים שגרם לנזילה והוא באמת עשה עבודה מצוינת.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לידיה נחום, תל אביב.
משוב: 09/09/2019
חוות דעת:
היה מעולה, הכל היה ממש אחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אביב זך סלומון, תל אביב.
משוב: 08/09/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה .
חוות דעת:
היה יעיל מאד! בהחלט אמליץ בהמשך!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלומי צמח, תל אביב.
משוב: 08/09/2019
תיאור השירות:
בדיקת סתימה בצינור של מזגן מיני מרכזי מחברת תדיראן.
חוות דעת:
היה עשר! אחד העובדים הגיע אלי, בחור מקצועי מאוד, חיפש את הבעיה וראה שהבעיה לא בצנרת. הוא הסביר הכל וגבה מחיר הוגן ששיקף את העבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גל זנטי, תל אביב.
משוב: 06/09/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור בחדר השירותים.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! הייתי מרוצה ממנו והוא פתר את הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורן ל. תל אביב.
משוב: 06/09/2019
חוות דעת:
היה מעולה, הייתי מרוצה מהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1256 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק