מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אורן
ציון כללי:
9.86
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.92
זמנים 9.92
מחיר 9.66
איכות 9.91
דירוג כללי 9.86
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יואב ח. תל אביב.
אשרור: 07/12/2019
משוב: 22/09/2019
תיאור השירות:
החלפת מנגנון וסיפון בניאגרה מונובלוק בעקבות נזילה ותיקון לחצן הדחה.
חוות דעת:
הגיע מהר, פתר את הבעיות מהר ובסוף לקח מחיר נמוך יותר ממה שסגרנו. ממליץ עליו בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יואב צידון, תל אביב.
משוב: 06/12/2019
תיאור השירות:
איתור נזילה בחדר שירות.
חוות דעת:
הוא היה נראה בסדר גמור, הוא מצא את הנזילה והיא הייתה בסוף מהבית של השכן למעלה. לא אהבתי את עניין התמחור כל כך, הרגיש לא מאה אחוז הוגן.
איכות
9
מחיר
7
זמנים
8
יחס
8
תגובת העסק:
צר לי שהלקוח מרגיש כך, למרות שהתאמתי את הצעת המחיר לדרישתו , אכן בוצע באותו יום איתור מדויק, וגם תיקון מוצלח
8
כללי
גירסאות
אורי פ. תל אביב.
משוב: 01/12/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בקיר שכלל פתיחת הקיר ותיקונו.
חוות דעת:
הוא היה אחלה הגיע בזמן והיה זמין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נמרוד פרסול, תל אביב.
משוב: 29/11/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור מטבח.
חוות דעת:
אורן היה טוב. הוא נתן הערכת מחיר, הגיע כבר למחרת ופתר מהר את הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אביב ליברמן, תל אביב.
משוב: 28/11/2019
תיאור השירות:
הכנה וחיבור מדיח.
חוות דעת:
שירות מעל ומעבר, כולל ניקיון וארגון אחרי העבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עפרי י. תל אביב.
אשרור: 27/11/2019
משוב: 03/02/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בצינור בבוידעם.
חוות דעת:
אורן שלח לנו עובד שעשה לנו את העבודה. הוא הגיע תוך חצי שעה מהרגע שהתקשרנו, במקרה הוא עבד בבניין ליד. השירות שלו היה אחלה, הוא היה מקצועי והכל היה טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יונתן הורוביץ, תל אביב.
משוב: 27/11/2019
תיאור השירות:
תיקון ניאגרה והחלפת ברז ניל.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, הייתי מרוצה מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יונתן שרמן, תל אביב.
משוב: 26/11/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשירותים.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! מקצועי ומהיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בני בזומניך, תל אביב.
משוב: 25/11/2019
תיאור השירות:
החלפת גומיה בניאגרה.
חוות דעת:
היה מעולה, הוא היה זמין מיד ורצה לעזור. הוא ביקש שנשלח לו צילומים של העבודה בואצאפ כדי להבין את הבעיה ומאוד התחשב במחיר. הוא עשה את העבודה יותר מהר ממה שצפינו והייתה חוויה מאוד נעימה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעל ב. תל אביב.
משוב: 22/11/2019
תיאור השירות:
שחרור סתימה באמבטיה.
חוות דעת:
אח של אורן הגיע והוא היה מקסים, הייתי מרוצה מהעבודה. מגיע לו 10 בהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1337 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק