מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אורן
ציון כללי:
9.85
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.90
זמנים 9.91
מחיר 9.72
איכות 9.91
דירוג כללי 9.85
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ערן מ. תל אביב.
אשרור: 16/01/2020
משוב: 22/09/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז במטבח והתקנת מוט עם ראש לרחצה באמבטיה.
חוות דעת:
אורן ועוזרו שניהם אנשים נעימים, סבלניים ומקצועיים. לא מעגלים פינות. נשארו אצלנו מעבר לזמן הרגיל / ממוצע לעבודה כזו, משום שחסר היה חלק בברז שרכשנו בעצמנו וסיימו את ההתקנה. ממליץ בכל לבי, עשו עבודה מצוינת, אבל מה שמייחד אותם - היחס ללקוח, הישירות והכנות. לא מובן מאליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלה נובק, תל אביב.
אשרור: 07/01/2020
משוב: 07/11/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בניאגרה.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה! הוא עשה את העבודה ביעילות, במהירות ובאדיבות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסיה דדשב, תל אביב.
משוב: 03/01/2020
תיאור השירות:
החלפת ברז במטבח.
חוות דעת:
מעולה, אני מאוד מרוצה. לקח מחיר סביר והיה מאוד טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יקיר לוי, תל אביב.
אשרור: 02/01/2020
משוב: 10/02/2019
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש שכלל החלפת תרמוסטט וגוף חימום.
חוות דעת:
השירות טוב מאוד, העובד שלו הגיע בזמן והיה נחמד. כרגע אני לא יכול להעריך את המקצועיות בינתיים הכל בסדר.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אורי סלמון, תל אביב.
משוב: 02/01/2020
תיאור השירות:
תיקון צנרת בחצר בעקבות סתימה.
חוות דעת:
הלוואי וכולם היו כמוהו. שירות מהיר, ענייני ומחיר סביר. מקצועי, יסודי ופתר את הבעיה. הוא בא עם שני צוותים שעבדו שם שש שעות וניסה לחסוך לי כסף. בעל מקצוע 10!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורי רום, תל אביב.
משוב: 31/12/2019
תיאור השירות:
החלפת קולט.
חוות דעת:
הוא היה נהדר, הגיע מהר, נתן טיפול מדויק, מחיר טוב והחוויה הייתה מוצלחת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אופיר חן, תל אביב.
אשרור: 31/12/2019
משוב: 04/02/2019
חוות דעת:
היה מוצלח! הייתי מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רתם גרמן, תל אביב.
משוב: 29/12/2019
תיאור השירות:
תיקון צינור בכיור מטבח שכלל החלפת צינור חלודה לצינור רגיל.
חוות דעת:
הוא נתן שירות מדהים, תוך חצי שעה כבר היה אצלי, יש לי רק מחמאות לתת לו, תיק תק פתר את הבעיה והמחיר סביר, אני ממליצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לי לאניאדו, תל אביב.
משוב: 26/12/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור מטבח.
חוות דעת:
היינו מאוד מרוצים מהעבודה, הגיע בזמן, המחיר זול לדעתי, מקצועי ופתר את הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מירי כצמן, תל אביב.
משוב: 23/12/2019
תיאור השירות:
איתור נזילה בחדר האמבטיה בעזרת מצלמה תרמית.
חוות דעת:
הוא איש מקצועי, נחמד והגון אבל הצעת המחיר שלו היתה מאוד יקרה לדעתי.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1360 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק